• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

Tijdelijke dodenlijst.

jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.

Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

[ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:49 ]

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Valerie Savarin

De valse blik die uitging van hem naar Spencer was me niet ontgaan noch de veel te zachte toon van zijn 'kan ik U helpen.' Ik zag de bui zo al hangen en schold even gefrustreerd in mezelf op het volledige mannelijke ras. 'Ja, Uw wapens laten zitten waar ze zitten en even meedenken waar we hém voorlopig aan het werk kunnen zetten of wat we ook met hem kunnen doen.' Het eerste wat we eigenlijk hoorden te doen was ons afvragen waar we in hemelsnaam naartoe moesten met al dat puin en waar we iedereen gingen onderbrengen nu er zoveel kamers verwoest waren.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Dana
    'Dana!' Ik keek op toen iemand mijn naam riep. Heather stond bij Gawain. ' Dana, kom eens
    helpen, Gawain moet de ziekenzaal in, maar ik
    kan hem niet in mijn eentje tillen.' Ik liep net grote snelle passen naar Heather en Gawain. Ik knikte even vriendelijk naar de vrouw en keek toen naar Gawain. 'Hoe denk je dat we hem het beste kunnen op tillen?' Zij was hier de zuster en wist dus het beste van ons allebei hoe we hem met het minste pijn naar de ziekenzaal kunnen tillen.

"Ignite, my love. Ignite."

Gawain
    'Hoe denk je dat we hem het beste kunnen op tillen?' vroeg Dana. Ze was net met snelle passen naar ons toe gekomen. Ik zuchtte even zacht. Misschien was het slimmer om eerst te vragen in hoe verre het nog ging met me. Nog een beetje slaperig kijk ik naar Heather en Dana. Rustig stond ik op, een beetje steunde ik tegen de muur. Met een licht, van pijn, vertrokken gezicht zette ik een stap richting Heather. 'Dat kleine stukje kan ik best lopen,' zeg ik. 'Het gaat beter dan de vorige keer en toen lukte het ook.' Een scheve glimlach verscheen op mijn gezicht. Toen ik op mijn rug lag deed het meer pijn dan nu het lopen. Als iemand er maar niet op zou gaan drukken, dacht ik bij mezelf, dat zou een stuk erger zijn. Ik slikte even bij het idee. Ik hoopte dat Heather niet zou schrikken als ze mijn rug zou zien. Zelf wist ik nog steeds niet goed hoe het eruit zag, maar ik gokte dat het er niet erg smakelijk uit zou zien. Met het laatste beetje slaap in mijn ogen keek ik van Heather naar Dana en terug. 'Zullen we?' vroeg ik.

[wil iemand een nieuw topic openen ik ben nog even bezig??]

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

[ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:02 ]

Do it scared, but do it anyway.