• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn S.

    Ik nip even kort van glas water en schenk Liam een dankbaar glimlachje. De rest van het middagmaal verliep in stilte met af en toe een morrend geluidje van Alison als ze vond dat Liam weer eens teveel met mij bezig was.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Goed jongens ik ruim wel af gaan jullie maar van tafel.' Alison springt blij op en haast zich de tuin in. 'Wat wil jij doen?' Vraag ik als Meike en mijn moeder weg zijn.

    Marylinn S.

    'Horen we je moeder niet wat te helpen?' Vroeg ik zachtjes terwijl ik figuurtjes tekenden op zijn bovenbeen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Eigenlijk wel maar daar heb ik echt geen zin in.' Grijns ik en kijk haar recht in haar ogen.

    Marylinn S.

    Ik hoorde zijn moeder uit de keuken roepen dat het niet nodig was op hetzelfde moment als Liam 'Eigenlijk wel maar daar heb ik echt geen zin in.' grijnzend gaf ik hem een tikje tegen zijn neus. 'Wat ben jij toch lui.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Schuldig.' Ik hou mijn handen een beejte omhoog en lach. 'Dus ik herhaal wat wil je doen?' Ik neem nu haar hand vast en wacht af.

    Marylinn S.

    'Kies jij maar, ik sta volledig ter jouw beschikking.' grijnsde ik met een knipoog.

    [Van Helsing is op tv (wbw)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Ik weet wel wat ik leuk vind maar of jij dat ook leuk vind weet ik niet.' Ik schenk haar een schuine grijns.

    [Welke zender? ö Die film is awsome]

    Marylinn S.

    'En wat vind jij dan leuk?' antwoordde ik met een kleine maar speelse glimlach.

    [2BE (wbw)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik glimlach. 'Alles waar jij bij bent of ik dit mag doen.' Ik kus haar zacht en trek haar dan mee naar buiten.

    [Eindelijk mijn laptop terug _O_]

    Marylinn S.

    de zon schijnt warm op mijn gezicht waardoor ik even mijn ogen sluit. 'Dit is al bijna net zo fijn als bij jou zijn.' Slimme opmerking Linn, beet ik mezelf kwaad toe voor ik Liam zachtjes kuste.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Hell yeah!]

    Liam Oliver Pryst

    'Dit is al bijna net zo fijn als bij jou zijn.' Voor ik ook maar de kans heb om te reageren kust ze me. Ik glimlach tegen haar lippen aan. Als ik weer de kans krijg te ademen kijk ik Linn aan. 'Je bent schattig.' Glimlach ik en trek haar tegen me aan.

    Marylinn S.

    'Wat zei je nou net?' Ik probeer me, zonder succes, los te worstelen uit zijn greep om hem boos aan te kijken. Ik. Was. Niet. Schattig.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Goed goed, je bent niet schattig, je bent.. Aandoenlijk?' Ik kijk haar vragend aan doe mijn best haar niet los te laten.

    Marylinn S.

    Ik trok één wenkbrauw op en keek hem een beetje raar aan. 'Aandoenlijk? Ik prefereer goddelijk.' Met een kleine grijns porde ik hem een keertje zacht in zijn maag.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.