• De stelling van deze week luidt:
    Nederland/België wordt steeds luier

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vergeleken met wie worden we luier? Ik bedoel, ik ben niet luier dat de gemiddelde Amerikaan, maar bijv. aziaten hebben over het algemeen een cultuur waarin veel meer wordt gewerkt etc, dus dan ben ik wel lui.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Niallish schreef:
    De hele wereld is ondertussen lui geworden. Vooral de rijkere landen, komen die kinderen en mensen in delen van afrika etc. aan met hun dagenlange werk. Zucht.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beetje waar xD


    "When you are in hell, only the devil can help you out." ~ John Kramer

    Ridder schreef:
    Aan de ene kant wel, ik bedoel, bijna alles wordt de laatste tijd met computers gedaan.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Scandal schreef:
    Nee, integendeel.
    Door de geavanceerde technologieën kan alles sneller en makkelijker geregeld worden. Daarnaast moet je eens kijken wat een kind/jeugd in deze tijden allemaal moeten doen. Presteren op school, presteren in een hobby of zelfs meerdere, sociaal leven onderhouden en meegaan met de tijd. Je hebt een superdruk leven. Dus ik vind niet dat we lui zijn. We zijn misschien zelfs zo overactief dat als je iemand een minuut ziet niks te doen hem/haar lui vind.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Frigga schreef:
    Niet alleen Nederland en België, zowat de hele wereld word steeds luier..


    Yep! En dan zijn we verwonderd dat de wereld aan het vergaan is...


    help

    *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alleeen nederland en belgie? no.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Scandal schreef:
    Nee, integendeel.
    Door de geavanceerde technologieën kan alles sneller en makkelijker geregeld worden. Daarnaast moet je eens kijken wat een kind/jeugd in deze tijden allemaal moeten doen. Presteren op school, presteren in een hobby of zelfs meerdere, sociaal leven onderhouden en meegaan met de tijd. Je hebt een superdruk leven. Dus ik vind niet dat we lui zijn. We zijn misschien zelfs zo overactief dat als je iemand een minuut ziet niks te doen hem/haar lui vind.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 6:44 ]


    -

    ik wordt wel een stuk luier, maar dat wordt nog wel meer.

    Op het moment kan ik niet lui zijn.


    Hallo :)

    Jha .., schop onder de kont wen werken!


    Life is full of fake people

    Jha .., schop onder de kont en werken!


    Life is full of fake people

    Frigga schreef:
    Niet alleen Nederland en België, zowat de hele wereld word steeds luier..


    Luck is an attitude ~

    Scandal schreef:
    Nee, integendeel.
    Door de geavanceerde technologieën kan alles sneller en makkelijker geregeld worden. Daarnaast moet je eens kijken wat een kind/jeugd in deze tijden allemaal moeten doen. Presteren op school, presteren in een hobby of zelfs meerdere, sociaal leven onderhouden en meegaan met de tijd. Je hebt een superdruk leven. Dus ik vind niet dat we lui zijn. We zijn misschien zelfs zo overactief dat als je iemand een minuut ziet niks te doen hem/haar lui vind.


    Let it come and let it be

    Valt wel mee, vind ik.