• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dennis Nigel Mangera.

    Ik besloot om weer naar Seth te gaan nadat het meisje op zoek ging naar haar vrienden. Teminste dat haalde ik uit haar gebaren. Ik zag Seth zijn pijl en boog op de grond leggen en naar iemand kijken en liep naar hem toe. 'Boe' Zei ik in onze taal en sprong op zijn rug. Toen ik voor me keek, zag ik een meisje.

    Florence Sarah Mangera.

    Hij zetten zijn pijl en boog op de grond en hield zijn handen in de lucht. Volgens mij wil hij duidelijk maken dat hij niets zal doen. Direct daarna springt er een jongetje op zijn rug. Ik grinnik even en tover een bescheiden glimlach op mijn gezicht.

    Bennie. || Tijgertje.

    'Mam, we komen zo terug. Even een konijn te grazen nemen' Roep ik naar mijn moeder en ren achter Jamy aan. 'Deze kant op, hier was het meisje' Fluister ik en ren richting de plek waar ik het meisje met een jongen voor het laatst gezien had.

    [Eten :S]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 18:17 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ben der weer :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Nou, waar zou ik mijn poppetjes eens heen sturen?]

    Serena || Wolf
    Ik zie Bennie met Jamie naar het strand lopen. Ik loop naar voren uit de struiken. 'Waar gaan wij heen?' vraag ik met een speelse grijns. Mijn staart kwispeld omdat ik net met mijn beste vriend van de water al afdook. Echt nat was ik niet meer, maar ik was wel vrolijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bennie. || Tijgertje.

    'Wij gaan op zoek naar konijnen' Antwoord ik. Ik sla even een mug van mijn rug met mijn staart en loop dan met mijn staart op de grond tikkend door. 'Konijntjes, kom maar hier' Roep ik en zoek naar konijnen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Seth Cameron Pryst

    Vanuit het nieta springt Dennis op mijn schouders en roept boe.
    Ik lach en til hem op. 'Hey Dennis' Grijns ik. Dan kijk ik weer naar
    het meisje. 'Ik zal je niets doen mijn naam is Seth.' Ik steek
    mijn hand naar haar uit.

    Serena || Wolf.
    Bennie. De konijntjes zitten meer in het dichtbeboste bos en niet bij het strand.' zei ik met een grijns. Hij wou weer naar mensen toe. Ik begreep zijn nieuwschuerigheid, maar het was gewoon gevaarlijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bennie. || Tijgertje.

    'Bennie. De konijntjes zitten meer in het dichtbeboste bos en niet bij het strand.' Zei ze met een grijns. Er komt een piepje uit mijn mond en ik kijk haar met puppy oogjes aan. 'Wil je mee?' Vraag ik en kijk met mijn liefste blik.

    Florence Sarah Angel.

    'Ik zal je niets doen mijn naam is Seth.' Zegt hij met gebrek aan engels. 'Florence' Zeg ik en zet een stap dichterbij. Op de een of andere manier vertrouwde ik hem wel, maar ik moest voorzichtig zijn hier. Wie weet wat er staat te wachten?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Juléan Quinten Happle
    Ik loop van het strand naar het bos. Het is dicht en overal hoor ik dingen. Ik slik misschien was dit niet zo een goed idee. Ik loop verder en pak een afgebroken tak. Ik grijp naar een scherpe steen en trek een liaan uit een boom. Ik bindhem on de tak en hou de speer die ik net maakte goed vast. Straks waren hier gevaarlijke dieren zoals beren wolven of tijgers. Ik kreeg kippenvel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Serena || Wolf
    'Waarheen naar het strand naar mensen of konijnen zoeken?' Zeg ik half lachend. Ik badteilen dingen te doen zoals die mensen bespioneren en ontdekken. Maar even met Bennie spelen kon ook wel. Ik kwispelde weer door de Loo die hij me wou geven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bennie. || Tijgertje.

    'Naar de mensen' Zeg ik met een grijns en spring op en neer. 'Ik wil naar de mensen' Zeur ik en spring rondjes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena || Wolf
    'Oke.' Zeg ik dan maar. 'Maar niet op het strand. Er zijn daar teveel. Er zijn een paar in het bos. Ruik hun sporen maar is.' Zeg ik met een grijns. Dan zou hij nog iets gebruiken van zijn zintuigen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Seth Cameron Pryst

    Ik knikte. Ze had een mooie naam. Mijn engels was niet geweldig maar wel
    verstaanbaar. 'Waar komen jullie vandaan?' Ik wees naar het strand en zetten Dennis even op de grond neer.

    Bennie. || Tijgertje.

    'Jippie' Roep ik. 'Maar niet op het strand. Er zijn daar teveel. Er zijn een paar in het bos. Ruik hun sporen maar is.' Zegt ze met een grijns. Ik snuffel even over de grond en besluit een spoor te volgen. 'Daar' Zeg ik en richt mijn neus naar een jongen.

    Dennis Nigel Mangera.

    Ik word op de grond gezet en hoor het meisje iets mompelen. Snel ren ik naar een boom, klim erin en ga op een tak staan terwijl ik een andere tak vasthoud. Ik pak een perzik en een liaan vast. Ookal ben ik nog maar zes. Ik hou van klimmen en kan het erg goed. Ook ben ik best goed in lianen zwaaien, voor iemand van mijn leeftijd. Ik zwaai met de liaan naar een andere boom, wanneer ik langs het meisje kom, gooi ik een perzik in haar handen. Ik klim nog wat hoger , ga op een grote dikke tak zitten en geniet van de zon.

    Florence Sarah Angel.

    'Amerika' Antwoord ik en kijk naar het kleine jongetje dat hij op de grond zet. 'Ik heb honger' Mompel ik wat het jongetje waarschijnlijk heeft gehoord. Hij rent naar een boom en klimt erin. Even later komt hij voorbij met een liaan ofzo. Snel gooit hij een perzik in mijn handen en ik kijk er naar. Zal ik het opeten? Voorzichtig neem ik een hapje. Hoe lekker kan fruit zijn? Denk ik en neem snel nog een hapje.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 19:53 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena || Wolf

    Ik look achter Bennie aan naar de mensen ik zie een jongen. Hij wijst ernaar en ik glimlach. 'Val hem maar aan of leer hem kennen.' Zeg ik zacht zodat de jongen me niet hoord.

    Juléan Quinten Happle
    Ik hoor iets maar luister niet. Ik kijk rond en hou de speer voor me die vanaf mijn rug niet te zien is.


    I'm finally back, Finally after a Year break