• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'Ow dat weet ik niet. Maar wat ga je ermee doen??' ik kijk naar haar strakke gezicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    'Daarom hou ik ook niet van meisjes ze spelen altijd de baas' antwoord ik tegen Quincy. Ik laat mezelf achter over hangen waardoor alleen me benen nog aan de tak hangen en langzaam met behulp van mijn buikspieren laat ik me onderste boven hangen 'WOOHOOO! schreeuw ik luid puur uit verveling


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    "Oh mijn god, Mimsy," zucht ik. "Je hebt magische vingers."
    Ik flap het eruit voor ik er erg in heb. Wanneer ik even kreun omdat het zo lekker voelt sla ik mijn hand over mijn mond.
    "H-het spijt," zeg ik zacht. "Ik moet leren nadenken voor ik iets zeg."
    Ik probeer zo lief mogelijk te glimlachen naar haar.
    Wanneer al het bloed uit mijn haar is bedank ik haar met een knuffel waarop we samen naar het Glee lokaal lopen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    "Er mee doen?" vraag ik lachend.
    "Helemaal niets! Ik houd wel van zo'n instelling. Bijna letterlijk over lijken gaan, helemaal voor!" lach ik hard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    'Girls are weird creatures' mompel ik. Ik lach om Levi's kreet en laat vervolgens een verwijft gilletje horen. Lachend grijp ik me vast aan de tak.


    26 - 02 - '16

    Mary

    Ik grinnik.
    "Daar kan ik nog net wel tegen, hoor."
    Ik zet de kraan uit, droog mijn handen af en loop met haar mee naar het Glee-lokaal.
    "Ehm, Charlie? Die kerel van je, ik heb zo het gevoel dat hij me niet mag," fluister ik.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LIly
    'wat dat meen je niet!!!' roep ik ineens uit. 'sorry' zeg ik darna zachtjes. Wat een zieke grap was dat

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Philip Carazono.
    Ik zucht nog dieper. Eindelijk zie ik iemand die op een conciërge lijkt. Ik klop hem op zijn schouder. 'Ik kom een te laat... -kuch kuck- briefje halen.' de man keek om en regelde het. 'vier lesuren nakomen.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ik moet gaan dansen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [wat dans je dan???]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Lilly," zeg ik soort van lief. "Jij snapt niets van ons wereldje. Je moet vechten voor je plek in 'onze kringen'. Je moet er echt over lijken gaan."
    Ik kijk haar lachend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    Ik zie dat het meisje met de sigaret het andere meisje lachend aankijk. Gelijk word mijn blik serieus. Dit gaat niet goed komen.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    'NOu lekker dan dat het normaal is om drugs te gebruiken. Weetje hoe kapot Amy hierdoor is. Onee jullie denken nooit aan een ander' zeg ik chagerijnig. 'als ik dit had geweten had ik niks tegen Isabelle gezegd en had ik niet dit stom ding nodig' mompel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Ow, gewoon, het is zo stil." Zeg ik en glimlach scheef naar Irial.
    Ik ga zo liggen dat ik me tussen Irial en de bankleuning prop zodat Irial erafvalt. "Ik hou niet zo van leiden." Grinnik ik en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    Ik lach hard om Quincy's gilletje, en heb moeite met het vast klammen van mijn benen bij de tak. Mijn tas valt naar beneden 'Haha volgens mij kon me tas zijn lach ook niet inhouden'

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:52 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira