• Hoera! Ja, we hebben onze 'grote taak' voor Nederlands gekregen.
    De opdracht: maak een toneeltje van 20 tot 50 minuten met een groepje van 5 personen. Het mag niet van een film of een toneelstuk zijn (dus van boeken, sages, mythes, sprookjes,...)
    Serieus -.-" Zoek maar iets! *Zucht*

    Hoera, we mogen lekker een hele les voor de klas staan, ons belachelijk maken, want ja, zo voelt dat voor mij.

    Dus, de vraag:
    -Weet jij een boek/onderwerp waar we rond kunnen spelen?
    -Heb jij al moeten toneelspelen voor je klas? Hoe is het afgelopen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    Ja, maar dan vormen de kostuums weer problemen. *Zoek maar eens geschikte kledij*
    Ik ga dan maandag dat boek eens voorstellen, om te kunnen doen.

    Och. Ik haat gewoonweg toneelspelen. *plankenkoorts*

    Bij ons in de buurt zit zo'n uitleen voor verkleedkleren, waar je voor een paar euro voor een dag allerlei verkleedkleren kan huren. Misschien zit er bij jullie ook wel zoiets?
    Hihi, I get your point.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    (...)
    Bij ons in de buurt zit zo'n uitleen voor verkleedkleren, waar je voor een paar euro voor een dag allerlei verkleedkleren kan huren. Misschien zit er bij jullie ook wel zoiets?
    Hihi, I get your point.

    Ik ga eens kijken op het internet of er zo'n winkel is in de buurt. Ik denk wel dat er ééntje is in het centrum...
    Nee, serieus, twee jaar geleden begon ik te stotteren
    en vorig jaar was het wel nog goed, maar toen kreeg ik de opmerking "eenmaal de dialoog begon, sloeg je meteen om en dat merkte je aan je uitspraak: klanken laten vallen, 'vette' a en e, geen verschil tussen g en h"
    Of dan vergeet ik de tekst...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    The Lord of the Rings.
    Het zou geweldig zijn als iemand zich verkleed in een Smeagol of een hobbit of een dwerg, elf en zo. :') Of een ORK, lol! Het is een film en dat mag niet. Een boek mag wel? Wel, het was eerst een boek dus ze kan niets zeggen!
    Je zou goed scoren! :')

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 14:28 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb 2 jaar terug een toneelstuk voor school over Harry Potter en de geheime kamer geschreven. Maar daar is ook een film van dus dat mag zeker niet?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Ik heb 2 jaar terug een toneelstuk voor school over Harry Potter en de geheime kamer geschreven. Maar daar is ook een film van dus dat mag zeker niet?

    Ik denk dat het niet mag, de film is te bekend.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wat voor genre vind je leuk?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Wat voor genre vind je leuk?

    Alles is een optie. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou niet te moeilijk doen met fantasie dingetjes. Misschien kan je gewoon iets van Carry Slee of Helen Vreeswijk pakken.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow