• Gebaseerd op het boek "The Host" van
    Stephanie Meyer.

    Zielen zijn buitenaardse wezens die naar
    planeten gaan om deze over te nemen. Ze nemen
    de lichamen van de inwoners van de planeet
    over en leven daar dan in harmonie met elkaar.
    De zielen zijn ook op aarde gekomen om beter
    gebruik te maken van deze prachtige wereld. Er
    zijn een paar mensen die het overleefd hebben
    en zich verschuilen in een grote grot. Daar leven
    ze samen van de dingen die ze nog hebben. Ze
    gaan zo nu en dan naar buiten om vers voedsel
    te stelen. Alles gaat om overleven. Natuurlijk
    ontstaat er van alles als je constant op elkaars
    lip zit. Haat, irritatie maar ook liefde en
    vriendschap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    James glimlachte. Toen ze hem een kus op zijn wang gaf sloeg zijn hart een slag over. "Ik denk dat ik over een uurtje wel weer dat bed uit kan." zei hij grijnzend. Dat wormenspul werkt super."

    "Waarom loop je zo te grijnzend?" vroeg Katherina geamuseerd.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Zoey
    'Niet te snel zeggen dat je beter bent. Ik wil niet dat je dadelijk ergens in de gangen in stort.' Ik keek hem bezorgd aan.

    Dean
    Ik keek naar Katherina. 'Ik heb denk ik de perfecte match voor haar.' Ik glimlachte bij het idee dat James gelukkig zou zijn. Die twee moesten gewoon iets krijgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    James pakte haar hand vast en glimlachte warm naar haar. "Maak je maar geen zorgen, ik voel me echt prima, over een uurtje ben ik weer helemaal fit."

    Katherina keek hem nieuwsgierig aan. "Oja? Met wie dan als ik vragen mag?"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Zoey
    Ik zuchtte. 'Ik denk toch niet dat ik je kan ompraten om in bed te blijven.' Ik glimlachte waterig. 'Ik wil alleen maar dat je gezond bent.' Ik gaf hem een klein kneepje in zijn hand.

    Dean
    'Sorry, maar dat kan ik helaas niet zeggen. Diegene vermoord me. Maar we zullen het er maar op hebben dat ze perfect voor elkaar zijn.' Ik sloeg mijn arm om Katherina's middel. 'Bijna net zo perfect als wij voor elkaar,' fluisterde ik speels in haar oor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga even douchen


    "Ignite, my love. Ignite."

    James glimlachte vrolijk. "Dat heb je goed gezien." zei hij geamuseerd.

    "Nou zeg, ik mag ook nooit wat weten." zei Katherina en ze trok een zielig hoofd.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Zou ik je eens iets geheims vertellen,' zei ik. Ik boog dichter naar haar toe. 'Ik hou van jou,' fluisterde ik in haar oor. 'Ik ben hopeloos verliefd op je.'

    Zoey
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ergens ben je best hopeloos,' zei ik. 'Maar ergens is dat heel grappig.' Ik lachte en keek recht in James zijn ogen. Opeens besefte ik dat hij echt prachtige ogen had. Ik weigerde weg te kijken en om me toch maar een houding te geven glimlachte ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherina glimlachte en drukte een kus op zijn lippen. "Ik hou ook van jou." zei ze zacht tegen zijn lippen aan.

    James keek in haar prachtige ogen. Hij kon het niet laten om een lok haar van haar achter haar oor te doen. Een kleine maar veelbetekenende aanraking.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    Ik glimlachte en gaf haar een kus op haar neus. Ze was echt prachtig. Ik grijnsde bij het idee dat ze binnenkort Katherina Williams zou heten. Ik drukte mijn lippen nog een keer op die van haar.

    Zoey
    Ik bloosde toen James een lok achter mijn oor deed. Het leek alsof hij me gehypnotiseerd had. Ik kon mijn blik niet wennen en ik verdronk zo wat in zijn ogen. Ik wist niet wat ik precies moest denken. Maar van binnen begon mijn hart sneller te kloppen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherina glimlachte tussen het kussen door en ze sloeg haar armen om zijn hals.

    James bleef in haar ogen kijken. Ze trok zich niet terug dus ze vond het fijn. Maar wat ging er door haar heen? Wat wilde ze? Dat wist hij niet? Hij wilde niets liever dan haar kussen, maar zou ze dat willen? Zou ze hetzelfde voelen?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    Ik tilde haar op terwijl ik haar kuste. Ze bungelde in de lucht maar zo was ze even groot als mij.

    Zoey
    Ik wist niet goed wat ik moest doen. Ik ging iets dichter bij James zitten terwijl ik zijn blik geen seconde los liet. Het liefste zou ik mijn lippen op de zijne drukken, maar ik was bang dat hij niet het zelfde voelde. Ik besloot het er maar op te wagen en bracht mijn gezicht dichter bij die van hem. 'Wacht,' zei ik opeens. 'Ga ik nu serieus mijn beste vriend zoenen?'

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:21 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fijne kerstdagen X


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jij ook:)
    --
    James glimlachte naar haar en hij nam haar gezicht tussen zijn handen. "Stil maar gewoon." zei hij zacht en hij drukte zijn lippen zacht op die van haar.

    Katherina moest lachend en ze liet haar lippen los en keek hem vrolijk aan. "Ik ben echt gek op je!"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Zoey
    Ik voelde een warme tinteling door mijn lichaam gaan toen ik James lippen voelde. Het was raar om met James te zoenen. Maar het was fijn. Ik voelde mijn hart een klein sprongetje maken.

    Dean
    Ik zette haar voorzichtig op de grond en grijnste.
    'Ik ook op jou,' zei ik. 'Je bent schattig als je vrolijk bent.' Ik gaf haar nog een klein kusje. Daarna legde ging mij met mijn voorhoofd tegen haar voorhoofd staan en keek haar recht in haar ogen. Mijn handen legde ik voorzichtig op haar billen. 'Je bent leuk,' fluisterde ik.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 22:09 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk ik zo even gaan. Ga zo even fietsen.


    "Ignite, my love. Ignite."