• Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden.




    Trainers
    - Carolina Maellis Sawyer (Hoofdtrainster|Oprichtster)
    - Rose Victoria Stann

    jongeren.

    - Joachim Nowak
    - Jess(ica) Alexis Lane
    - Jayden Micah Rhodes
    - Celeste Artemis Dubois
    - Val (Valentin) Gray
    - Elín Jónsdóttir
    - Liberty Roxanne Summers
    - Jace Dagget



    Rose Victoria Stann

    Joachim Nowak
    Jess(ica) Alexis Lane
    Celeste Artemis Dubois
    Jace Dagget



    Carolina Maellis Sawyer

    Val (Valentin) Gray
    Elín Jónsdóttir
    Liberty Roxanne Summers



    Wat afspraken.


    # Ik wil vragen om toch iets meer dan 1 zinnetje te schrijven, het is heus niet zo moeilijk om een post te schrijven van een vijftal zinnen. Je hoeft ook geen posts van 800 woorden te gaan schrijven als de rest dat doet.
    # Maak geen ruzie, hou het leuk. Personages onderling mogen natuurlijk wel ruzie maken.
    # Houd je alsjeblieft aan de verhaallijn.
    # Don’t be scared. Stuur je personage gewoon op anderen af, PB mij of een ander dan om te vragen waar zijn personage is en of die naar jouw personage kan gaan.
    # Verhaal kwijt? Stop dan niet zomaar zonder wat te melden, maar vraag waar de rest is of om een kleine samenvatting.
    # Je maakt geen grote beslissingen in je eentje en bestuurt de anderen hun personage niet!
    # Have fun

    Je kan nog steeds inspringen als jongere!


    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Gezellig! Iedereen samen! Hihi, ;3]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tuurlijk! ^^

    Val Gray.

    Nog voor ik de kans heb de bestellingen op te nemen, is Elin al opgestaan.
    'Ik haal wel,' zegt ze en is al weg voor ik er erg in heb. Ik knipper een paar keer verbaasd met mijn ogen. Uiteraard wilde ik weer een espresso nemen, maar ik zal genoegen nemen met wat ze voor me meebrengt. Het is immers lief aangeboden.
    Maar nu zit ik wel alleen tegenover de jongeman die zulke interesse in Elin had. En ik mag dan wel naief zijn op het gebied van liefde en lust, ik ben er voor 95% van overtuigd dat zijn woorden jegens haar niet enkel bedoeld zijn om zich voor te stellen. Ik zie zijn blik over mij glijden. En de aard ervan is niet vriendelijk. Misschien rust er wel een vloek op me, denk ik zwart.
    "Pardon? Wat? Seks hoort niet gezellig te zijn, maat," zegt hij dan. Mijn ogen worden zo groot als schoteltjes.
    'Eh.. huh? W-wat?' Ik haat het als ik stotter, maar deze woorden zijn wel het allerlaatste wat ik aan zag komen. Hoe dan ook, mijn onwetendheid lijkt hem alleen maar meer te ergeren. Wat heb ik hem fout gedaan? Seks? Hoe komt hij daarbij? Mijn ogen schieten open. Hij dacht natuurlijk, toen ik tegen Elin zei dat ik de nacht met Jess heb doorgebracht.. oh nee. Geen wonder dat ze bloosde. Ze dacht dat ik met haar naar bed ben geweest! Nu ben ik degene die een blos op het gezicht krijgt en moeite heb uit de woorden te komen. Ja, Jess lag zo even bij mij op bed, maar er is niks gebeurd. Ze wilde alleen iemand om mee te praten en.. oh, wie ben ik nu aan het overtuigen, ik weet toch zelf hoe het zit?
    'Oh nee nee, dit is een misverstand. I-ik heb niet-'
    "Dit is niet goed. Weet je uberhaupt wel hoe je ze moet behandelen?" gaat hij onverstoord verder, mij de kans niet gevend om mezelf toe te lichten.
    'Hoe ik ze.. moet.. behandelen?' herhaal ik zijn woorden, totaal overrompeld door de zijne.
    'Maar ik-'
    Op dat moment komt Jess binnen gelopen met koffie in haar hand, wat me ineens tot stilte maant. Wat had ik anders moeten zeggen? Nee, ik heb helemaal geen seks gehad met Jess? Ze zou me afmaken. Oh, waar heb ik me nu in gewerkt? De blos wordt steeds groter, omdat ik me meer en meer ongemakkelijk voel door dit gesprek. Wat ben ik ook achterlijk, ik had beter na moeten denken! Naief joch!
    'Hoi.. Jess,' zeg ik op zo'n zachte toon dat zelfs zij kan merken dat er wat scheelt. Ik kan wel door de grond zakken van schaamte.


    No growth of the heart is ever a waste

    [Val is so awkward it's cute! (bloos)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Here comes Celeste! Beware! ^^)
    Celeste Artemis Dubois
    Nadat ik een discussie had gehad met de jongedame ben ik ergens aan een tafeltje gaan zitten en eerst rustig mijn eten opgegeten en mijn drinken opgedronken. En nadat ik dit alles ophad, wilde ik opstaan om mijn bord en glas ergens te dumpen, dit zou ik echter gelijk doen als ik die jongen niet opmerkte die de eetzaal binnen kwam. Goed, hij was knap, maar zijn uitstraling betekende iets slechts voor me. Ik had al vaak genoeg, jammer, meegemaakt dat die gasten allemaal hetzelfde zijn met die uitstraling. Ik had het meegemaakt door de groepjes die vaak door mijn buurt slenterde, ze gebruikten drugs en droegen ook vaak wapens, waardoor ik vaak een omleiding maakte. Echter lukte het natuurlijk niet altijd en werd soms lastig gevallen, goed, ik wilde (soms) aandacht, maar ik nam het mijn moeder kwalijk. Mijn moeder en haar stomme kwaaltjes, mijn moeder en… en… Ik moest geen herinneringen meer ophalen, die zouden toch alleen maar pijn doen. Ik had dus niet in de gaten gehad dat ik door de herinneringen mijn handen had gebald tot vuisten en ik de tranen terug moest vechten.
    Boos stond ik op, maar op een manier dat ik geen aandacht wilde trekken. Ik keek even de zaal rond en merkte dat iedereen met zichzelf of met anderen bezig waren, dus maakte ik maar de poging om weer naar Val te gaan en misschien die jongen uit te horen. Als ik zo het idee heb kunnen Val en die gast niet overweg, hun uitstralingen botsen. Heel erg. Zal ik aardig zijn en Val redden? Ik grinnik en besluit dat dit de beste optie is, het mij niet boeiende wat dat meisje van mij denkt. Echter wanneer ik mijzelf weer opricht om naar hun toe te lopen, zie ik Jess staan in de opening van de eetzaal en wanneer onze blikken kruizen, glimlach ik even open naar haar – maar niet té open. Dan loop ik door naar Val en schuif een stoel aan. ‘Hoi dames, en heren,’ Ik grinnik even, maar kijk dan Val aan met een blik van ‘Gaat het wel goed met je?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Roane schreef:
    [Val is so awkward it's cute! (bloos)]

    Hahahaha, ja hé, echt só cute! :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elín

    Pas dan merk ik dat Val vreemd doet, hij lijkt gekwetst op de een of andere manier. Met vlammende ogen kijk ik Griezel aan. Wat heb je tegen hem gezegd? Ik wil troostend een hand op Val's arm leggen maar ik weet niet goed of hij dit wel fijn zou vinden, dus besluit ik het maar niet te doen. Misschien maar best ook.
    'Hoi.. Jess,' zegt hij zacht.
    Ik kijk op en zie het meisje staan waarover hij het net had. Wat hij in haar ziet, het is me een raadsel een Joost mag het weten. Ik zucht even en probeer een vriendelijke glimlach naar Jess te forceren. Fijn, links heb ik Jess, rechts heb ik Griezel. Rechtover ons komt dan ook nog eens het donkerharige meisje zitten.
    ‘Hoi dames, en heren,’ zegt ze met een bezorgde blik op Val.
    Ik houd mijn hoofd even schuin. Heb ik me vergist in haar? Ik besluit Jess maar naast Val te laten zitten, gezien ze vast een stelletje zijn ofzo en ga aan de overkant naast het donkerharige meisje zitten.
    "Ehm, hoi," zeg ik voorzichtig. "Het spijt me van net, achteraf besefte ik dat het best wel gemeen was. Je kunt stellen dat ik mijn dagje niet heb. Normaal reageer ik zo niet." Ik twijfel even maar haal dan toch een glimlach boven en steek mijn hand uit naar haar. "Ik ben Elín," zeg ik zacht.
    Ik hoop maar dat ze mijn excuses aanvaardt, anders belooft het hier nog een hel te worden. Pas nu besef ik dat Griezel mijn naam waarschijnlijk ook gehoord heeft. Hij was er waarschijnlijk vroeg of laat toch wel achter gekomen, maar toch voel ik me er niet fijn bij. Ik kan die eerste gevoelens die ik van hem doorkreeg maar niet van me afzetten. Hij lijkt me gewoon echt niet het soort jongen waarmee ik om wil gaan. Al heb ik me natuurlijk eerder in mensen vergist. Ik richt mijn blik weer op het meisje naast me en kijk haar hoopvol aan. Ik wil gewoon dat eerste moment vergeten en een nieuwe start maken, hopelijk geeft ze me die kans. Ik ben ook maar een mens, en mensen maken nu eenmaal fouten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dagget.
    'Oh nee nee, dit is een misverstand. I-ik heb niet-' Stotterde de jongen, maar ik ging verder met mijn conclusie. Hierop antwoordde hij: 'Hoe ik ze.. moet.. behandelen?' Waarschijnlijk was hij door dit alles totaal overrompeld. 'Maar ik-' Hij stopte zijn zin, en ik keek op. Een ander meisje was erbij gekomen. Oh, dit wordt nog eens gezellig. Ook dit meisje bekeek ik aandachtig. Ik knikte goedkeurend, en wou mezelf voorstellen - maar ze richtte zich op de jongen. Later kwam er nog een meisje bij. Hoe kan dit? Waarom omringen zich de meiden om hém? Verbaasd keek ik hem aan. Dat kan gewoon niet. 'Hoi.. Jess,' zegt de jongen op een zachte toon. Wacht! Is dit.. Jess? Mijn ogen keken verbaasd naar het meisje dat zich Jess noemt, en dan naar de jongen. En zij heeft het met die gozer gedaan? Ze kan beter krijgen!
    Het meisje stond opeens op, en ging naast het meisje zitten dat er net aan was gekomen. Nee, niet die Jess, maar dat donkerharige meisje. Ze hield haar hand op, en mompelde haar naam. Nu kon me deze naam niet schelen. Iets waar ik niet tegen kon waren jongens die zo over dingen praten. Ik kuchtte, en stond rechtop nu tegenover Jess. 'Hoe kun jij in hemelsnaam met hem seks hebben?' Vroeg ik recht door zee aan haar, terwijl ik wees naar de jongen.

    Jess(ica) Alexis Lane.
    Eenmaal toen ik er was zag ik Val's beschaamde gezicht. Ah, nee hé. Wat is er nu weer met hem gebeurd dat hij zo moet blozen? Ik draaide mijn ogen, en richtte die toen op de jongen. Hmm, niet verkeerd. Maar alsnog haat ik zulke arrogante jongens. 'Hoi.. Jess,' begroet Val mij op zachte toon. 'Oké, wat is er gebeurd?' Gezellig groepje hierzo. Celeste kwam er ook nog eens bijzitten. 'Moet ik iemand in elkaar slaan voor je?' Vraag ik hem met verveeld gezicht. 'Wat is het? Zeg 't maar.' Zeg ik, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
    Opeens staat de jongen rechtop voor mij. Met gefronste wenkbrauwen kijk ik hem aan. Wat moet hij nou weer? 'Hoe kun jij in hemelsnaam met hem seks hebben?' Zei hij wijzend naar Val. Pardon? Wat? Seks met hém? Een harde sarcastische lach kwam er uit mijn mond rollen, en stopte toen opeens. Mijn hand vloog de lucht in langs de wang van de jongen. Mijn ogen vuurden boosheid af. Wat een onrespectvolle gozer! Hoe durft hij zo tegen mij te praten, en zo praten over Val terwijl hij me zo helpt! Een rode handafdruk kwam er op zijn wang tevoorschijn. "Luister eens, vriénd. Ik heb geen seks met hem gehad. Why the heck zou je dat in hemelsnaam denken?" Vroeg ik op boze toon. Mijn ogen flitsten naar Val of hij misschien wist wat er aan de hand was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Celeste Artemis Dubois
    Als ik merk dat ik een bezorgde blik op mijn gezicht heb, probeer ik mijn gezicht weer zo neutral mogelijk te houden en richt me dan op het meisje. Aangezien ik haar in mijn ooghoeken zie dat ze haar hoofd schuin legt, alsof ze me niet gelooft. Ik rol geïrriteerd mijn ogen en merk hoe ze naast me gaat zitten. "Ehm, hoi," zegt ze voorzichtig, maar ik kijk haar nog steeds niet aan. "Het spijt me van net, achteraf besefte ik dat het best wel gemeen was. Je kunt stellen dat ik mijn dagje niet heb. Normaal reageer ik zo niet." Ze steekt haar hand uit, maar ik doe mijn best niet om ernaar te kijken. "Ik ben Elín," Stelt ze zich voor en alweer rol ik mijn ogen. Just let it be done with it.

    Verveeld kijk ik haar dan eerst aan en kijk schuin naar haar hand. ‘Artemis,’ zeg ik dan, waarna ik mijn ogen weer op de jongen richt, daarna op Jess en dan op Val. Het was niet liegen wat ik deed, maar mijn echte voornaam wist ze niet. Ach ja, Artemis is mijn middelnaam, dan weet ze tenminste nog íets over me. ‘Ik doe niet aan handen en je bent zeker ongesteld. Ik zal je de voordeel van de twijfel geven.’ Ik zuchtte diep en keek haar aan, echter was mijn stem emotieloos en mijn gezicht ook. Het kwam er emotieloos doch verveeld uit, ach ja, ze kreeg de kans tenminste. Velen had ik nu al gewoon genegeerd of uitgescholden, ze mocht blij zijn.

    'Hoe kun jij in hemelsnaam met hem seks hebben?' Hoorde ik opeens en ik keek snel op: de jongen was opgestaan en stond voor Jess. Wauw, ik kende Jess eigenlijk pas sinds kort en ik wist zelfs nog dat hij dat beter niet kon doen. Er kwam eerst een harde, sarcastische toch schelle lach uit haar mond, waarna ze hem dodelijk aankeek en hem een klap in zijn gezicht gaf – waardoor er een rode hand op zijn wang stond. Doordat ik opeens hard moest lachen en mijn heldere lach uit mijn mond rolde als een waterval opeens, hoorde ik niet wat Jess verder zei tegen de gozer. “Oh, geniaal! Ja, sorry lieverd, maar zelfs ik wist dat je dat niet bij Jess moest doen. Jess en Val hebben geen seks gehad, Val is daar veel te lief voor!” Ik grinnik nog even na en kijk ze dan beide aan – Val en de jongeman waarvan ik de naam niet weet.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 0:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Val Gray.

    Alle volgende gebeurtenissen spelen zich in een stroomversnelling af.
    Elin is inmiddels teruggekomen met de koffie, die ik zwakjes aanneem en haar met een glimlachje bedank. Ook Celeste is erbij komen zitten en vraagt of alles wel goed met me gaat. Ik knik wat verloren.
    'Oh eh.. ja, prima,' zeg ik. Niets is minder waar: in mijn hoofd is het een grote bende.
    Jess komt erbij zitten en neemt de situatie in zich op.
    'Oke, wat is er gebeurd?' vraagt ze. Ik geef mezelf een geestelijke klap voor mijn kop. Kom op Val, pull yourself together. Ze wendt zich dan tot mij.
    'Moet ik iemand in elkaar slaan voor je? Wat is het? Zeg het maar.'
    'Eh nou ja.. in elkaar slaan zal niet nodig zijn, maar ik denk dat hij eh.. een verklaring wil, voor nou ja. Eh. Vannacht,' zeg ik. Ooh man, wat vreselijk beschamend.
    Brulaap windt er echter geen doekjes onder en staart Jess met grote ogen aan. Ik verwacht dat de bom binnenkort zal vallen.
    'Hoe kun jij in hemelsnaam met hem seks hebben?' Ik sluit mijn ogen en wens dat ik onzichtbaar kan worden. Ergens voel ik me beledigd, ook al is dat compleet buiten de kwestie. Maar ik ben de meest pure vorm van een maagdelijke jongen die je kan vinden, dus ik denk dat ik hierin geen recht van spreken heb.
    Ineens haalt Jess uit naar Brulaap. Verbijsterd kijk ik toe naar het schouwspel dat zich ontvouwt. Totaal overrompeld wissel ik een verloren blik uit met Celeste.
    Niet te geloven.. niet te geloven. Dit heb ik allemaal veroorzaakt. Alleen door een paar onhandig geplaatste zinnen.
    "Luister eens, vriénd. Ik heb geen seks met hem gehad. Why the heck zou je dat in hemelsnaam denken?" Haar ogen flitsen naar de mijne, haast smekend om een verklaring.
    'Eh..' Het is ineens muisstil. Iedereen wil een verklaring. Ik wil een slok van mijn koffie nemen, maar besluit dan maar om dat te bewaren. Net als mijn nutteloze rij feiten.
    'Het is een misverstand, ontstaan door een paar onhandig geplaatste zinnen,' begin ik rustig.
    'Ik heb geen.. seks gehad met Jess. We delen een kamer, meer niet. Om praktische doeleinden. Dus mijn verontschuldigingen voor het feit dat ik leugens de wereld in heb geholpen, maar het was absoluut mijn intentie niet.' Het is ook compleet absurd om te denken dat ik en Jess.. ik moet me inhouden om een vies gezicht te trekken. Het is niet zo dat ik haar geen mooi uiterlijk vind hebben, maar de gedachte om uberhaupt met iemand.. zoiets te doen, bezorgt me kippenvel. Niet op een goeie manier. Bovendien is er geen enkele reden voor haar om gevoelens van ook maar lust voor mij te voelen. Zoals ze immers zelf zei: 'why the heck zou je dat in hemelsnaam denken?'
    Celeste lijkt ondertussen bijna te bezwijken aan een lachaanval. Ze komt haast niet meer bij. Ik trek een moeizaam glimlachje. Achja, het is beter dan erom gaan zitten janken. Toch..? Ze wendt zich tot Brulaap.
    “Oh, geniaal! Ja, sorry lieverd, maar zelfs ik wist dat je dat niet bij Jess moest doen. Jess en Val hebben geen seks gehad, Val is daar veel te lief voor!” Ik glimlach waterig bij haar woorden, niet helemaal wetend of het een compliment is of een belediging. Hoe dan ook ben ik blij dat ze mijn naam wil zuiveren.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 0:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    AWW! Dit vind ik echt lief, joh! "Zoals ze immers zelf zei: 'why the heck zou je dat in hemelsnaam denken?'" Waarom zijn er niet meer jongens zoals Val? :9~ I could eat the cute boy up~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Haha, ik lach me helemaal kapot hier! Ik heb alles even snel gelezen, en ga morgen terug reageren! Dan heb ik weer genoeg inspiratie voor Jace, want ik weet al wat Jess gaat doen, hihi. Tot morgen, peoples! :3]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -hold on-

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 0:34 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mordacious schreef:
    [Haha, ik lach me helemaal kapot hier! Ik heb alles even snel gelezen, en ga morgen terug reageren! Dan heb ik weer genoeg inspiratie voor Jace, want ik weet al wat Jess gaat doen, hihi. Tot morgen, peoples! :3]

    Je verpest het! Het is dat je mn zus bent, maar anders... Gehe. Anyway, dan ga ik ook maar slapen! Snurkze, luitjes! Arrivederci.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha thanks ^^'. Don't eat my character lol x'D.
    Haha, goodnight ^^. Ik ga ook maar eens op bed aan, ook al heb ik pas in de middag les :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Talisman schreef:
    (...)
    Je verpest het! Het is dat je mn zus bent, maar anders... Gehe. Anyway, dan ga ik ook maar slapen! Snurkze, luitjes! Arrivederci.

    Jij bent morgen bij mij. Wacht maar dan, dan kun je meteen meelezen. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.