• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

Tijdelijke dodenlijst.

jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.

Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

[ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:49 ]

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Eh, zal ik Noah anders even naar buiten laten gaan en Cedric laten tegenkomen?

Ik vind het best. Cedric loopt ergens tussen het puin zinloos op te ruimen in z'n eentje geloof ik

Do it scared, but do it anyway.

Wow. Ik was stiekem deze RPG vergeten ;$
    Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry.

"Ignite, my love. Ignite."

Noah Morrigan

Al de mensen die kleine verwondingen hadden opgelopen en die ik dus makkelijk kon verzorgen waren verzorgd dat betekende dat ik niets meer kon doen. Heather had waarschijnlijk wel genoeg hulp van de man die haar nu ook aan het helpen had. Moedeloos liep ik naar buiten, richting de overblijfselen en begon zonder iets te zeggen Cedric mee te helpen met het opruimen.

Cedric Dean Dux
    Toen ik om me heen keek zag ik dat ik bijna alleen bezig was. In de verte zag ik dat het erg druk was bij het EHBO gebouw, maar ik zag ook iemand deze kant op komen. Na nog een brokstuk op de rest gegooid te hebben zie ik dat het Noah is. Ze zei niets, maar begon ook te helpen. Moedeloos ging ik op het puin zitten. 'Het heeft geen zin,' zeg ik schor. 'Het opruimen heeft geen zin als je niet weet wat je ermee moet. We verplaatsen het alleen maar. Je pakt het op en gooit het naar een andere plek. Helaas kan ik niet meer doen. Ik kan niet in de EHBO gaan helpen zoals de rest.' Een verslagen zucht verliet mijn mond en ik liet mijn hoofd op in mijn handen zakken. Was ik echt de enige die geen EHBO kon?

Noah Morrigan

Ik ging voorzichtig naast hem zitten en luisterde naar zijn korte betoog. 'Ik kom van de EHBO, je kan er niets meer doen, ik heb een opleiding gehad en zelfs ik sta machteloos.' Even twijfelde ik maar toch legde ik even mijn hand op zijn schouder. 'Concentreer je op het goede, je leeft nog en Dana ook.' Ik lachte kort als ik mijn eigen optimisme bemerkte. Over iets dat niet bij mij paste gesproken.

Cedric Dean Dux
    'Je hebt tenminste geprobeerd om wat te doen daar, het enige dat ik heb kunnen doen is puin ruimen en tegenover die piloot staan en me rustig proberen te houden,' zeg ik zacht als Noah langs me komt zitten. Ze legt voorzichtig haar hand op mijn schouder. 'Dat is dan ook het enige dat nog positief is.' Mijn handen lieten mijn hoofd los en klemde zich om een brokstuk. Dit was nog erger dan een stomme opdracht opnieuw doen.

Noah Morrigan

Verbaasd keek ik op. 'Tegenover een piloot? hoe bedoel?' Voor zover ik wist waren er geen vliegtuigen of helikopters aanwezig op het eiland dus waarom zouden er hier dan piloten zijn? Of was hij misschien iemand anders? Iemand die niet bij het project hoorde maar bijvoorbeeld degene die dit allemaal gedaan had?

Cedric
    Noah vroeg welke piloot ik bedoelde. Voor zover ik wist was er maar een piloot. 'De achterlijke kwal die de puinzooi heeft veroorzaakt die ik nu moet gaan opruimen,' zeg ik gefrustreerd. De gedachten aan hem maken me weer kwaad. 'Hij zag er verslagen uit toen hij besefte dat ik een van de overlevende kinderen was.' Het brokstuk was net wat sterker dan ik en daardoor brokkelde hij niet ineen toen ik daar mijn kracht op zetten. Dat was ook wel iets om rustig mee te worden.

Noah Morrigan

'Hij wist het niet.' mompelde ik zacht voor mezelf, niet dat ik ook maar één idee had vanwaar dat kwam, ik wist het gewoon. Ik haalde een paar keer diep adem als ik besefte dat dit allemaal zijn schuld was. 'Heb je hem kunnen slaan?' vroeg ik met mijn hoofd een beetje schuin.

Cedric
    'Ik mocht niks anders dan staan en wachten. Het was een opdracht van Valerie om te bewijzen dat hij kinderen had vermoord. Ik moest gewoon voor hem gaan staan en mezelf rustig houden,' zeg ik zacht. 'Ik sla geen mensen, of ik probeer het althans niet te doen. De enige die ik fysiek pijn doe is mezelf.' Ik vond het eigenlijk best erg dat ze het vroeg. Het drukte me weer met mijn neus op mijn eigen feiten.

Noah Morrigan

Ik sloeg zijn woorden op in mijn hoofd en speelde ze een paar keer na mekaar af. 'Ik zou het gedaan hebben, hem slaan bedoel ik.' Het was waar, ik hield niet van geweld maar voor hem zou ik gerust een uitzondering willen maken. Ik zag voor me hoe ik een onbekende man in een pilotenpak zonder tegengehouden te worden zou kunnen martelen.

Cedric
    'Ik kon het niet toen Valerie erbij was. Als ik hem alleen tegen zou komen weet ik nog niet wat er gaat gebeuren. Als Valerie er niet was geweest was ik hem denk ik al aangevlogen,' zeg ik zacht. Dit was niet het beste onderwerp. Ik probeerde het brokstuk nog verder samen te drukken om mijn frustratie kwijt te kunnen. 'Weetje dat dit niet het beste onderwerp is om met mij te bespreken?' vraag ik zacht. Dit was het punt waarop ik teveel over mijn slechte eigenschap aan het vertellen was en dat kon niet goed gaan.

Noah Morrigan

'Waarom blijf je zo bang voor je eigen gevoelens? Het is normaal dat je moordneigingen hebt als je aan hem denkt hoor, of dat je,je er op zijn minst boos over voelt. Maar als je een ander onderwerp wilt, geen probleem. Over wat wil je praten?' Ik besefte dat ik een beetje de psycholoog aan het uithangen was en dat was niet echt de bedoeling aangezien ik zelf ook wel dingen had om aan te werken.

Cedric
    'Ik heb nooit echt geleerd hoe ik ermee om moet gaan en nu probeer ik jou en mezelf te beschermen om niet uit te barsten door niet verder op het onderwerp in te gaan,' zeg ik zacht. 'Maar als je weet wat ik eraan kan doen zeg je het maar, ik kan me nog wel even rustig houden.' Et blijft frustrerend dat ik moet toegeven wat er mis is met me. Tegen niemand heb ik het ooit zo open moeten vertellen. Dat was een van de pluspunten van Noah, ze wist waar je het niet over wil hebben en gaat juist daarop in.