• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123309&page=last&message=175


    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 21:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    "Ik vroeg wat." Zeg ik verontwaardigt en pak haar schouder vast als teken dat ik wil dat ze het zegt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Ah!'' ik slaak een klein gilletje, en ik kijk, hysterisch naar haar hand. Ik Ren het lokaal uit, en ik ren naar de wc's

    [ ik ga. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ok]

    Irial

    Nat van het zweet word ik wakker. Ik voel me wel een heel stuk beter. Ik sta op en trek de lakens van mijn bed om ze vervolgens in de wasmand te stoppen. Ik haal verse lakens uit de linnenkast en maak mijn bed op.
    Rustig loop ik naar de badkamer en laat de douche alvast lopen terwijl ik nieuwe kleren ga uitkiezen. Ik gooi mijn shirt, broek en boxer ook in de wasmand, neem mijn verse kleren mee naar de badkamer en stap onder de douche. De warme stralen voel aangenaam op mijn huid. Ik zeep me in van kop tot teen en spoel me dan weer af. Snel was ik mijn haar. Ik zet de douche uit, neem een handdoek en droog me af. Met mijn handdoek om mijn middel geslagen, föhn ik mij haren. Wanneer ik tevreden ben met het resultaat, spuit ik flink wat axe op mijn lichaam en doe kleren aan. Een snelle blik in het medicijnkastje levert me wat mottilium en een paar pijnstillers op die ik met wat water inneem.
    Beneden heeft Gerta al wat eten voor me klaar gezet. Ik neem een paar happen van de toast met boter, het eitje laat ik liggen.
    "Dankjewel," mompel ik met mijn mond vol wanneer Gerta weer de keuken komt ingewandeld. Ik krijg een goedkeurende aai over mijn bol.
    Ik heb nog even tijd voor Glee begint en vlei me nog even neer in de zetel wanneer ik klaar ben met eten. Als ik binnen het half uur mijn eten nog steeds binnen heb ga ik gewoon naar school, spreek ik met mezelf af.
    Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en sms naar Kyle
    "Hoogstwaarschijnlijk kom ik."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ zullen we doen dat nu de bel gaat?]

    Amy


    Ik loop weer terug en zie dat iedreen raar naar me kijkt. Gelukkig gaat de bel zo. Ik pak mijn spullen en net op dat moment gaat de bel, ik verontreinig mijn spullen en ik loop het lokaal uit met mijn doekje in mijn hand.

    [Nooooo niet gaan, ik wilde net Irial weer actief laten worden :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ ik ben er nog hoor xD]

    [Doorspoelen naar Glee? Anders valt er niet veel te doen, met z'n twee :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ja is goed, ik kom als Amy daar naar toe, als jij daar dan al ben bent ofzo? Dat kunnen we doen]

    Irial

    Blijkbaar ben ik nog even ingedommeld want wanneer ik op mijn horloge kijk is het bijna tijd voor de les. Ik vertrek alvast zodat ik wat vroeger ben.
    Buiten is het niet al te koud, maar ik heb toch een winterjas en een warme sjaal aan. Gelukkig hoef ik niet ver.
    Op school aangekomen ga ik meteen naar het Glee lokaal. Er is nog niemand. Ik doe mijn jas en sjaal uit en dump ze ergens op een stoel. Ik ga aan de piano zitten begin On my own te spelen. Zachtjes zing ik mee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    Ik loop naar het Glee-Club lokaal, als ik iemand hoor zingen. ''Wouw, dat liedje ken ik wel.'' Ik loop naar de deur, en ik zie daar Irial zitten, ik wist niet dat hij zo goed kon zingen. Ik blijf nog een tijdje kijken tot dat hij klaar is.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 22:08 ]

    Irial

    Wanneer ik klaar ben met mijn liedje kijk ik langzaam op en schrik me een ongeluk als ik het nieuwe meisje zie zitten. Bijna donder ik van het krukje af. Ik laat mijn hoofd even op mijn handen steunen. Mijn ellebogen steunen op de piano die hierdoor even een vals geluid maakt.
    "Je deed me schrikken," zeg ik wanneer ik wat bekomen ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    ''Oh, sorry'' zeg ik verlegen. '' Je kan goed zingen.'' Ik loop naar voor toen zodat ik voor Irial sta. ''Ik ben Amy'' zeg ik. Maar ik steek mijn hand niet uit.