• Gebaseerd op het boek "The Host" van
    Stephanie Meyer.

    Zielen zijn buitenaardse wezens die naar
    planeten gaan om deze over te nemen. Ze nemen
    de lichamen van de inwoners van de planeet
    over en leven daar dan in harmonie met elkaar.
    De zielen zijn ook op aarde gekomen om beter
    gebruik te maken van deze prachtige wereld. Er
    zijn een paar mensen die het overleefd hebben
    en zich verschuilen in een grote grot. Daar leven
    ze samen van de dingen die ze nog hebben. Ze
    gaan zo nu en dan naar buiten om vers voedsel
    te stelen. Alles gaat om overleven. Natuurlijk
    ontstaat er van alles als je constant op elkaars
    lip zit. Haat, irritatie maar ook liefde en
    vriendschap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha ja. Nu hoef ik niet alles op mijn mobiel te typen.

    Dana
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik heb me dus voor niks al die tijd suf lopen piekeren. Ik glimlachte. Ik haalde mij hoofd van zijn schouder en ging liggen. Voorzichtig legde ik mijn hoofd op zijn schoot zodat ik hem aan kon kijken. Hij was echt perfect. Ik lachte naar Jonathan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan
    Ze lacht zo lief, ik smelt bijna van binnen.. "Als ik nu van ijs was had ik nu gesmolten." Grinnik ik.
    Wouw, ze hield echt van me!
    Ik ben nu echt de gelukkigste jongen op aarde! Wow, met Dana zou ik altijd oud mee willen worden.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dana
    Ik keek naar Jonathan. 'Ik zal niet meer lachen,' zei ik. 'Ik wil namelijk niet dat je smelt.' Mijn ouders hadden uit eindelijk toch gelijk gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moet eten. Bye x.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm back.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    Zoey
    Ik voelde mijn wangen rood worden en ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.
    'Ik ook op jou.' Ik staarde naar mijn handen. Het was waarheid. Ik was verliefd geworden op James. Ergens was ze dat al. Voor het vluchten. Maar die gevoelens waren over gegaan toen ze aan het vluchten was. Toen had ze zelfs een kleine relatie gehad met een jongen genaamd Thomas. Alleen dat was binnen een paar dagen al weer uit geweest. Nu was ze weer hier. Bij James.

    Dean
    Ik ging op mijn onderarmen leunde. Haar perfecte lippen, haar perfecte lichaam, haar perfecte karakter. Alles aan haar was perfect. Eigenlijk verdiende ik haar niet. Niet naar wat ik allemaal had gedaan. Ik zou haar dan ook met mijn leven beschermen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    James glimlachte en voelde zich warm van binnen worden, hij liet haar woorden langzaam tot zich bezinken. Het was heerlijk bij haar te zijn, alsof hij droomde.

    Katherina was bij Dean.

    Srry ik ben echt hersendood en inspiratieloos. Vind het ook een beetje te zoetsappig.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ja het wordt een beetje te slijm. Zoiets van, en ze leefde nog lang en gelukkig. Hmm, ik heb wel een idee voor Zoey en James maar dan moet James beter zijn.

    Zoey
    'Denk je dat je je eigen goed genoeg voelt om me rond te leiden?' vroeg ik met een kleine glimlach. 'Of me tenminste een plek te geven waar ik kan slapen?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld." glimlachte James en hij kwam rustig zijn bed uit en keek haar aan. "Wil je bij mij op de kamer of bij andere meisjes van je leeftijd?" vroeg hij aan haar.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Zoey
    'Doe maar een ander meisje van mijn leeftijd,' zei ik. 'Ik vind het persoonlijk iets te snel gaan als ik nu samen met jou een kamer ga delen.' Natuurlijk had ik graag bij James op de kamer gewild. Maar soms moest je keuze's maken die beter voor jezelf was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Dat lijkt mij ook het beste, je kan bij Regina op de kamer, ik weet zeker dat je het goed met haar zal kunnen vinden." zei James en hij begon te lopen. "De rondleiding geef ik je wel als je uitgeslapen bent." Hij liep naar de grot van Regina en ging binnen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Zoey
    'Dankje,' zei ik tegen James. Ik was echt heel moe. De laatste paar maanden had ik heel slecht geslapen. Ik verlangde gewoon naar een goede nacht. Ik hoorde mijn maag rommelde en zuchtte. Ik keek even naar James op de hoop dat hij het niet gehoord had.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Slaaplekker schoonheid." zei James zacht en hij drukte een zachte kus op haar voorhoofd en liep de grot weer uit zodat ze rustig kon slapen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Zoey
    Ik keek de grot rond. Op mijn gemak voelde ik me niet. Ik voelde me net een indringer. Het meisje bij wie ik zou slapen was er niet. Het voelde niet oké om niet te gaan slapen. Een van de matrassen was opgedekt en ik wist dat dat haar matras was. Ik ging op het andere matras liggen. Ik had geen dekens of een kussen. Het enigste wat ik had was een pijl en boog en een stel vieze kleren. Ik ging liggen en sloot mijn ogen.
    Na een tijdje werd ik wakker. Ik wreef het slaap uit mijn ogen en ik moest even bedenken waar ik ook alweer was. Ohja, de grot. Ik dacht aan gisteren, ik dacht tenminste dat het gisteren was. James. Ik had met James gezoend. Het duurde even totdat het bij me door drong en glimlachte toen. Ik ging de rest maar eens zoeken. Ik stond op en ik kon het niet laten om mijn pijl en boog mee te nemen. Puur van gewoonte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gelukkig nieuwjaar <3


    "Ignite, my love. Ignite."