• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Hmm, ik weet het niet Des, zeker dat jij het laatste stukje niet wilt ?" vroeg ik plagend, voor Alex dan. Zijn ogen stonden hongerig. "Eigenlijk zou dat wel niet eerlijk zijn want hij heeft de pizza gisteren op de grond gegooid" vervolgde ik. Ik en Des zette een denkerige blik op en schoten in de lach. "Nounou, omdat wij zo ontzettend lief zijn" zei ik lachend waarna ik het laatste stuk pakte en het in Alex zijn handen schoof.

    Derek Souza

    'Laat me dan kortaf doen, laat me maar snauwen. Als je me echt wilt helpen. Laat me dan met rust!' snauwde ik naar haar. 'Je mag denken wat je wilt, het boeit me niet!' nog voordat ze wat kon zeggen liep ik weg, op weg naar de tuin.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Cat schoof het laatste stukje in zijn handen. We lachte. 'Wat zeg je dan kleine Alexje?' zeiden we plagend. Hij keek ons aan. Ik kon het niet laten en begon te lachen. Hij had nog steeds geen woord gesproken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    'Niet iedereen heet Ali Jones,' zegt Derek. Ik blijf even naar buiten te kijken en liep toen naar de hal waar Sam tegen Derek stond te schreeuwen. Derek snauwde iets terug en liep naar de tuin. Ik liep hem achter na en tikte hem voor de zoveelste keer die dag op zijn schouder/rug. 'Wat heeft dat nou weer te betekenen,' zeg ik tegen Derek, 'Niet iedereen heet Ali Jones,' doe ik hem na met een lage bromstem. 'alsof ik nooit iets serieus neem! Jij neemt alles juist té serieus!'

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Onderweg kwam ik Ali tegen die me uitkafferde. 'Wat het te betekenen heeft? Niet iedereen is hetzelfde, en als je er problemen mee heb laat me dan met rust! dan is iedereen blij,' snauwde ik naar haar en liep verder.

    [again XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sam Tipton

    "Wat heeft dat kind toch ?!" riep ik uit. Ik liep naar de vrijetijdsruimte en plofte ergens neer. Aan het raam om precies te zijn. Ik liet mijn hoofd ertegen vallen en dacht na. Waarom deed Derek zou ? We probeerden toch ook alleen maar vriendelijk te zijn ? Maargoed, ik zou dan maar dan wat hij vroeg, ik zou hem gerust laten. Ik zal niet meer naar hem toe lopen, ik zal geen begroeting meer tegen hem zeggen en als hij iets zei zou ik niets terugzeggen. Daar had hij zélf voor gezorgd.

    Alex Samuels

    Cat schuift een stuk pizza in mijn handen. Eerst wil ik het in me mond doen maar bedenk me. 'Ik hoef hem niet,' en laat de pizza op Cat's hoofd vallen en ga weer verder met het speeltje op me mobiel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik kijk verbaasd naar Alex. Geen moment twijfel ik en ik pak zijn telefoon af hij kijkt mij verontwaardigd aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    'Godsamme Derek!Ik zeg toch ook niet dat iedereen hetzelfde moet zijn! Je moet eens proberen een beetje lol te maken! Misschien krijg dan een keer wat vrienden!' Derek draait zich om en loopt boos op me af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Je gooit nooit, maar dan ook echt nooit pizza op een meisjeshoofd" zeg ik verbaasd en tegelijk boos. Ik schenk Des een knipoog en kijk Alex aan. "Kietel-Dood" zei ik waarna ik hem onophoudelijk begon te kietelen en te porren.

    Alex Samuels

    'Des. Geef me mijn mobiel terug. NU!' zeg ik dreigend terwijl ik boos begin te worden. Kunnen ze me niet een keer met rust laten ofso. Dan beginnen ze me te kietelen. Ik geef ze allebei een harde duw waardoor ze van de bank vallen. Ik ruk me mobiel uit Des' handen. 'Kunnen jullie niet een keer ophouden.'

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Cat begint Alex te kietelen. Ik heb nog steeds zijn telefoon. Ik tik Cat aan en wenk haar dat ze mee moet komen. 'REN.' schreeuw ik. We rennen naar de meisjes gedeelte. Ondertussen heb ik de telefoon in mijn broek zak gezet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Ik liep boos op Ali af en balde mijn vuisten. 'Lol? vrienden?! Jij hebt echt geen flauw idee van een weerwolf zijn hea?' Ik had hier geen zin in.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Je hebt het een minuut geleden veranderd alleen...ik had dus al gereageerd.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    'Nee! Dat heb ik niet! Maar je moet eens een keer stoppen met dat zelfmedelijden! Het is heus niet erg om af en toe lol te hebben, ookal ben je een weerwolf! Je blijft een puber en voor pubers is het normaal om lol te hebben!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered