• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Ik meot gaan anders word me ma boos :S ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    'Hi ik ben Liam.' zegt de jongen. Ik glimlach naar hem. Brits, als er één accent is dat sexy is dan is het wel Brits. 'Kom je mee naar de rest?' vraag ik hem. Ik draai me om om naar de anderen te gebaren maar die zie ik niet meer. Ik kijk Liam aan, 'Ehmm ze zijn weg'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    'To bad.' glimlach ik. 'Ik denk dat we maar een kamp moeten opstellen om de nacht door te komen. Ze komen ons denk ik niet binnene en paar uur redden.' Ik kijk naar het water. Alles wat we zien is het eiland zelf en de zee. Geen enkel teken van leven.



    Alisha
    Ik hoor opeens allemaal gepraat. Stil sluip ik tussen de bladeren door en zoek naar het geluid. Ik schuif wat bladeren opzij en zie mensen zitten. Onder me kraakt een takje. Snel schiet ik terug. Had die jongen mij nou gezien?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aimee Jade Tempeste

    'Ik denk dat we maar een kamp moeten opstellen om de nacht door te komen. Ze komen ons denk ik niet binnene en paar uur redden.' zegt Liam. Oja een kamp. 'Volgens mij is hier al ergens een kamp,' zeg ik. Liam kijkt me vragend aan. 'Ik werd net aangevallen door een wolf en toen kwam zij er tussen. Ze praatte een beetje hakkelend en ze stuurde die wolf weg, dus ik denk dat ze hier vandaan komt'.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 22:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Aderson

    'Dus er zijn hier mensen?' Ik knik nadenkend. 'Misschien moeten we maar met ze praten als zij hier kunnen leven kunnen wij dat ook tot we gered worden. We lopen terug richting het bos. 'Wat deed jij in het dagelijks leven voor we hier kwamen?' Ik kijk haar aan. Ze was mooi en dat leiden nogal af.

    [weet even niets voor Seth]

    [misschien kan Seth ze naar dat kamp brengen?]

    Aimee Jade Tempeste

    'Wat deed jij in het dagelijks leven voor we hier kwamen?' vraagt Liam. Ik kijk opzij en zie dat hij me aankijkt. 'Ehm, ik heb net school afgerond. Gewoon dingen doen met vrienden. En ik dans en turn veel. En jij?' Het valt me op dat hij écht heel lang is. Volgens mij bijna 1.90...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    Ik knik geintereseerd. 'Ik ben al klaar met school, ik werk af en toe in de bloemenwinkel van mijn moeder maar soms heb ik optredens met mijn bandje.' Ik glimlach schamper.

    Aimee Jade Tempest

    'Zit je in een band? Dat is echt sex-ehm-stoer! Wat speel je? Of zing je?' vraag ik interesseert. Ik kijk even omdat ik denk dat ik iets hoor maar ik zie niks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    'Zit je in een band? Dat is echt sex-ehm-stoer! Wat speel je? Of zing je? Ik schiet in de lach. 'Ja ik hoor wel vaker dat dat 'stoer' is.' Ik wist wat ze eigenlijk wide zeggen. 'Ik speel in de band gitaar en zing, maar daarnaast speel ik ook viool en cello.'

    [Ik ga douchen enzow misschien schrijf ik zo nog via de telefoon X]

    Aimee Jade Tempeste

    'Ik speel in de band gitaar en zing, maar daarnaast speel ik ook viool en cello.' 'Oehh, zing eens een stukje?' vraag ik hem, terwijl ik hem in de ogen kijk.

    [ik ga denk ik wel zo slapen a. morgen weer half 7 eruit -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    'Oehh, zing eens een stukje? Ze kijkt me hoopvol aan. Ik lach. 'Wat wil je dat ik zing?' Ik had niets te verliezen toch? Er was hier niemand behalve dit mooie meisje.

    Aimee Jade Tempeste

    'Wat wil je dat ik zing?' Ik begin te grijnzen. 'Hmmm...,' zeg ik terwijl ik doe alsof ik diep nadenk, 'Ken je half of my heart van John Mayer?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    Ik knik. 'Ik ken het ja.' Ik schraap mijn keel
    en stop mijn handen in mijn zakken.
    Dan begin ik het refrein te zingen.

    Alisha
    Ik zie de jongens praten en dan gaat er een zingen. Ik hoor zijn stem. Ik denk na. Zelf kan ik ook goed zingen, maar ik heb het al twee jaar niet gedaan... Ik laat mijn voorzichtigheid varen en stap uit het bladerdak, toch nog steeds verlegen...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel