• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

    Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

    Tijdelijke dodenlijst.

    jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

    Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:49 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Valerie Savarin.

    Nogal verdoofd luisterde ik naar wat hij zei, ik was zo moe dat ik het zelfs vertikte om op te kijken als hij opstond en wegliep naar de badkamer. Stil keek ik toe hoe de deur langzaam achter zich dicht viel. Tegen mijn zin stond ik op uit de zetel en keek even twijfelend naar het grote bed, uiteindelijk besloot ik om hem toch achterna te gaan. Zijn stem had zo gebroken geklonken dat ik niet anders kon dat gewoon medelijden te hebben met hem, maar misschien wou hij toch even alleen zijn. Voorzichtig stapte ik binnen in mijn badkamer. Hij zat tegen de verwarming aangeleund en ik besefte dat hij waarschijnlijk echt alleen wou zijn. 'Ik kom gewoon wat lakens halen, geen haar op mijn hoofd die er ook maar aan denkt om in jouw bloedvlekken te gaan slapen.' toegegeven, er zat misschien één enkel vlekje en dat zat op het kussen en was op de koop toe maar een paar millimeter breed. Maar ik had een excuus nodig Behendig griste ik zonder te kijken een paar dingen uit de kast en sloop terug naar de grote kamer.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 3:25 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dana Alexia Pippens
    Zwijgend liepen Noah en ik naast elkaar. Ik wist niet goed waar we heen konden.
    'Misschien is het een idee om ons hulp aan te bieden aan Heather?' stelde ik zachtjes voor. Dan kwam mijn cursus E.H.B.O. toch nog van pas. 'Ik denk dat ze het best wel druk zou hebben.' Ik bleef stil staan en keek Noah aan.


    -kort i know. Heb geen inspiratie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Noah Morrigan

    Ik schrok op uit mijn nogal verwarde gedachten als Dana opeens stil bleef staan. Paniekerig probeerde ik me te herinneren wat ze gezegd had. 'Heather, hulp aanbieden, right. Goed plan, laten we gaan.' In mijn hoofd ging ik het hele lijstje af van verwondingen en aandoeningen waarbij ik zou kunnen helpen. gelukkig was ik zulke bombardementen gewend en had ik al meer dan genoeg geholpen om de gewonden te verzorgen. "behalve je ouders en zusje, die niet." maakte een irritant stemmetje mijn gedachten af.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Even een vraagje,

    Een vriendin van me hier op Q zou graag inspringen dus wat denken jullie? Kunnen we nog iemand gebruiken?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ja, we kunnen altijd gewoon zeggen dat ze er als leerling van af het begin al was maar zich niet liet zien omdat ze heimwee of iets dergelijks had :]
    Of een van de verpleegsters/ander personeel waar we het de hele tijd over hebben :')

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Terwijl ik nog steeds, zonder succes, probeer mezelf bij elkaar te rapen, voel ik hoe Sasha opnieuw ongemakkelijk zijn hand op mijn schouder legt. Ik verwacht een beleefde, doch vermanende opmerking, maar in plaats daarvan probeert hij me meelevend te troosten. "We wisten dat ze het waarschijnlijk niet zou halen." Door zijn zachte toon voel ik nog een golf van huilbuien opkomen, maar eindelijk slaag ik er in mezelf weer enigszins in de hand te krijgen en ik knik, terwijl ik over mijn wangen veeg. Het blijft even stil, maar dan komt toch wat ik al aan zag komen. Hij vertelt me om op te houden met huilen en door te gaan met mensen helpen, al is het op een zachtere toon dan ik van hem gewend ben. Bovendien kan ik het hem niet kwalijk nemen. Als hij voorstelt om te helpen verrast hij me, en verbaasd kijk ik op. "Ik zal uw instructies volgen exact zoals u wilt, maar u moet, u moet gewoon verder gaan." Langzaam knik ik, maar pas als hij zijn hand weer laat zakken dringt tot me door wat dat betekent. Moet ik, Heather Knochenmus, jankebalk eersteklas, hem, Sasha Filischkin, mister controlfreak, bevelen uit gaan delen? Ik kijk even vragend naar zijn gezicht, al heeft hij zijn aandacht al lang op wat anders gevestigd. Traag van begrip als ik ben merk ik dan pas dat er al veel meer gewonden worden binnen gebracht. Als versteend blijf ik even naar al dat ongeluk staan kijken. Hoe kan ik ooit wat aan al die misère doen, als ik mijn eigen verdriet niet eens de baas ben? "Ik zal u helpen," zegt Sasha nog een keer. "Maar u moet nu in gang schieten." Ik haal diep adem en kijk hem even hulpeloos aan, maar hij meent het serieus. Dan knik ik. "Oké. Laten we dan maar beginnen." Ik stroop mijn mouwen op, die weer waren afgezakt, en open de deuren van de praktijk. Meteen komt er een stortvloed van vragen en pijn kreten op me af, maar ik besluit te beginnen bij degenen die mijn hulp nu echt nodig hebben. Daarom zeg ik, al is het met enorm schuldgevoel, nee tegen een jongen die, zo lijkt het, zijn arm op twee punten gebroken heeft. Ik help een van de verpleegsters een andere verpleegster binnen te dragen die een grote snee over haar buik heeft lopen, en zo te zien ook een been heeft gebroken. Ze heeft een lelijke wond op haar been, en het bot steekt naar buiten. Bovendien heeft er zich van haar zij tot haar borst al een grote donkerrode bloedvlek verspreid. Samen helpen we haar voorzichtig op de onderzoekstafel. "Ik moet haar been recht zetten." mompel ik in mezelf, terwijl ik in de kasten naar een injectie met pijnstillers zoek. Ik geef hem aan de zuster, die de hint begrijpt en de injectie in brengt bij de vrouw op de tafel. Dan keer ik me tot Sasha. "Ik ga haar been rechtzetten, maar dat zal pijn doen, dus zal ze wild bewegen. Houd jij haar been en haar lichaam onder bedwang." Eerst wil ik het brengen als een vraag, maar ik merk dat het er meer uitkomt als een bevel. Ik doe mijn mond al open om mezelf te herstellen als ik me besef dat daar nu geen tijd voor is. Ik kan me later altijd nog verontschuldigen, nu is er eerst werk aan de winkel. Ik ga bij het been van de vrouw staan, om alvast te kijken hoe ik het het best kan terug zetten, en wacht tot Sasha zijn plek in neemt.

    @Vluuv, Gawain en Cherie waren naar Heather toegekomen aangezien Gawain een of andere wond had. Dat je het even weet. :"D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    @Vluuv [2] En Dana en Noah zijn op weg naar Heather om haar hulp aan te bieden :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oh, faal. Ik dacht dat ze er nog naar op weg waren :') Moet zorgvuldiger gaan lezen
    Het leek me trouwens logischer dat bijvoorbeeld Dana&Noah hen zouden helpen, aangezien Heather waarschijnlijk bezig moet met de mensen die anders doodgaan :')
    Tenzij Gawain dat ook heeft, maar uit Inkheart's stukken dacht ik meer dat het een oppervlakkige wond was :')
    Hebben jullie liever dat Dana&Noah helpen of dat ik aanpas?

    Mij maakt het niet uit, maar dan moeten we meer posts aan gaan passen, aangezien ze al begonnen waren met praten tegen Heather. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Seriously? :o
    Faal faal faal, dat had ik helemaal niet door. Ik zal even teruglezen en aanpassen in dat geval >-<

    ik weet niet hoe groot de wond is, hij bloed in ieder geval erg.

    Hoe groter de wond, hoe groter de kans dat Heather tijd voor je heeft :Y)
    Kies zelf maar of je een schrammetje wilt of een wond van een paar centimeter diep c:

    Anders komen Noah en Dana nu aan en stuurt Heather Gawain met hun mee?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het was in ieder geval heel veel bloed. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    aangezien ik wel ergens voor in ben wordt het wat lekker groots, moet heather of iemand dat wel zien, want gawain kan niet op zijn rug kijken