• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn S.

    'Water Lilifee water!' Alison's kleine gezichtje lichtte op. 'Noemde jij hem nu net Lilifee als in prinses Lilifee?' Ik knikte overtuigd en ze viel bijna uit de zetel van het lachen. 'Prinses Lilifee? Breng jij mij ook iets mee? Hé dat rijmde!' Ze klapte blij in haar handjes en ik schudde even licht mijn hoofd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    'Jij hebt een slechte invloed op haar.' Zeg ik verweitend als ik de glazen op tafep zet. Alison kijkt me met grote ogen aan. 'Nietes!' Ik glimlachte. 'Kies je nu ookal haar kant Ali?' Alison knikte overtuigend en rende naar Linn toe.

    Marylinn S.

    Ik sloeg mijn armen om het kleine meisje heen voor die op de grond zou vallen. 'Tja, wat wil je he? Vrouwen vormen altijd samen één front.' Ik streek even plagerig langs zijn kaaklijn en gaf er daarna een klein tikje tegen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Altijd weer die kaaklijn. Altijd. Ik ging naast de twee zitten. 'Ik ga jullie moeder even helpen met het eten.' Meike stond op en liep de keuken in waar ze begonnen te praten. 'Liam je komt volgende week zondag wel verfen he?' Ik knikte braafjes. 'Dat had ik toch belooft.' Alison straalde.

    Marylinn S.

    Ik wiebelde even kort met mijn wenkbrauwen naar Liam. Liam je komt volgende week zondag wel verfen he?' Ik zag hem knikken maar luisterde niet echt naar zijn antwoord. 'Dat had ik toch belooft.' Geïnteresseerd keek ik op. 'Voor haar toneelvoorstelling?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik keek op naar Linn. 'Ja klopt.' Antwoorde ik met op mijn beurt een wenkbrauw wiebel. Alison klapte in haar handen. 'Linn als mijn beste vriendin kom je wel kijken toch?' Ze keek haar hoopvol aan. 'Welk stuk spelen jullie?' Vroeg ik.

    Marylinn S.

    'Tuurlijk kom ik kijken, misschien kom ik wel helpen schilderen.' Ik grijns nog even naar Liam en mime 'ik ga jou ook verven.' naar hem. 'Welk stuk spelen jullie?' Ja dat vroeg ik me ook wel af eigenlijk maar Alison haalde alleen maar haar tengere schoudertjes op. 'Verassing.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    'I'm gonna get you.' Mime ik terug. 'Jaaa oh ik wil dat je komt schipderen dan kan ik je aan aaaal mijn vriendinnen laten zien.' Alison keek Linn met een grote lach aan. Ze lachde precies zoals Sarah deed. Ik glimlachte droevig. Ik was niett verdrietig. Ik herinnerde het gewoon.

    Marylinn S.

    Gespeeld verontwaardigd keek ik op. 'Nou nou, ik wist niet dat ik je nieuwste barbiepop was kleintje.' Ze lachte breed en knikte ondertussen heftig met haar hoofdje. 'Liam, volgens mij heeft ze met die ene slok al wat teveel binnen hoor.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Liam, volgens mij heeft ze met die ene slok al wat teveel binnen hoor.' Ik keek op en glimlachte. ´Ik dénk dat je gelijk hebt, en volgens mij Alison,´ Ik kijk haar dreigent aan. ´Heb jij stiekem meer dan 1 slok cola op.´

    Marylinn S.

    Ze schudde zo heftig haar hoofdje en keek onschuldig, té onschuldig. 'Reken maar van wel.' mimede ik achter haar rug naar Liam.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik knikte met een lachje. 'Ik ga jou nooit meer cola geven je word er nog drukker van dan je al bent.' Alsion sprong op. 'Nietes Lili' Ze sloeg haar armpjes over elkaar en keek me uitdagend aan. Ze deed me behoorlijk aan Linn denken.

    Marylinn S

    Ik besloot er een schepje bovenop te doen en liet me uit de zetel vallen op mijn knieën en sloeg mijn armen ook over mekaar voor ik hem, net als Alison, uitdagend begon aan te staren. Hehe, twee tegen één is toch altijd veel eerlijker.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik laat me zuchtent achterover op de bank vallen die ik nu voor mezelf had. 'Dit kan ik niet meer aan' Zucht ik en druk een kussen tegen mijn gezicht aan zodat ik de twee starende personen niet hoef te zien.

    Marylinn S.

    Ik snoof even lichtjes. 'Kan je niet op tegen de overmacht van het vrouwelijke en beste geslacht?' Lachend plofte ik bij hem op schoot en trok zijn kussen van voor zijn gezicht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.