• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123309&page=last&message=175


    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 21:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja, hahaha ik heb tijd tot half 3 ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [We doen gewoon verder, we hebben nog twee pagina's tot het topic vol is en dan moeten we wel stoppen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mee eens!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik neem de melodie van het duet over. Even benijd ik hen, die twee zijn voor elkaar gemaakt. Wanneer ze klaar zijn met zingen ben ik er even stil van. Uiteindelijk geef ik hen een applausje en een glimlach. Ik aarzel even maar loop dan toch naar Donna en tik op haar schouder.
    "Mag ik je wat vragen?" zeg ik stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jullie waren bij glee club hè?]


    Happy Birthday my Potter!

    [jep]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Katherina

    Nog voor ik bij het lokaal was, hoorde ik al prachtige stemmen door de gang klinken. De muziek vulde mijn hoofd en ik kon het niet laten om een paar simpele danspassen uit te voeren. Nog nagenietend liep ik het lokaal binnen en nam plaats achter de grote zwarte vleugel die er was geplaatst. Ik hoorde de gesprekken stilvallen en begon te spelen en mee te zingen


    Happy Birthday my Potter!

    Mohammed

    Met een nog vol blikje cola in mijn hand geklemd loop ik het Glee-club-lokaal in. Ik moet echt moeite doen om geen slok te nemen. Deze verslaving moet stoppen.


    26 - 02 - '16

    Donna
    Als we klaar zijn met zingen kijk ik Michael aan. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Ik houd van je' zegt hij. Ik knik instemmend. Irial tikt op mijn schouder. 'Mag ik je iets vragen?' zegt hij. 'Tuurlijk' antwoord ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Ik weet dat wij geen vrienden zijn, en dit is daar ook geen poging toe. Maar als ik het vanochtend goed begrepen heb, moet je iets meedragen dat je zwaar valt. Heb je ooit al gehoord van 'als je me echt kende...'? Het zou een manier kunnen zijn om je hart te luchten zonder je alleen te voelen, gezien de anderen net hetzelfde moeten doen, mezelf incluis. Ik wil het voorstellen aan de leerkracht omdat ik denk dat de groep wel een les teambuilding kan gebruiken, maar ik doe het alleen als jij het wilt."
    Ik zoek oogcontact met haar om te laten zien dat ik het goed meen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Ik slik. Dit zal moeilijk zijn. Zelfs Michael weet het niet. 'Is goed' zeg ik met tranen in mijn ogen. 'Maar alleen vandaag en alleen als jullie het niemand, maar ook niemand vertellen.' voeg ik eraan toe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Dat is net de bedoeling, dat je elkaar in vertrouwen neemt en dat ook niet misbruikt," zeg ik met een glimlach en een hand op haar schouder.
    Dan richt ik me naar de leerkracht die piano aan het spelen is. Ik wacht tot ze klaar is en wandel naar haar toe. Net op dat moment komen de anderen binnen.
    "Mevrouw Petrova, mag ik de les vandaag even overnemen?" vraag ik zacht "Ik heb een idee om de groep dichter bij elkaar te brengen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Katherina

    Na het spelen zie ik dat een leerling, ik geloof Irial, me iets wilt vragen. 'Mevrouw Petrova, mag ik de les vandaag even overnemen? Ik heb een idee om de groep dichter bij elkaar te brengen.' Verbaasd houd ik mijn hoofd een beetje schuin. De vraag is nieuw voor me, maar klinkt me toch aangenaam in de oren. 'Ik neem aan dat je een voorstel hebt?' De jongen knikt. 'Dan zal ik je direct aankondigen. Ik wil wel graag zelf even beginnen. Ga maar zitten.'


    Happy Birthday my Potter!

    Michael
    Ik kijk Donna verbaast aan. 'Is er iets dat ik moet weten?' vraag ik. Ze haalt haar schouders op.'Zometeen weet je het.' zegt ze.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mohammed
    Ik hoor dat de docent haar keel schraapt om iets te zeggen. Ik ga snel op een stoel zitten en probeer me te concentreren.


    26 - 02 - '16