• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [next day is prima']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Wie hebben er nou allemaal precies meegedaan aan de audities? Het is namelijk wel handig als ik dat even op een rijtje heb]


    Happy Birthday my Potter!

    [xD oke dan ga ik dat nu allemaal invoeren.]

    Melding:

    ~Het is de volgende dag, als je personage nog niet thuis was is hij/zij daar nu gewoon. ;) Ik doe dit voor de mensen die er niet waren enzo dan is het voor hun ook overzichtelijk!~


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Donna, Michael, Lilly, Irial, Jessica, Kyle, Aiden en nog een paar volgens mij]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Glucio schreef:
    [Wie hebben er nou allemaal precies meegedaan aan de audities? Het is namelijk wel handig als ik dat even op een rijtje heb]


    [Dat weet ik zelf ook neit echt precies. Gelieve iedereen die al bij glee-club zat en/of audities heeft gedaan het even te melden!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    (...)

    [Dat weet ik zelf ook neit echt precies. Gelieve iedereen die al bij glee-club zat en/of audities heeft gedaan het even te melden!]

    [Donna en Michael sowieso ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Katherina

    Ik gaap nog één keer voor ik uit mijn mercedes stap. Ik houd echt van dat ding. Mijn vader heeft hem mij voor mijn 18e verjaardag gegeven. Ik mis mijn ouders wel nu ik niet meer in Spanje woon, maar het is wel makkelijker om nu om te gaan met mijn blessure. Mijn ogen schieten even naar mijn enkel, maar ik wend ze al snel weer met een pijnlijke blik af. Vandaag moet ik me maar concentreren op de eerste les die ik moet geven en ik moet natuurlijk die lijst samenstellen van de mensen die mee mogen doen met de glee club. Ik heb tot 's avonds laat de audities nog een keer zitten bestuderen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 14:29 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Irial zit er ook bij.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Bijna op school, ik hoop dat deze dag iets beter word...

    Jessica.

    "Bedankt mam." Glimlach ik en stap uit de auto. "Doei liefie." Ik zwaai nog even, ik bekijk mezelf, geen Cheer pakje aan, het voelt raar, leeg, maar ook wel weer fijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik vind eigenlijk dat iemand een sexy mannelijke docent moet maken :Y) ]


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    [Ik vind eigenlijk dat iemand een sexy mannelijke docent moet maken :Y) ]


    [Na hoeveel personages heb je? 1, nou maak aan zou ik zeggen. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy

    Ik loop de hoek om. ''Ah daar is de school, die kan wel een opknapbeurt gebreuken'' zeg ik in mezelf. Ik loop het school plein op, en ik krijg rilingen. ''Iewl, wat is het hier vies'' zeg ik in mezelf alweer. Ik loop naar de deur van de school, ik pak mijn doekje, en ik leg hem over de klink, dan doe ik de deur open en ik pak mijn doekje weer. Als ik binne kom, klem ik mijn handen in een vuist, ik moet me heel erg inhouden. ''Kom op Amy je kan het niet aan stellen'' zeg ik aanmoedigent tegen mezelf.

    Dracy schreef:
    (...)

    [Na hoeveel personages heb je? 1, nou maak aan zou ik zeggen. ;)]


    [Ja maar ik vind het ook weer zo stom om twee leraren te hebben]


    Happy Birthday my Potter!

    Michael
    Als ik bij Donna thuis onder de douche vandaan stap zie ik haar nog liggen in haar bed. Donna's kleine zusje, Donya, ook bij haar in bed liggen. Die is er vast vanacht bij gekropen toen het zo onweerde. Zachtjes maak ik Donya wakker. 'Wil jij je zusje wakker maken?' vraag ik aan haar en ik wrijf over haar hoofdje. Donya knikt, staat op en springt op Donna. Meteen schiet Donna omhoog. Ik schiet in de lach! 'Jij!' zegt ze half lachend, half woeddend en ze gooit een kussen naar mijn hoofd. 'Aankleden jij, we hebben Engels.' zeg ik tussen het lachen door.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Een beetje suf sta ik voor de spiegel te staren. Ik neem een borstel en probeer mijn haar goed te krijgen. Het heeft geen zin, dan maar een muts. Met mijn handdoek om mijn middel loop ik de badkamer uit en ga in mijn kamer voor mijn kleerkast staan. Ik kies een t-shirt met een redelijke v-hals die sluit door middel van knopjes, met een comforabele cardigan, een skinny jeans en ergens uit mijn kast diep ik een muts op. Zuchtend kleed ik me aan, grijp beneden nog een koffiekoek vanop tafel en trek dan de deur achter me dicht waarop ik naar school vertrek. Ik hoop dat vandaag luchtiger wordt dan gisteren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.