• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    'Ik doe mijn best!' zeg ik gierend van het lachen. Ik lig echt helemaal dubbel. Ik probeer me uit alle macht aan de boom vast te grijpen.


    26 - 02 - '16

    [Lol, ik ga nu schrijven.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    "Geeft niet," zeg ik en een glimlach verschijnt op mijn gezicht.
    Wanneer ze me zegt dat het water net warm genoeg is, maak ik haar haren nat, en zo voorzichtig mogelijk masseer ik het vuil uit haar haren. Zonder haar pijn te doen, uiteraard.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Philip Carazono.
    #F*ck, f*ck, f*ck. Waar is die verdomde... school, daar dus. Voor me doemt een groot gebouw op. Met koeienletters staat er boven de deur ST. Joseph high school geschreven. Ik zucht diep, mijn Iphone lag thuis. Dat was ook de reden waarom ik meer dan vier uur heb lopen zoeken naar mijn nieuwe school. Ik haat het hier. Ik veeg een blonde lok uit mijn gezicht en loopt twijfelend het schoolplein op. Mijn rugzak hoe ik goed vast geklampt, alsof het mijn schild is. #

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:27 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Donna
    Van een afstandje zie ik Lilly aankomen. Ik steek mijn ene hand de lucht in om te laten zien waar ik sta. In mijn andere hand houd ik nog steeds mijn sigaret.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    Ik kijk over het schoolplein. 'Nieuweling op 12 uur' zeg ik grijnzend. Het kost me echter teveel moeite mijn lach in te houden. Ik proest en lig even later weer dubbel van het lachen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:28 ]


    26 - 02 - '16

    Lilly
    DOnna steekt een hand op en ik loop ernaar toe. 'Heey' zei ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Hi" zeg ik tegen Lilly.
    "Jij wilde met me praten?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    Grijnzend kijk ik toe hoe de nieuweling vloekend het schoolplein op loopt. Ik proest als ik zie dat het meisje waar Andre gek van is, op een meisje afloopt dat een sigaar rookt.


    26 - 02 - '16

    Levi

    Ik kijk naar de nieuwe jongen die Quincy aan wijst, 'zo die deed er lang over' zeg ik met een glimlach.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lilly
    'ja weet je al van Isabelle?' ik kijk haar aan. Ja nu zag mijn icepack er dom uit en ik wist nu al dat zxe er iets over zoyu zegge n


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quincy
    Ik lach om de droge reactie van Levi en kijk vervolgens naar de twee meiden die inmiddels een gesprek gestart zijn.


    26 - 02 - '16

    Philip Carazono.
    #Ik voel me bekeken en steek snel het schoolplein over. Dat verdomde stukje haar, weer zwiep ik het plukje haar uit mijn gezicht. Snel baan ik me een weg naar de aula. Ergens zou toch een conciërge moeten rondlopen...#


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Donna
    "Ja dat weet ik," zeg ik met een strak gezicht.
    "Wat voor drugs had ze?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    'Zo! Die is chaggie zeg' zeg ik grijnzend tegen Levi terwijl ik een ooggebaar maak naar het meisje met de sigaret.


    26 - 02 - '16