• Hela iedereen . Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:

    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.


    Zo doe je dat :').


    |||

    Rollen.

    Manager van One Direction - Esmée Delaire | Katnip <--- Eigenaar
    Harry Styles | Mason
    Louis Tomlinson | Katnip <--- Eigenaar
    Zayn Malik | xromylicious
    Niall Horan | NJH
    Liam Payne | HurtedHeart
    Vriendin van Harry - Taylor Tevil | HurtedHeart
    Vriendin van Louis - Elise Shafford | Narry4lyf
    Vriendin van Zayn – Hailey Nights | Termination
    Vriendin van Niall - Lemony J. Gulsen | Harrison
    Vriendin van Liam - Megan J. M. Cvjetkovic | District12
    Zusje/broertje van Harry - Morte G. Styles | Katnip <--- Eigenaar
    Zusje/broertje van Niall - Eloïs K. Horan | District12
    Zusje/broertje van Zayn | Progressive
    Zusje/broertje van Louis - Cheyenne D. Tomlinson | xromylicious
    Beste vriendin van Zayn - Candice Carter | manonlarissa

    |||

    Louis T.
    Ik liep met mijn capishon over mijn hoofd naar de flat waar ik, Zayn, Harry, Liam en Niall meestal bij elkaar kwamen om te relaxen. Ik stapte in de lift, drukte op de vierde verdieping en liep snel naar de kamer. Deze keer waren ze er niet. Ik deed de capishon af en ging op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zayn M
    Ik gaf een kus op Hailey haar haar. Dit was best awkward, aangezien Candice erbij was. Maar ja, ze was mijn beste vriendin en ik kon haar dan ook echt alles vertellen. Het maakte niet uit wat. Maar toch, het was awkward. Snel ging ik recht zitten maar liet Hailey rustte op mijn schouder.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Elise Shafford
    Toen ik een motor hoorde, sprong ik van de trap af en rende naar buiten. Toen Louis uit zijn mini-cooper stapte, rende ik naar hem toe en vloog hem om de hals.


    I Ship Narry.

    Hailey N
    Ik glimlachte naar Zayn. Wat hield ik toch van die jongen. Ook moest ik weer even aan Morte en Harry denken. Als ik zo'n zusje had, wist ik niet of ik het wel zou overleven.

    Eloïs K. Horan
    Ik hoopte stiekem dat Niall nog thuis was en niet naar zijn vrienden was gegaan. Ik zet mijn muziek uit en pak mijn telefoon. Ik blader door mijn contacten en stop wanneer ik Niall's naam zie. Ik begin te typen en als ik klaar ben verstuur ik de sms.
    Ben je nog thuis of wat? -Loïs


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Louis T.
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte een kus op haar kruin. Ik glimlachte.
    'Poef, toen was Louis er,' grinnikte ik.

    [Ik ga het maximaal aantal personen verschuiven naar 3, jongens/meisjes, hihi.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Candice C.
    'Ik denk dat ik maar eens ga,' zei ik met een glimlach. Ik voelde me zo opgelaten, waarschijnlijk verpeste ik hun momentje met elkaar.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Zayn M
    'Ik hou heel erg van je.' fluisterde ik naar Hailey. Ik geef haar daarna een snelle kus op haar wang en rekte me uit, ik was moe. 'Doeeei Candice, kom je vanavond nog bij de flat als iedereen er is?' vroeg ik snel aan Candice. Waarschijnlijk had ik haar een beetje gekwest, ik wist niet meer wat ik moest zeggen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:17 ]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Hailey N
    Ik ging rechtop zitten en keek naar Candice. Het was ook niet zo slim van mij om weer lekker klef met Zayn te gaan doen. 'Je hoeft niet te gaan hoor. We kunnen ook gewoon wat met z'n tweeën doen.' Zei ik glimlachend. Ze hoefde zich helemaal niet buitengesloten te voelen, want dat was helemaal niet mijn bedoeling. Ik gaf Zayn snel een porretje en keek hem even aan. Hij had blijkbaar niet door dat Candice zich een beetje ongemakkelijke voelde.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:16 ]

    Liam Payne
    Rustig liep ik door de straten. Ik kon niet meer helder denken alleen Megan schoot door mijn hoofd. Ik moest haar zien, maar hoe? Ik wist niet waar ze was. Ik wou haar wonderschone gezicht zien, haar perfecte persoonlijkheid. Ik glimlachte bij de gedachte. Ik pakte mijn iPhone en tikte op haar naam.
    Waar ben je? ik mis je wil je weer zien.
    Xx Liam

    Smsde ik zo snel als ik kon. Ik wou haar weer zien. Echt graag.

    Taylor Tevil
    Ik miste mijn harry. Zijn krullen waar ik doorheen kon woelen. Zijn lieve lach. Zijn krullen. Zijn krullen. Ja zijn krullen ja. Zijn lieve glimlach en zijn grapjes. Zijn zelfverzekerdheid. Ik misde hem met heel mijn hart. Ik kon me nog precies herinneren hoe ik Harry ontmoette. Ik liet mijn schoen achter terwijl ik rende. Weg van One Direction. Vroeger haatte ik hen. Ja ik Haatte hen. Dat klopt. Ik dacht dat het eikels waren. En ja het eindigde als Assepoester voorspelbaar niet? Nee vond ik ook niet. Harry is het mooiste wat ooit in mijn leven verschenen is. Hij was er altijd voor me. Hij was een goede kusser, ja dat kon ik zeker zeggen. Ik wou hem zien. Hem zoenen en door zijn krullen heen woelen. Dat hij me vertrouwd in zijn armen neemt jacdazr had ik zin in. Ik zuchte. Ik plofte op een bankje vlakbij het huis van de Directioners en begon naar mijn BB torch te zoeken. Na even gezocht te hebben in mijn broekzak vond ik hem en begon ik te smsen.
    Curls, waar ben je ik eil je zien. Ik mis je. Waar ben je ik kan niet wachten. Ben in het park.
    Xx Tay

    Smsde ik. Mijn handen trilde. Ik was bang, bang dat hij me niet meer mocht na deze sms. Ik keek naar de blauwe lucht. Vogels floten in de lucht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Candice C.
    'Weet je het zeker?' vroeg ik aan Hailey. 'Verpest ik dan niet jullie moment voor elkaar?'


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Zayn M
    Ik zei maar even niks, ik had zojuist een boze blik van mijn vriendin gehad. Dat is nooit goed, ik moest Candice gekwetst hebben. Ik zette mijn pruillip op, maar ik wist zeker dat dit ook niet hielp.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Hailey N
    Ik schudde mijn hoofd. 'Sorry, het was juist niet zo slim van míj om lekker klef te doen met Zayn als jij er bij bent. We gaan gewoon iets met z'n drieën doen. Toch Zayn?' Ik keek naar Zayn.

    Harry S.
    Ik voelde twee armen rond mijn nek 'Wraak, maha,' hoorde ik Morte juichen.
    Met een soepele beweging nam ik Morte vast en trok haar van me af.
    'Komaan Morte. Please laat me met rust!' smeekte ik.


    You're nothing without a dream.

    Niall Horan.

    Ik voelde mijn mobiel trillen en keek snel op het schermpje, een sms van Eloïs. 'Ben je nog thuis of wat?' Godverdomme, ben ik natuurlijk weer met me stomme kop. Ik had afgesproken met de jongens maar wilde eigenlijk gewoon even een gezellig avondje thuis. Ik stopte mijn mobiel weer in mijn zak en stond op. Ik bleef eerst wel even thuis en ging daarna wel naar de jongens en Lemony.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:22 ]


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    Candice C.
    'Het maakt niet uit hoor! Helemaal niet zelfs!' zei ik met een glimlach. 'Als jullie niet willen dat ik mee ga moet je het zeggen hoor! Ik wil jullie écht niet tot last zijn.'


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."