• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

Tijdelijke dodenlijst.

jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.

Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

[ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:49 ]

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Cherie Beth Jones ~ Kat

'Nee, natuurlijk is dat niet erg. Dat bloed moet plakken als wat,' antwoordde ik. Ik deed mijn uiterste best niet naar zijn rug te kijken, waar zich een helehoop bloed bevond. Daar heb ik altijd al een hekel aan gehad. Ik vond het er eng uitzien, zoals het donkerrood was. Wanneer je veel bloed op een hoop had, leek het af en toe zelfs zwart te zijn. Bah, dat vond ik er zo eng uitzien. Ik keek naar mijn hand, waar ook een hoop bloed terecht was gekomen. Zodra we bij Heather waren, moest ik dat bloed er zeker af gaan wassen, nam ik mezelf voor.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

en nu maar hopen dat Vluuv/Heather er snel is.

Gawain
    Je kon zien dat Cherie het geen pretje vond om naar mijn rug te kijken. 'Ik kom veel te vaak bij Heather,' mompel ik. Het was waar. Ik had nog weinig dagen gehad waar ik rustig, zonder kleerscheuren of andere complicaties vanaf ben gekomen. Ik hoop dat Heather een beetje tegen bloed kan. Ja ik zou het wel zelf willen verbinden of iets, maar het is een beetje lastig. Ik hoop dat het een redelijk makkelijke wond is om te verzorgen, ik wil Heather natuurlijk weinig last bezorgen met alle mensen die er erger aan toe zijn. 'We zijn er,' zeg ik als we bij de praktijk aankomen.

Do it scared, but do it anyway.

we zien wel (:

Valerie Savarin

Zachtjes liet ik mijn adem ontsnappen. 'Zal ik je iets halen zodat je beter kan slapen?' Enkele luttele ogenblikken later besefte ik hoe vriendelijk ik had geklonken dus voegde ik er snel 'je bent irritant.' aan toe. Ik had me wel bedacht wat we mrt hem konden aanvangen. We kwamen zoveel handen tekort dat zelfs de zijne welkom zouden zijn. En zeg nu zelf, dag in en uit geconfronteerd worden met wat je hebt aangericht is nu niet direct plezierig te noemen.

Valerie Savarin

Ik mompelde iets over mannen en hum domme trots, want daartoe werd het allemaal herleid. De stomme opmerkingen, de houding, het ookal-kan-ik-amper-staan-toch-ga-ik-vechten-idee, enzovoort. Het kwam allemaal neer op trots. Voorzichtig stondik op en trippelde naar de badkamer. De deur had duidelijk veel lef aangezien die weigerde open te gaan waardoor ik even kort vloekte. Dan pas drong het tot mij door dat ik die eerder op slot gedaan had. Woedend door mijn eigen stomheid draaide ik de sleutel om en nam een slaappil uit het kastje. 'here you go.' zei ik zacht terwijl ik de pil en een glas water bij hem hield.

Valerie Savarin

Hij legde zijn hoofd terug neer en nu pas liet ik het mezelf toe om eens goed naar hem te kijken. Het eerste wat mij opviel was zijn slaaphouding. Het leek wel alsof hij een mens vast wou houden maar bij gebrek daaraan een kussen vastnam. Ik besloot het te zien als een zwakheid. Geen idee waarom, misschien omdat het sloeg op een hunkering, steken van verlangens en dat ik het daarom zo beschouwde. Zijn korte haren lagen in contrast met de lichte kussen en oh fijn, hij had toch nog een kleine bloedvlek veroorzaakt. Hoera. Eventjes onderdrukte in een geeuw en voor het eerst wenste ik dat ik daar zou kunnen liggen en gewoon zou kunnen slapen. Ogen dicht en weg van deze wereld maar toch dwong ik mezelf, na enige aarzeling, om in de zetel te gaan liggen en mijn boek terug op te nemen.

Valerie Savarin

Zijn woorden deden me verbaasd opkijken. Ze klonken gemeend en afkomstig van een veel ouder man dan Spencer. Zijn stem had iets gebroken gehad maar ik liet me niet misleiden. Hoeveel spijt hij ook had. Er verstreken uren, letterlijk. Het was zo erg dat ik na een tijd het boek weg moest leggen omdat de letters voor mijn ogen begonnen te dansen. Een paar minuutjes mijn ogen toe doen zou toch geen kwaad kunnen? Maar toch bleef ik wakker, alles van mijn instinct schreeuwde dat ik nog genoeg kon slapen als ik dood was en dat, dat wel eens heel snel zou kunnen zijn als ik nu ging slapen met hém in de kamer. Rusteloos wachtte ik af tot hij opnieuw wakker zou worden.

Gawain
    Ik laat Cheries hand los. Ik vouw mijn shirt wat beter op en blijf het vast houden, die kan dadelijk in de was. Het stoort me een beetje dat ik niet weet hoe erg mijn rug er aan toe is. Het doet me geen goed dat Cherie er zo paniekerig over was. Toch besluit ik mijn shirt even open te maken en te kijken. Op de rug van het shirt zit inderdaad een grote rode vlek. De rillingen lopen me niet over mijn rug en dat is maar goed ook. Ik laat Cherie rustig los, haar hand zat ook onder het rode spul van het wrijven over mijn rug. Langzaam loop ik naar binnen. Ik zie dat veel mensen er erger aan toe zijn dan ik. Een paar zusters zijn druk bezig. Vaak is al te zien dat de patiënten het niet lang meer volhouden. Rustig loop ik nog wat verder richting de praktijk. De man van de wapens heeft de taak naast Heather op zich genomen, zo te zien. Ik kijk nog een keer naar Cherie en loop dan alleen verder.
    'Hallo, volgens Cherie heb ik een wond op mijn rug,' zeg ik rustig. 'Zou iemand daar even naar willen kijken?' Ik weet niet hoe ze op het bloed gaan reageren of hoe het eruit ziet. Lichtelijk nieuwsgierig ben ik er wel naar. Ik kijk even van de man naar Heather en terug.

Yeah, ik heb mijn laptop terug dus nu kan ik eindelijk zien hoe lang mijn stukken zijn die ik schreef. Op mijn telefoon kon dat niet.

Stiekem plaats ik dit bericht alleen maar zodat dit topic tussen mijn topics komt te staan

"Ignite, my love. Ignite."

Valerie Savarin.

Een zachte kreun, wat gekraak van het bed en een verschrikkelijk domme vraag van Spencer zorgden ervoor dat ik gespannen overeind ging zitten. Blijkbaar was ik toch wat onderuitgezakt en mijn benen leken te brandden van de uren die ze geplooid onder mijn lichaam hadden doorgebracht. 'Je ziet er moe uit. Voor je het weet gebruik ik je vermoeidheid om je te overmeesteren, liefje,' Zijn stem klonk hard en nog niet volledig uitgeslapen en blijkbaar had iemand in die paar uren rust zijn eigen irritante, sarcastische zelf terug gevonden. 'Je doet je best maar.' Antwoordde ik honend in de wetenschap of beter gezegd veronderstelling dat hij amper het bed uit zou geraken zonder duizelig te worden of pijn te lijden en als hem dat al lukte en het hem ook lukte het bijna onmogelijke te doen en mij te overmeesteren moest hij hier nog zien weg te geraken en dat leek me niet zo'n doenbaar idee.

Valerie Savarin

Alles in mijn hoofd schreeuwde me toe dat dit verkeerde boel was, dat ik gewoon mijn opleiding moest volgen en hem ter plekke moest neerslaan maar toch bleef ik zitten en wachtte ik af, een beetje als een kat. 'Is dat een uitdaging.' zijn schampere toon deed me glimlachen en even kort mijn hoofd in mijn nek gooien om daarna even opzij te kijken en mijn lippen wat te bevochtigen. 'Je zou me kunnen opsluiten in de badkamer en zelf wat slaap pakken. Je kan niet ontkennen dat je de slaap nodig hebt. Ongeacht of ik je nou zou kunnen grijpen of niet.' Ik trok even mijn ene wenkbrauw op in een ronde boog en schoof wat meer naar de leuning van de zetel toe als hij naast me kwam zitten. 'Bedankt voor die pil trouwens. Zonder zou het niet gelukt zijn.' Voor het eerst sinds hij wakker was keek ik echt zijn kant op. 'Zoals ik al zei, je irriteerde me.' Toch kon ik een klein glimlachje niet onderdrukken. Misschien was dat in de badkamer opsluiten gedoe niet zo'n verschrikkelijk slecht idee alhoewel. 'Of ik kan er gewoon op vertrouwen dat je niet nóg meer mensen gaat vermoorden.' Ik legde een harde nadruk op het woordje nog, niet speciaal om hem te kwetsen, eerder om hem te testen.

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 18:14 ]

Ter snelle info: Gawain is samen met Cherie bij Heather en Sacha en heeft een (ik weer niet hoe grote) wond op zijn rug die aardig bloed

Loopt Dana nog steeds samen met Noah?

Jups (:

Ik ga even tafel afruimen en dan plaats ik een stukje. Ze gingen hun hulp aan bieden bij Heather?

I think so. Ik ga zo eten trouwens.