• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    Ik kij Liam glimlachend aan. 'Je hebt een hele goede stem,' zeg ik, 'hoelang zing je al?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    Ik glimlach. 'Thank you.' Ik denk even na. 'Ik zing al zolang ik me kan herineren als klein jongetje al tot nu.' Ik haal mijn schouders op. 'Ga jij dan nu voor me dansen? Ik grijns

    Aimee Jade Tempeste

    'Ga jij dan nu voor me dansen?' Vraagt Liam grijnzend. 'Wat moet iik dansen? Modern, streetdance, hiphop zeg het maar,' lach ik

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 9:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    'Wat moet iik dansen? Modern, streetdance, hiphop zeg het maar,'
    'Suprise me.' Grijns ik en kijk haar afwachtend aan.

    Aimee Jade Tempeste

    'Suprise me,' zegt Liam en hij kijkt me afwachtend aan. Hmm het moet zonder muziek. Ik besluit maar verschillende dingen door elkaar te doen. Ik kijk Liam even aan en begin dan te dansen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    Ik kijk hoe ze danst. Het was mooi simpel en leuk om naar te kijken.
    Als ze klaar is met dansen klap ik in mijn handen en kijk haar lachend aan

    Aimee Jade Tempeste

    Als ik klaar ben begint Liam te klappen en kijkt me lachend aan. Ik begin ook te lachen en maak een kleine buiging. Dan zie ik de wond op zijn arm. Ik loop naar hem toe, 'gaat het?' Vraag ik terwijl ik naar zijn wond wijs.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 14:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 16:20 ]


    Tijd voor koffie.

    [ehmm ik weet niet of dat mogelijk is want volgens mij staan Aimee en Liam ergens in het bos XD]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dennis Nigel Mangera.

    Wanneer ik me had omgedraaid rende ik richting het dorp, zodat Seth zou denken dat ik daarheen zou gaan, maar wanneer hij uit mijn zicht was keerde ik richting het strand. Ik kroop tussen de bosjes richting een boom waar ik in klom. Ik nam plaats in een kleine boomhut die ik had gemaakt samen met Seth. Ik kon het wel goed met hem vinden. Hij was een soort broer voor me geworden. Stil keek ik uit het raampje dat erin was gemaakt. Ik had overzicht op een groot deel van het strand en zag dan ook dat er andere mensen waren gearriveerd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bennie. || Tijgertje.

    'Mama, ik heb geen zin meer. Ik ga het bos in' Zeg ik terwijl ik uit het water spring en mijn vacht uitschud. 'Oke, maar doe voorzichtig' Zegt ze en likt mijn zusje schoon. 'Altijd' Roep ik nog en ren richting het strand. Ik wil weten of die mensen aardig zijn. Dat meisje leek me wel aardig. Ik zet een stap in het zand en schud mijn poot uit. Ik hield niet van zand als ik net nat was. Het bleef altijd aan mijn vacht plakken. Ik zocht met mijn ogen het strand af op zoek naar het meisje. Wanneer ik haar in mijn vizier had huppelde ik vrolijk richting haar toe en sprong onder haar benen. 'Wrauw' Verliet mijn mond en ik ging met mijn lichaam langs haar been.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik dacht dat Aimee en Liam in het bos waren a. maar laat maar zo]

    Aimee Jade Tempeste

    Ik zit net Liam's wonden te bestuderen als ik een 'Wraauw' hoor. Ik kijk even naar beneden en zie het kleine tijgertje zitten. Hij strijkt tegen mijn benen. Ik buk om hem te aaien en zie dat Liam me aankijkt. Ik haal me schouders op, 'hij doet niks hoor'.

    [ik ga miss beetje laat reageren want ben tegelijkertijd met wiskunde bezig]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alisha
    Ik zie opeens het tijger familie die hier vaak loopt. Ik loop op ze af, ze kennen me goed en ik ben niet bang voor tijgers, zeker niet omdat ik van kinds af aan met ze speelde.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bennie. || Tijgertje.

    Ze bukt en haalt haar hand langs mijn rug. Ik zwiep blij met mijn staart en kijk naar de jongen voor haar. Ik ga zitten en grom even naar hem. Het meisje had een hele lieve gloed om haar heen, maar de jongen vertrouwde ik niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Schrap mijn stukje dan maar :P ]


    Tijd voor koffie.