• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    Iedereen in het lokaal kijkt mij aan. Want ja een chearlieder die dat tegen jou zegt, dan zak je wel heel diep door de grond. Ik vind het stom wat ik heb gezegd. En ik begin te zingen

    Aiden


    Tranen rollen over mijn wangen, als ik helemaal in het liedje zit.

    Jessica.

    Ik ben stom... Ik begin te zingen. [lees bericht van magicowl] Ergens voel ik dat dit lied ook door Aiden word gezongen. ik mis mijn goede vriend, mijn beste vriend, maar hij had niet zo dom moeten doen...

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Dan richten we gewoon een circus op," zeg ik lachend terwijl de deur opengaat. Ik troon Kyle mee naar het zanglokaal en hoe dichter we komen hoe verbaasder ik ben. Ik hoor iemand een liedje van The Beatles zingen, maar dan beter dan hun versie. Ik open de deur zo stil mogelijk en wandel op de tippen van mijn tenen binnen, bang dat ik de zanger verstoor. Wanneer ik zie dat het Aiden is die zingt moet ik glimlachen. Ik wacht tot Kyle binnen is en sluit de deur dan zo geruisloos mogelijk. Met een glimlach van hier tot in Tokio sta ik te genieten van Aiden's liedje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden



    Als ik klaar ben met zingen draai ik me om. Ik schrik me rot als Irial en Kyle achter mij staan. Irial lacht, ik lach terug. ''Hey'' zeg ik schor. ''Het spijt me Kyle het is moeilijk voor je, ik weet het.'' zeg ik gemeend. En er verlaat nog een traan mijn oog.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:41 ]

    Kyle.

    Ik stap naar binnen met Irial. Aiden is aan het zingen, Ik kijk naar hem. Ik lach nog een beetje van wat Irial net zei, over een circus. Ik zing zachtjes mee met het lied, maar dan heel zachtjes...
    "Wat?" Vraag ik en kijk naar Aiden. "O, ja is goed. My ook." Zeg ik en glimlach.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Plots zie ik een traan over Aiden's wang stromen en zet een pas naar hem toe terwijl ik mijn hand uitsteek. Dan besef ik wat ik doe en blijf stokstijf staan. Mijn hart pompt mijn bloed door mijn lichaam aan een razendsnel tempo en ik laat mijn hand heel gecontroleerd weer zakken.
    "W-waar is Jessica?" vraag ik, in de hoop van onderwerp te kunnen veranderen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    Wat? ik zie dat hij zijn arm uitsteekt, maar dan weer terug doet. ''w-waar is Jessica'' vraagt hij. '' ohw...die is weer weg gegaan'' andwoord ik. ''We hadden weer een kleine confrontatie'' zeg ik treurig.

    Jessica.

    Ik loop naar buiten en ga naar het Football-veld, ik ga op de tribune zitten en kijk naar de training. Ik begin weer zachtjes te snikken.
    ik pak mijn mobiel en sms Aiden. 'Ik wil met je praten, over drie minuten bij tribuna anders ben ik weg.' Verzenden


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Kwam ze ruzie maken?" vraag ik ongeloofwaardig.
    Ik voel dat ik een hoofd als een tomaat heb en wend mijn blik af. Ik kijk even naar Kyle, om te zien of hij wel meende wat hij net zei. Ik probeer wanhopig de blikken van de anderen te ontwijken, die van Aiden inbegrepen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    Ik krijg een smsje 'Ik wil met je praten, over drie minuten bij tribuna anders ben ik weg.' ik bedenk me geen moment en ik loop langs Irial en Kyle. Als ik voor bij loop raak ik expres Irial's hand even aan, en dan loop ik richting de ribune

    Kyle.

    Irial kijkt me aan, zijn kop is als een tomaat. Ik kijk jaloers, van Irial naar Aiden. "Ze is een bitch." Zeg ik zachtjes, en kijk naar Irial. Ineens loopt Aiden ons voorbij. "Aiden?" Vraag ik verward en kijk hoe hij wegloopt.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ik negeer Irial's vraag, en dan loop ik naar de Tribune [zo dan klopt het een beetje xD]

    Jessica.

    Ik zie Aiden al aankomen, ik veeg mijn tranen weg en ga zo normaal mogelijk zitten. Ik wacht totdat hij naast me zit. Ik wacht tot hij begind met praten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Hey je wou met me praten'' zeg ik zacht. Terwijl ik naar het footbalteam kijk