• Gebaseerd op het boek "The Host" van
    Stephanie Meyer.

    Zielen zijn buitenaardse wezens die naar
    planeten gaan om deze over te nemen. Ze nemen
    de lichamen van de inwoners van de planeet
    over en leven daar dan in harmonie met elkaar.
    De zielen zijn ook op aarde gekomen om beter
    gebruik te maken van deze prachtige wereld. Er
    zijn een paar mensen die het overleefd hebben
    en zich verschuilen in een grote grot. Daar leven
    ze samen van de dingen die ze nog hebben. Ze
    gaan zo nu en dan naar buiten om vers voedsel
    te stelen. Alles gaat om overleven. Natuurlijk
    ontstaat er van alles als je constant op elkaars
    lip zit. Haat, irritatie maar ook liefde en
    vriendschap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Hoe dom het ook klonk, ergens verlangde ik naar hem. Zijn lach, zijn stem, zijn ogen. Zijn armen als hij me een knuffel gaf. Ik keek nog een keer naar de tekening.
    'Waarom kan het nooit eens normaal gaan,' mompelde ik. Ik keek naar mijn enkel die nog dikker was geworden. Lopen zat er voor vandaag niet meer in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan
    Ik wil haar zo graag willen knuffelen, haar mooie zachte lippen proeven.. Snel schud ik die gedachte af, maar dat helpt niet!
    Ik stop met lopen, ik draai me om en loop zo hard naar Dana haar kamer toe. Ik klop op de deur.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dana
    Ik schrok op toen er op de deur geklopt werd.
    'Binnen!' Ik zuchtte. Vast weer iemand die zich afvroeg waarom ik niet bij het eten was. Ik keek naar mijn tekenboek, klapte hem dicht en legde hem naast me neer.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 11:51 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb de post even ietjes aangepast, zo klopt hij meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan
    Ik open de deur, ik zie Dana iets wegleggen..
    "Wat stop je eh weg?"
    Ik ga naar haar toe.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dana
    'Mijn tekenblok,' zei ik. Het liefste had ik willen liegen maar ik kon het niet. Ik keek naar Jonathan en mijn hart maakte een sprongetje. Ik keek snel weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan
    Ik zie haar snel weg kijken, ik pak haar zachte handen vast.
    "Ik...ben verliefd op je,Dana." Zeg ik zachtjes.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dana
    Ik keek naar Jonathan. Van binnen voelde ik me eigen warm worden. Zei hij nou serieus dat hij verliefd op me was? Ik kreeg een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik keek in zijn prachtige ogen en drukte toen mijn lippen op de zijne.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    Zoey
    Ik voelde mijn wangen rood worden en ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.
    'Ik ook op jou.' Ik staarde naar mijn handen. Het was waarheid. Ik was verliefd geworden op James. Ergens was ze dat al. Voor het vluchten. Maar die gevoelens waren over gegaan toen ze aan het vluchten was. Toen had ze zelfs een kleine relatie gehad met een jongen genaamd Thomas. Alleen dat was binnen een paar dagen al weer uit geweest. Nu was ze weer hier. Bij James.

    Dean
    Ik ging op mijn onderarmen leunde. Haar perfecte lippen, haar perfecte lichaam, haar perfecte karakter. Alles aan haar was perfect. Eigenlijk verdiende ik haar niet. Niet naar wat ik allemaal had gedaan. Ik zou haar dan ook met mijn leven beschermen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben Btw terug van trainings stage


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    Dana
    Ik keek naar Jonathan. Van binnen voelde ik me eigen warm worden. Zei hij nou serieus dat hij verliefd op me was? Ik kreeg een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik keek in zijn prachtige ogen en drukte toen mijn lippen op de zijne.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan
    Ik voel haar warme handen rond mijn middel.. Ik laat der los en glimlach.. Wouww was dit nou een droom? Of was dit nu echt werkelijk?
    "Ik vind je al heel lang leuk, Dana."


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dana
    'Ik jou ook,' fluisterde ik zacht. Ik voelde dat ik zweefde. Ik kon niks anders doen dan glimlachen. Ik raakte voorzichtig zijn wang aan. Het was geen droom, geen illusie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yeah, ik kan weer op mijn laptop


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gelukkiigg :D

    Jonathan
    Ik glimlach lief naar der, ik kus haar nog een keertje.
    Ik neem plaats op der bed, ik kijk naar haar prachtige ogen.. Hmm wat is ze toch knap..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.