• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Melding:

    ~eerste bel gaat over 2 minuuten.~


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    Ik kijk het lokaal in, er is een nieuw meisje, ''Hey'' zeg ik. ''Hoi'' zegt het meisje. Ze ziet er netjes uit en georganiseerd. Ik besluit maar een beetje bij haar in de buurt te gaan zitten voorrals ze iets gemeens gaan doen.

    Kyle.

    Aiden komt binnen en gaat dichtbij het meisje zitten. Ik zwaait kort naar Aiden, maaar hij draait zich om. Zal hij me neit gezien hebben of...
    Ik zucht en kijk hoe iedereen met elkaar praat en doet.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    Ik zie dat Kyle zwaaitmaar daar heb ik ff geen zin in. Ik ga 4 plekke van het meisje vandan zitten. Als ik naar haar kijk, zie ik dat ze haar handen loopt de boenen, ''Het zal wel'' denk ik n ik pak mijn spullen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:09 ]

    Kyle.

    ik zie Aiden schouderophalend naar Amy kijken, terwijl ze haar hadnen boent. Ze heeft het wel heel erg, denk ik, en kijk hoe ze haar handen schoonboend.

    Jessica.

    "Aiden, ze zit op een andere plek." Zeg ik zachtjes tegen Aiden die schuintegenover me zit. "Wat nu?" vRaag ik en kijk naar Donna.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Plots begin ik te zweten terwijl een koude rilling over mijn rug loopt. Mooi, denk ik bij mezelf, dat ik niet geslapen hebt komt dus niet alleen door Aiden. Ik ga rechtop zitten wanneer ik de leerkracht hoor binnenkomen en moet zo hard niezen dat ik bijna met mijn hoofd tegen mijn tafel bots. Ik probeer voor me uit te kijken maar word plots zo duizelig. Wanhopig probeer ik mijn tafeltje vast te grijpen maar een zwarte duisternis ontneemt me het zicht en het laatste dat ik voel is hoe ik van mijn stoel glijd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    Ogen voel ik, naar mij staren. ''Ze vinden me gestoord'' denk ik. Mijn handen zijn bijna inorde, nog meer boenen, je weet maar nooit. Ik kijk op en ik zie die jonge Kyle dacht ik, naar me kijken. Ik draai mijn hoofd, en ik ga mijn spullen boenen.

    Melding.
    ~Eerste bel is gegaan!~


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik begin te gillen, Irial ligt op de grond. Stil. 'Relax!' roept Michael. 'Gewoon flauw gevallen.' Ik begin hysterisch te lachen maar dan valt Jessica me op. De Bitch!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    Omg! Irial, valt flauw!. Ik moet me eerst verontrijnigen want hij niesten zo hard. ''Iewl'' zeg ik. Maar dan gaan een paar kinderen hem helpen. Ik kijk er maar naar, ik ga hem mooi niet aanraken.

    Kyle.

    ik hoor iemand vallen. ik kijk achter me. Het is Rial. "Irial!" Zeg ik en spring overein en help hem omhoog, hij hangt tegen me aan. "Irial..." Probeer in nogmaals. "Aiden!" Zeg ik en wenk hem.

    jessica.

    Irial licht op de grond ik sta op maar er zijn er al genoeg die hem helpen. Ik blijf kijken of het goed gaat. Donna kijkt me vuil aan. "Wat is er toch!?" Schreeuw ik, en het word doodstil.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    Ik sprint naar Kyle toen, om Irial te helpen. ''Breng hem naar de school dokter!'' zeg ik.

    Kyle.

    Ik probeer Irial mee te slepen maar het lukt me niet. "Ik met me kippenkracht..." Zeg ik en kijk naar Aiden. "Kun jij hem niet tillen?" Vraag ik en kijk serieus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Nu pas voel ik hoe alleen ik ben. De eerste schooldag al. Iedereen hangt om Irial heen. Ik zit achter in het lokaal allen. In mezelf begin ik te zingen.

    Aiden

    ''Ja natuurlijk'' en ik pak Irial op en ik loop naar de school dokter. Maar voor ik het wil doen komt hij weer bij en hi zegt dat het niet nodig is

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:18 ]