• What if people told You. You'll die? You have only a few Months to live. Would You cry? Would You be happy? What if they tell You they could be have a core. Would You say yes and get the core? But there's a mistake. The core makes You a monster. But You Didn't Know. You'll be a mutant. you'll be hadden from the humans. You are different. You are called. A mutant, Or a Monster. You tryd to escape. Every single day But they have wapons You could not right at.


    In deze RPG had je personage eerst een dodelijke ziekte. Zoals Aids, Kanker enz. Een medicijn wordt je gegeven, maar dat heeft mutatie veroorzaakt waardoor je speciale en unieke krachten heb. Ze zetten je in een vage gevangenis waar niemand uit komt. In de middel of nowhere. Er wordt op je getest en je wordt bijna gemarteld. Je wordt getraind op je gave om als geheim wapen te dienen. Zul je ontsnappen?

    Wil je meedoen vul dit even in:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd: [Van 16 tot 21. Jonger of ouder alleen met mijn toestemming.]
    Uiterlijk: [Het liefst met foto]
    Karakter:
    Ziekte die je had:
    Gave:
    Familie:
    Extra:

    Karakters die je kan kiezen:

    Doctoren of Laboranten*: (Max 5)
    -
    -

    Mutanten: (Max 10)
    Gereserveerd voor SomeMusic
    -
    -

    Hunters**: (Max 5)
    Gereserveerd voor SomeMusic
    -
    -

    Weggelopen mutanten (Max 2)
    - Malé Gereserveerd voor HurtedHeart
    - Female gereserveerd voor Lovingly

    *: Mensen die experimenteren op de Mutanten.
    **: Deze moorden de Familie uit van de mutanten omdat ze niet gemist mogen worden. Als een mutant ontsnapt vangen deze Hunters je ook weer.

    Van de Mutanten mogen er 2 in het begin ontsnappen. Een Female en een Male. [Schrijf dat bij Extra op]

    Maximaal 2 Rollen per persoon Het liefst niet twee van dezelfde rol. Dus geen twee mutanten.tenzij je een leuk idee met ze hebt mag het anders niet. PB me als je het wilt en laat daarbij ook meteen je idee horen

    Er is een Story met een Rollenlijst in de maak.

    Veel Succes met De rol aanmaken en RPGen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 13:03 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Reactie verwijderd]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 17:15 ]

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Mucoviscidose, die ziekte heeft een vriendinnetje van me gehad. Ze is overleden.. toen ze 7 was.
    Dat is echt een vreselijke ziekte..


    I know.
    Ik ken persoonlijk niemand die het heeft, maar ik heb er wel boeken over gelezen :/
    Lijkt me echt verschrikkelijk


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Reactie verwijderd]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 17:16 ]

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Inderdaad. Sterkte voor de persoon die jij kent..


    Ik ken niemand met die ziekte :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 16:05 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Je was toch gevluchte mutant of niet? ^^

    En antwoord voor Endure.
    Je was ziek en had bijvoorbeeld Leukiemie. Iemand komt met een medicijn die jou helemaal beter maakt nie kan weer leven maarhet gaat mis. Je krijgt een gave wat je abnormaal maakt. Je bent half blij want je gaat niet meer dood. Je gaat het moeilijk krijgen om weer op de been te geraken want ja je was altijd ziek geweest. Nu kan je je weer gewoon als een mens gedraen die niet ziek is. Ik kan het weten ik heb een ziekte gehad toen ik wat kleiner was en heb het net overleefd.


    En waar was dat een antwoord op?
    Het punt is, het is een zwaar onderwerp + niet iedereen kan zich voorstellen hoe dat zou zijn. Ik kon dat ook nooit totdat het dichterbij kwam, so, that's my point.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [Reactie verwijderd]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 17:16 ]

    Idd.
    Ik wil ook meer mensen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Reactie verwijderd]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 17:16 ]

    Gaat dit nog verder?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Lovingly --> Sitka]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.