• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    Ik schrik op. Waarom sloeg hij mijn hand weg? Aiden sprong ook zo snel overeind... Ik voel me Kxt nu, ik kijk snel de nadere kant op en hoop dat ze me met rust laten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik blijf met mijn voet tikken terwijl ik lach naar Kyle.
    "Don't worry, I've done this before," knipoog ik naar Aiden.
    "Show me your teeth," zeg ik terwijl ik van mijn handen klauwen maak en die naast mijn gezicht houd en mijn tanden laat zien. Ik herhaal dat zinnetje nog twee keer en maak dan van mijn handen twee geweertjes die ik op Aiden richt als teken om het liedje te starten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    ik kijk even naar Kyle ik zie dat hij naar beneden kijkt, maar ik val niet op hém. Ik vind het lullig om het zo te doen maar...''Hey Kyle kom je ook mee doen?'' vraag ik toch in de hoop dat hij zich dan beter gaat voelen.

    Aiden


    Ik begin te blozen van wat Irial doet, maar dan ga ik mee in het liedje.

    Kyle.

    Ik zucht En schudt mijn hoofd, ik sta op en ren weg. ik ren de wc's in en ga in een hokje zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    ''Kyle! waar ga je heen!'' roep ik, terwijl ik naar Irial kijk, in de hoop dat Irial iets zegt of hem achter na gaat

    Jessica.

    Ik droog mijn tranen en belsuit mijn excuses aan te bieden. ik loop terug richting Glee-club, als ik daar net komt rent Kyle huilend langs me. ik kijk hem na maar geef er geen gehoor aan. ik loop naar de deur en open hem, daar staan Aiden en Irial met een verbaasd gezicht te kijken, maar neit omdat ik binnen kwam. "Wat is er?" Vraag ik en kijk de twee aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik ben net bezig met twee meisjes er te proberen bij betrekken en hoor de deur achter me dicht gaan, gevolgd door Aiden's stem.
    "Kyle! Waar ga je heen?"
    Ik draai me om en kom tot de conclusie dat Kyle inderdaad weg is. Ik ga hem achterna en kan hem net niet inhalen. Bijna loop ik Jessica die net het lokaal weer binnenkomt omver, maar ik loop gewoon door. Wanneer ik de wc's binnenkom heeft hij zich al opgesloten in een van de hokjes.
    "Kyle?" vraag ik terwijl ik zacht op de deur klop "Wat is er?"

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    ''Hoi Jessica...'' zeg ik terwijl ik haar vuil aan kijk. ''Hij rende ineens weg'' zeg ik, maar ik kijk haar niet aan.

    Kyle.

    Ik hoor de wc deur open gaan. "Kyle? Wat is er?" Hoor ik Irial's stem terwijl hij zachtjes op de deur klopt.
    "Ik ben zo stom!" Zeg ik en snik. "Ik ben super stom, zie je wel ik kan niks, ik kan me eigen ding niet doen, dat gaat altijd mis!" Schreeuw ik tegen de deur, ik geef er een trap tegenaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    "Aiden..." Zeg ik zachtjes, de bijna Irial tegen me aanlopend nergerend. "Sorry, ik had dat nooit moeten doen." zeg ik nog zachter. "Ik bedoelde het niet zo." Weer komen er tranen in mijn ogen. ik kijk Aiden aan. "Echt." Smeek ik bijna.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Dan had je dat eerder moeten bedenken'' zeg ik. Ik zie de tranen in haar ogen, maar die negeer ik. Ik loop naar een stoel die helemaal vrij staat, en daar ga ik op zitten, en ik zeg niks meer.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:30 ]

    Irial

    Ik schrik wanneer Kyle tegen de deur trapt en doe een stapje achteruit.
    "Kyle," zucht ik "waarom neem je geen kleine stapjes? Je hoeft niet meteen de grote Jan uit te gaan hangen, dat verwacht niemand van je, mensen schrikken ervan."
    Ik stap terug dichter en leg mijn hand op de deur.
    "En ik weet niet of Aiden wel op jongens valt," zeg ik nog zachtjes omdat ik een sterk vermoeden heb dat dit het grootste deel van het probleem is.
    "Laten we gewoon terug gaan, en dan kan je proberen vrienden maken. Vrienden, meer niet," zeg ik troostend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Goed, als je het zo wilt..." Zeg ik en kijk hem aan, ik knipper de tranen weg. "Denk maar neit dat wij nog vrienden zijn!" Zeg ik en draai me resoluut om. Ik smijt de deur dicht en loop woedend door de gangen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    Ik denk na wat hij zei, het klopt wel. Ik wil meteen te ver...
    "Ja, maar straks...Straks vind hij me een freak..." Zeg ik zachtjes en tranen rollen nog over mijn wangen. Langzaam open ik de deur en kijk Irial aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.