• Hela iedereen . Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:

    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.


    Zo doe je dat :').


    |||

    Rollen.

    Manager van One Direction - Esmée Delaire | Katnip <--- Eigenaar
    Harry Styles | Mason
    Louis Tomlinson | Katnip <--- Eigenaar
    Zayn Malik | xromylicious
    Niall Horan | NJH
    Liam Payne | HurtedHeart
    Vriendin van Harry - Taylor Tevil | HurtedHeart
    Vriendin van Louis - Elise Shafford | Narry4lyf
    Vriendin van Zayn – Hailey Nights | Termination
    Vriendin van Niall - Lemony J. Gulsen | Harrison
    Vriendin van Liam - Megan J. M. Cvjetkovic | District12
    Zusje/broertje van Harry - Morte G. Styles | Katnip <--- Eigenaar
    Zusje/broertje van Niall - Eloïs K. Horan | District12
    Zusje/broertje van Zayn | Progressive
    Zusje/broertje van Louis - Cheyenne D. Tomlinson | xromylicious
    Beste vriendin van Zayn - Candice Carter | manonlarissa

    |||

    Louis T.
    Ik liep met mijn capishon over mijn hoofd naar de flat waar ik, Zayn, Harry, Liam en Niall meestal bij elkaar kwamen om te relaxen. Ik stapte in de lift, drukte op de vierde verdieping en liep snel naar de kamer. Deze keer waren ze er niet. Ik deed de capishon af en ging op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hailey N
    Ik grinnikte om Morte en keek naar Candice. 'Met ons gaat het wel goed. Al weet ik niet of dat zo ook nog voor Zayn geld, aangezien Morte, Zayn als haar doel heeft gekozen.' Zei ik lachend.

    Zayn M
    'Morte, ga maar een ijsje halen!' zei ik tegen haar en gaf haar geld. Zo, die was wel even zoet met een ijsje hoopte ik. Ik had vandaag niet zo'n zin in het geplaag van Morte. 'Met mij gaat alles goed hoor.' ik antwoordde op Candice.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Morte S.
    'Yay, als ik Harry zie dan prop ik dat ijsje in zijn haar, héhé,' grijnste ik. Ik bleef Zayn poken, alsof dat mijn levensdoel was. 'En dan ga ik verder met jou poken, en dan zeg ik tegen Harry dat je me pijn hebt gedaan en dan zet ik jullie tegen elkaar op.' HAHA.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Harry S.
    Ik liep over straat naar de flat, waar ik en mijn 'colLega's' altijd bijeen komen. Op de 4de verdieping zag ik Louis in de bank zitten, al bellend

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:55 ]


    You're nothing without a dream.

    Candice C
    Ik moest even lachen om Hailey's opmerking. 'Mooi dat het goed gaat!' zei ik, nog steeds een beetje grinnikend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Zayn M
    Ik had hier écht geen zin in. 'Morte, laat me alsjeblieft met rust.' zei ik en er ontsnapte een diepe zucht uit mijn mond. 'Ga nou maar een ijsje halen, en zelf opeten.' ik gaf haar een heel zacht duwtje in haar rug richting de ijscokar.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Hailey N
    Ik grinnikte om Mort en Zayn. 'Jij mag nog blij zijn dat je Harry niet bent. Moet je nagaan wat Harry door maakt.' Fluisterde ik naar Zayn. Op dit soort momenten had ik echt medelijden met Harry. Ik knikte naar Candice. 'Hoe gaat het met jou dan?' Vroeg ik glimlachend.

    Morte S.
    'Ouwe zeur,' mompelde ik. 'Eerst naar de flat.' Ik rende weg naar de flat, waar ik naar binnen ging en uit de lift op de 4de verdieping kwam. Ik liep naar de kamer, en zag Harry. Ik trok hem weer naar de gang.
    'Hoi grote broer, mag ik je plagen?' vroeg ik met nog steeds een grijns.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elise Shafford
    Ik liet me vallen op mijn bed. "Van mij mag je." lachte ik. Gekke Louis. Lieve, gekke Louis.


    I Ship Narry.

    Zayn M
    Zo, die was weg. 'Ja, daar heb je gelijk in.' zei ik en grijnsde even. Ik sloeg even een arm om Hailey heen terwijl zij met Candice stond te praten. Ik vond het fijn dat Hailey en Candice wel met elkaar konden opschieten. Ik glimlachte.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Harry S.
    'Tuurlijk, altijd! Niet dus! Ik plaag jou, jij mij niet!' zei ik grommend en begon Morte te kietelen.
    Ze ging op de grond van het lachen. Dat was dan ook weer geregeld. Ik ging de flat binnen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:01 ]


    You're nothing without a dream.

    Candice C.
    'Met mij gaat het ook goed!' glimlachte ik. Ik gooide mijn lege koffie beker in de prullenbak naast het bankje.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hailey N
    Ik schoot in de lach. Eerlijk was eerlijk, Morte zorgde voor de nodige humor in de groep. Teminste, als je zelf geen slachtoffer was. Ik legde mijn hoofd op de schouder van Zayn.

    Louis T.
    'Oké, geef me 10 minuten, of minder, want ik ben vliegensvlug, goed? Kussies, ik ben er zo,' zei ik en ik gaf nog een kus-geluidje met mijn mond. Daarna hing ik op. Ik liep naar de deur, deed die open en begroette Harry en Morte. Daarna liep ik naar de lift, drukte op de knop van begane grond en ik rende naar mijn auto. Ik startte die, en reed met een hoge snelheid naar het platteland. Het zou onmogelijk zijn als Elise de motor niet zou kunnen horen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Morte S.
    Toen ik uitgelachen was, stond ik op en rende achter Harry aan. Ik sprong vanachter op zijn rug en klemde mijn armen rond zijn nek.
    'Wraak, maha,' juichte ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.