• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    Ik loop de school in, in de gang staat een meisje die ik neit ken, voordat ik wat kon zeggen liep ze weg, ik loop achter haar aan, ze loopt het engels lokaal in, dat is toevallig...

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 14:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Er zijn nog weinig mensen op school'' zeg ik. Ach ja ik ga maar alvast naar het lokaal. Als ik daar aan kom, staat de deur al open, ik loop voorzichtig naar binnen en ik neem een plek dicht bij het raam. ''Eerst maar even boenen'' zeg ik. Ik pak mijn doekjes, en een klein spraytje, ik spuit op de tafel en de stoel, en ik boen. Als ik daar klaar me ben ga ik netjes recht op zitten, ik leg mijn boeken perfect klaar en ik vouw mijn hande over elkaar en ik wacht op de rest.

    Jessica.

    Ik wacht op Aiden, eens kijken of hij me herkent, zonder paardestaart, en zonder Cheerpakje. Ik kijk om me heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik parkeer de auto waar ik hem altijd parkeer, vlak voor de school. Niemand durft hem daar neer te zetten. Michael stapt uit en pakt mijn tas. 'Bedankt, en zie ik je bij Engels?' vraag ik. Michael knikt en geeft me een kus. Snel ren ik naar Jessica, die tot mijn grote verbazing geen cheerpaskje aan heeft, toe. 'Waar is je cheer pakje?' vraag ik verbaast.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden


    Ik loop door over het plein, ik haat ochtende, ineens staat daar en vreemd meisje die mij toch wel bekend voor komt. ''Hey ken ik jou niet?'' vraag ik

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 14:41 ]

    Katherina

    Het is nog tamelijk rustig in de gangen. Ik besluit maar om de gang richting het podium te gaan. Misschien kom ik nog wel muzikale mensen tegen. Ik hoef toch pas na de pauze les te geven. Jammer dat ik dankzij die lijsten die ik op moet hangen toch vroeg uit mijn bed moest. Maar ja, alles voor de muziek toch?


    Happy Birthday my Potter!

    Kyle.

    "Hoi." Dit is mijn kans om eens een vriendschap te beginnen, een nieuwe, ik die altijd te bang is... Ik kies een plek voor haar. "ik ben Kyle." ik steek mijn and uit, ik merk dat ze dat neit prettig vind dus laat mijn hand weer zakken. "Geeft niet." Zeg ik en knik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jessica.

    "Ik ben eruit." Zeg ik en kijk Donna aan. "ik wil opnieuw beginnen."

    Aiden loopt me zo voorbij. Maar zei toch: Hé ken ik jou neit.
    "Aiden, ik ben het..." Zeg ik en lach.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 14:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Er gaat een persoon tegenover mij zitten die ik niet ken,hij steekt zijn hand uit ''Ik ben Kyle'' zegt hij. Ik kijk naar zijn hand maar dat ga ik echt niet aanraken ''Oh geeft niet'' zegt hij hij knikt en ik knik terug

    Irial

    Met mijn handen in mijn zakken wandel ik de school in. Ik loop mijn kluisje voorbij en besluit maar gewoon naar het lokaal te gaan. Eens ik daar toekom zie ik Kyle staan praten met een meisje, ik ken haar niet. Zonder iets te zeggen loop ik hem voorbij en geef hem een schouderklopje. Gezien mijn plaatsje aan het raam bezet is, ga ik maar aan de muur zitten. Ik leg mijn armen op mijn tafeltje en laat mijn hoofd er nog even op rusten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    ''Hey! sorry ik herkende je niet, wouw! je ziet er fantastisch uit!'' zeg ik blij.

    Donna
    'Opnieuw? Waarom? We waren een team.' zeg ik verbaast. 'Je laat me nu gewoon alleen, zomaar. Door de Glee-club zeker.' Oke, mijn dag is nu al verpest en boos loop ik weg.
    Als ik het Engels lokaal binnen loop zie ik een nieuw meisje zitten. Ze is met Kyle aan het praten. Naast haar is nog een plekje vrij. Snel ga ik daar zitten. 'Ik ben Donna' zeg ik tegen haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    ''Pardon, weetje hoeveel bacteriën er nu op je hoofd zitten, wie weet wat andere daar mee hebben gedaan'' zeg ik tegen een meisje die het lokaal net binnen kwam.

    Kyle.

    Ik glimlach naar Irial, nadat hij em een schouderklopje gaf.

    Jessica.

    "Iets te, enthousiast." Lach ik naar Aiden en knuffel hem. "Ik zei toch ik ga weg bij de cheers." Knikt ik. "Donn." Zeg ik en wil haar achterna gaan, maar Aiden houd me tegen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 14:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy



    ''Eh... hoi ik ben Amy'' zeg ik tegen een meisje, die zomaar naast me komt zitten. Ze ziet er wel verzorgd uit, gelukkig