• Dat ik een hechte band heb met mijn stiefbroer?

    Ja we stoeien,Helpen elkaar met huiswerk en hebben urenlange gespreken.

    En we knuffelen ook heel veel maar is dat dan meteen incest?

    En we hebben de Kaniesha-Nigel kamer.

    De hele zolder is voor ons ingericht.

    Er staat bed in enzo en 1 tv kortom alles wat je nodig heb om tot rust te komen.

    Is dat ook verkeerd?

    Alsjeblieft reageer serieus op dittopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:08 ]

    Progeny schreef:
    (...)

    Geeeeft niet. Ik snap 't ergens wel, als je constant moet uitleggen waarom iets zo is en wanneer mensen er raar over denken, terwijl jij weet dat het zo niet in elkaar zit.
    Zo dat was vaag.(cat)

    MERRY CHRISTMAS!(':


    Hahah ok.

    Het kan nooit vreemder zijn dan de actie van iemand uit mijn klas. Zij heeft een relatie met haar stiefbroer en woont samen met hem...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nuh, dan is de relatie met mijn stiefvader ook ziek en raar. Al hebben wij dan weer niet een eigen kamer x'D Maar zulke kamers, speciaal voor de 'kinderen' vind ik ook niet echt raar. Zoveel mensen hebben dat.

    In ieder geval, ik heb een soortgelijke relatie met mijn stiefvader, dus ik vind het niet echt raar.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk. HO HO HO, MEEEEERRY CHRISTMAS!


    -plat-

    Hmm.. ik zou op die manier nooit met mijn broer omgaan. En ja, ik weet het hoe het is om met iemand die bijna het leven heeft verloren/niet meer wilde leven te leven. Maar dan nog.. ik heb niet hetzelfde.

    Maar weet je? Who the hell cares? Als jij je er goed bij voelt moet je het vooral doen. Als jij je er prettig bij voelt is er niemand die je tegenhoudt. Niets verkeerds aan.

    Maar opzich, ja, het is wel apart want ik ken niemand die dat op die manier heeft met zijn broer. Maar wie zegt dat je niet apart mag zijn?(:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:02 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Tennessee schreef:
    Het kan nooit vreemder zijn dan de actie van iemand uit mijn klas. Zij heeft een relatie met haar stiefbroer en woont samen met hem...



    Als ik mike niet had dan...

    Hale schreef:
    (...)

    -plat-


    Ik eet nu een kerstkransje :3, wil je er ook eentje?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    (...)


    Als ik mike niet had dan...


    Kijk, en dat soort opmerkingen zorgen er dus voor, dat anderen de relatie tussen jou en je stiefbroer raar vinden (:
    En ik zei net dat ik het eigenlijk niet bepaald raar vind, dit is alleen om even te laten zien waarom anderen het raar zouden kunnen vinden


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Voel je seksuele spanningen tussen Nigel en jij? Zo ja, dan is het wel vreemd, maar alsnog begrijpelijk want jullie zijn geen familie. Zo nee, ook prima. ;D

    Yoda schreef:
    (...)

    Kijk, en dat soort opmerkingen zorgen er dus voor, dat anderen de relatie tussen jou en je stiefbroer raar vinden (:
    En ik zei net dat ik het eigenlijk niet bepaald raar vind, dit is alleen om even te laten zien waarom anderen het raar zouden kunnen vinden


    Wil je ook een kerstkransje?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Wil je ook een kerstkransje?


    Gimme that! -stuffs all the things in her mouth- Hmbgt.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:04 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Gimme that! -stuffs all the things in her mouth- Hmbgt.


    Ik vond het lullig om jou niks te geven :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik vond het lullig om jou niks te geven :3


    Eeh, en je vond het niet lullig om mij niets te geven? Tsss(joehoe)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik vond het lullig om jou niks te geven :3


    Nou bedankt, ik heb anders ook nog niks gehad.(huil)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Nou bedankt, ik heb anders ook nog niks gehad.(huil)


    Lotgenoot.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.