• Hela iedereen . Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:

    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.


    Zo doe je dat :').


    |||

    Rollen.

    Manager van One Direction - Esmée Delaire | Katnip <--- Eigenaar
    Harry Styles | Mason
    Louis Tomlinson | Katnip <--- Eigenaar
    Zayn Malik | xromylicious
    Niall Horan | NJH
    Liam Payne | HurtedHeart
    Vriendin van Harry - Taylor Tevil | HurtedHeart
    Vriendin van Louis - Elise Shafford | Narry4lyf
    Vriendin van Zayn – Hailey Nights | Termination
    Vriendin van Niall - Lemony J. Gulsen | Harrison
    Vriendin van Liam - Megan J. M. Cvjetkovic | District12
    Zusje/broertje van Harry - Morte G. Styles | Katnip <--- Eigenaar
    Zusje/broertje van Niall - Eloïs K. Horan | District12
    Zusje/broertje van Zayn | Progressive
    Zusje/broertje van Louis - Cheyenne D. Tomlinson | xromylicious
    Beste vriendin van Zayn - Candice Carter | manonlarissa

    |||

    Louis T.
    Ik liep met mijn capishon over mijn hoofd naar de flat waar ik, Zayn, Harry, Liam en Niall meestal bij elkaar kwamen om te relaxen. Ik stapte in de lift, drukte op de vierde verdieping en liep snel naar de kamer. Deze keer waren ze er niet. Ik deed de capishon af en ging op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zayn M
    Hailey was er. 'Hey beautiful.' antwoordde ik. Ik hield haar stevig vast en kuste haar terug. Ik liet haar los. 'Ik heb je gemist.' zei ik en zette mijn puppyogen op.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    [Zal ik jullie gaan verstoren omdat ik naar Harry zoek? :Y)]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hailey Nights
    Ik glimlachte. Zijn schatte glimlach vond ik één van de mooiste dingen aan Zayn. Al had hij er natuurlijk wel heel veel. 'Ik heb jou nog meer gemist.' Zei ik terug.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:37 ]

    Katnip schreef:
    [Zal ik jullie gaan verstoren omdat ik naar Harry zoek? :Y)]

    [Doe maar haha, anders heb je niks te doen ;3]

    Zayn M
    'Dat kan niet, ik heb jou het meest gemist.' Zei ik en keek voor de grap boos, maar al snel schoot ik in de lach. Ik kon gewoon niet boos kijken, vooral niet naar Hailey. Ik gaf weer een snelle kus op haar mond.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    [Zal ik dan ook doen alsof ik jullie tegenkom in het park? Ik heb ook beetje weinig te doen namelijk, haha.]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hailey Nights
    Ik lachte even en schudde mijn hoofd. 'Nee, ik heb jou meer gemist.' Zei ik koppig. Zo ging het wel vaker. Het weleens-nietes spelletje. Maar dat was ook weer iets dat ik zo leuk vond aan Zayn. Zayn was gewoon perfect.

    manonlarissa schreef:
    [Zal ik dan ook doen alsof ik jullie tegenkom in het park? Ik heb ook beetje weinig te doen namelijk, haha.]


    [Haha ja hoor. Gezellig :p]

    Morte S.
    Ik zat op een bankje in het park verveeld voor me uit te staren. Waar zou Harry dan toch zijn? Ik wilde hem pesten. Hmpf. Verderop hoorde ik Zayn, een colega van Harry en zijn vriendin. Tenminste, dat dacht ik. Ik stond op en rende naar hun toe.
    'Hé Zayn, waar is m'n broer?' vroeg ik fronsend toen ik naast hem stond, omhoogkijkend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Candice Carter
    Met mijn koffie in mijn hand liep ik door het park, waar ik verderop Zayn, Hailey en het zusje van Harry zag. Ik liep naar ze toe. 'Hey!' begroette ik ze.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Zayn M
    Ik hield Hailey weer vast. 'Gekkie.' zei ik. Ojee, daar kwam het zusje van Harry. 'Hey Morte!' zei ik tegen haar. 'Ik heb geen idee waar Harry is, misschien in de flat?' voegde ik eraan toe. 'Hey Candice.' Candice was mijn beste vriendin, ik kende haar al heel lang. 'Goh, wat doet iedereen toch in het park vandaag.' zei ik.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:45 ]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Elise Shafford
    "Hee Lou! Het gaat wel, met jou dan? Ik heb jou ook gemist." antwoordde ik. Mijn vader keek me raar aan. Ik glimlachte naar hem en liep toen de stal uit.


    I Ship Narry.

    Hailey N
    Ik grinnikte en keek naar Morte. Ze was een schattig meisje, maar kon plagen als de beste. Ik keek naar Candice en glimlachte, 'Hey.' Zei ik. Candice was de beste vriendin van Zayn. Ze was een aardig meisje.

    Louis T.
    'Met mij gaat het ook goed. Maar het gaat beter als ik jou zie. Kan ik niet naar je toe met mijn superleuke, kuch, mini-cooper?' vroeg ik met mijn grappige stem.

    Morte S.
    'Zaynie, mag ik jou dan plagen?' vroeg ik met een grijns en ik poke'te hem in zijn zij.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Candice Carter
    'Het is toch mooi weer om naar het park te gaan?' zei ik lachend tegen Zayn. 'Hoe gaat het met jullie?' Ik nam nog een slokje van mijn koffie, die inmiddels al bijna koud was geworden.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."