• Hi, ik moet een verslag schrijven over zelfmoord. En ik wilde vragen wat jullie mening is over zelfmoord.
    Is het een oplossing of een vlucht, is het laf of moedig?
    Thanksss.


    live the life you love

    Het is een laffe daad waar je veel moed voor nodig hebt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vind het egoïstisch.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het een vlucht. Met zelfmoord ontneem je jezelf ook de kans op een beter leven na een dip.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het is sowieso geen oplossing vind ik, je maakt een einde aan je eigen leven en verpest die van andere ook nog is, ook laf dus. Maar ligt er ook aan wat de reden van zelfmoord is :)


    Signature:

    Zelfmoord is niet een bewuste actie. Meestal gebeurt het niet bewust.
    Ik vind zelfmoord een vlucht van de pijn die een pleger voelt.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind het een oplossing. Het is een keuze die je maakt en het wil niet zeggen dat je gestoord bent. Soms lijkt er geen andere uitweg te zijn.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 14:56 ]


    <3

    Zelfmoord is vluchten voor het leven. Het is misschien egoïstisch maar je hebt er moet voor nodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Penelopy schreef:
    Het is een laffe daad waar je veel moed voor nodig hebt.


    Your make-up is terrible

    Penelopy schreef:
    Het is een laffe daad waar je veel moed voor nodig hebt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ILOVEELENA schreef:
    Ik vind het egoïstisch.


    Daar ben ik het niet mee eens. Ja oke, op dat moment denken ze aan zichzelf, maar hoe kun je niet aan jezelf denken als je leven zo ellendig is dat je op het punt staat zoiets te doen?
    Het is dus net zo egoistisch van de omgeving van zo'n persoon dat ze die niet helpen uit die ellende.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Het is een laffe daad waar je veel moed voor nodig hebt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Daar ben ik het niet mee eens. Ja oke, op dat moment denken ze aan zichzelf, maar hoe kun je niet aan jezelf denken als je leven zo ellendig is dat je op het punt staat zoiets te doen?
    Het is dus net zo egoistisch van de omgeving van zo'n persoon dat ze die niet helpen uit die ellende.


    Dank je voor dit antwoord, dit antwoord vond ik echt goed.


    live the life you love

    Penelopy schreef:
    (...)

    Daar ben ik het niet mee eens. Ja oke, op dat moment denken ze aan zichzelf, maar hoe kun je niet aan jezelf denken als je leven zo ellendig is dat je op het punt staat zoiets te doen?
    Het is dus net zo egoistisch van de omgeving van zo'n persoon dat ze die niet helpen uit die ellende.

    Dat is ook zo, maar als zo'n gast voor de trein springt vind ik het egoïstisch.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    Dat is ook zo, maar als zo'n gast voor de trein springt vind ik het egoïstisch.

    Dat maakt die manier van zelfmoord egoïstisch, niet zelfmoord an sich.


    I am an idiot, I move.

    Penelopy schreef:
    Het is een laffe daad waar je veel moed voor nodig hebt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you