• Hela iedereen . Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:

    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.


    Zo doe je dat :').


    |||

    Rollen.

    Manager van One Direction - Esmée Delaire | Katnip <--- Eigenaar
    Harry Styles | Mason
    Louis Tomlinson | Katnip <--- Eigenaar
    Zayn Malik | xromylicious
    Niall Horan | NJH
    Liam Payne | HurtedHeart
    Vriendin van Harry - Taylor Tevil | HurtedHeart
    Vriendin van Louis - Elise Shafford | Narry4lyf
    Vriendin van Zayn – Hailey Nights | Termination
    Vriendin van Niall - Lemony J. Gulsen | Harrison
    Vriendin van Liam - Megan J. M. Cvjetkovic | District12
    Zusje/broertje van Harry - Morte G. Styles | Katnip <--- Eigenaar
    Zusje/broertje van Niall - Eloïs K. Horan | District12
    Zusje/broertje van Zayn | Progressive
    Zusje/broertje van Louis - Cheyenne D. Tomlinson | xromylicious
    Beste vriendin van Zayn - Candice Carter | manonlarissa

    |||

    Louis T.
    Ik liep met mijn capishon over mijn hoofd naar de flat waar ik, Zayn, Harry, Liam en Niall meestal bij elkaar kwamen om te relaxen. Ik stapte in de lift, drukte op de vierde verdieping en liep snel naar de kamer. Deze keer waren ze er niet. Ik deed de capishon af en ging op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Megan Cvjetkovic
    Ik zit versropt in mijn oude Geschiedenis-boek als mijn BlackBerry de berichttoon afspeelt. Ik heb een nieuwe sms van Liam.
    Waar ben je? Ik mis je wil je weer zien.
    Xx Liam

    Ik glimlach en doe met mijn ene hand mijn Geschiedenis-boek dicht.
    Ben thuis, verstopt in mijn oude Geschiedenis-boek.
    Ik mis je, ik heb je gewoon zo lang niet gezien.
    Loves,
    Your Megan


    Ik verstuur de sms en bedenk me dat mijn gordijnen nog dicht zijn. Achja zolang mijn bureaulamp aan is, kan ik het boek goed zien.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Morte S.
    'Nee-heee. Hé, je hebt een sms.' Ik trok zijn mobiel uit zijn zak en las de sms van zijn vriendinnetje.
    'OEEH, Taylor wacht in het park. Kom broerTJE.' Ik hield te mobiel nog vast en trok hem de flat uit, op naar het park. Eenmaal in het park zagen we Taylor staan.
    'TAYLOR, MIJN BROER MISTE JE!' gilde ik. Het was onmogelijk om dát niet te horen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zayn M.
    'Sorry Candice, we zullen niet meer zo klef doen.' zei ik. 'We gaan nu leuk iets met z'n drieën doen, of je het nou wil of niet Candice.' voegde ik eraan toe. Ik glimlachte naar Hailey en Candice.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Hailey N
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, jij gaat gewoon blijven.' Zei ik koppig en ik trok Candice het bankje op. 'Zayn en ik gaan wel lekker klef doen als niemand er bij is, anders zijn we ook zo ongezellig voor jou.' Ik glimlachte naar Zayn.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:28 ]

    Candice C.
    Ik glimlachte, het was echt heel lief van ze om zo aan mij te denken. 'Is het echt geen probleem?' vroeg ik nog een keer, voor de zekerheid.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hailey N
    Ik keek Candice streng aan. 'Candice, als je nog één keer vraagt of het echt geen probleem is, dan stuur ik Morte op je af.' Zei ik en ik glimlachte naar Candice.

    Liam
    Ik kreeg een sms binnen en schoot op mijn mobiel af. Ik klikte hem aan. Van megan. Mijn hart bonkte en ik las hem gelijk.
    Ben thuis, verstopt in mijn oude Geschiedenis-boek.
    Ik mis je, ik heb je gewoon zo lang niet gezien.
    Loves,
    Your Megan

    Ik glimlachte, maar keek tegelijketijd beteuterd. Ik wou haar zien. Ik stond op en grep mijn mobeil weer.
    Goed blijf daar ik kom eraan. ;)
    Your Liam

    Smsde ik snel terug, ik rende naar haar huis en belde aan.

    Taylor Tevil
    Ik keek op toen ik mijn naam hoorde. Ik grijnsde even, maar meteen begon ik te blozen. Ik rende op Morte af die ik dankbaar aankeek. Ik gaf Harry een knuffel en een kleine kus op zijn wang. Mijn ogen glinsterde. Ik voelde me even super gelukkig.
    'Zullen we wat leuks gaan doen?' fluisterde ik zacht in zijn oor zodat Morte het niet hoorde.

    [Ben even brb]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Candice C.
    'Oké, oké, ik houd m'n mond al,' zei ik lachend. Morte op me af was wel het laatste wat ik wou.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Harry Styles
    'Morte! Geef mijn mobiel terug!' riep ik. Soms haatte ik dat kind echt.
    Morte trok me mee naar buiten en ik zag Taylor staan. Wat had ik haar gemist! Haar mooie blonde haar was samengebonden in een vlecht. Taylor kwam op me afgelopen en ik trok haar in een knuffel. Ik miste haar mooie lichaam naast het mijne, haar grappige opmerkingen, haar mooie lach, ik snap echt niet waarom ze zo onzeker is. Zullen we wat gaan? Fluisterde Taylor. Oké, wat?' 'Ik heb wel zin om naar de bioscoop te gaan.' 'Is goed.'. Ik drukte mijn lippen op de hare, dit had ik het meest van al gemist: haar zachte lippen. Het was een korte kus, maar meer moest het niet zijn, gewoon, een perfecte kus van het mooiste meisje ter wereld. 'OEEEH! Er is iemand verlieeeefd!' begon Morte te zingen. 'Morte, ga alsjeblief een ijsje kopen, hier heb je wat geld.' Taylor lachte. 'Wat?' vroeg ik. 'Gewoon. Ik ben blij je terug te zien!' 'Ik jou ook! Je kan niet inschatten hoe hard ik je gemist heb!'

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:38 ]


    You're nothing without a dream.

    Hailey N
    'Zo mag ik het horen.' Zei ik lachend. 'Dus... Heeft iemand een idee van wat we kunnen gaan doen?' Vroeg ik. Ik had even geen idee.

    Megan Cvjetkovic
    Ik blijf zitten op het bed, maar hoor dan de bel. Ik sprint naar beneden alsof Adolf Hitler elk moment mijn kamer in kan komen en doe de deur open.
    'Liam!' roep ik blij.
    Ik omhels hem, god wat heb ik hem gemist. Ik kan wel mijn hele leven zo blijven staan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lemony G
    Ik pak een zak chips uit de kast en loop weer terug naar mijn slaapkamer, waar ik neerplof op mijn zitvensterbank. Ik check of ik nog wat berichtjes heb ontvangen op mijn telefoon. Niets. Even twijfelde ik of ik Niall moest SMSen. Ik wilde niet opdringerig overkomen. Uiteindelijk besloot ik het toch maar te doen. Ik mis je x.


    There's power in the words you whisper.

    [Ik ben heel even omkleden kom zo terug!]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Morte S.
    Ik rende naar de ijscokar en kocht een ijsje, en ik rende daarna direct terug naar Harry. Ik ging met mijn vinger door het ijsje en daarna door Harry's haar. Heel zijn haar zat nu onder met ijs. Ik lachte. 'Hahahaha.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [WHOE, ONE DIRECTION HEEFT NU EEN MANAGER, HÉHÉ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.