• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aminthe

    Ik duw haar van me af, en werp nog één woedende blik op haar. Wát een geweldig begin van het schooljaar. Ik stuur mijn koffers naar de plek waar iedereen zijn koffers moet achterlaten, en ga zitten op een bankje.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alexis

    'Waar denk je dat je mee bezig bent? sist ze woedend. 'Moet je maar niet botsen hoer!´ schreeuw ik tegen haar. "Alexis, liefje," zegt Mary opeens. Ze wenkt me en ik loop met haar mee. Ze heeft geluk gehad, deze keer dan.


    El Diablo.

    Mary

    Wanneer we de hoek om zijn, duw ik Alexis tegen de muur en zet mijn handen aan weerszijden van haar hoofd.
    "Lieverd, zo wil je toch niet het nieuwe schooljaar beginnen?" Ik kijk haar uitdagend aan.
    "Als ik nog een keer merk dat je probeert mijn plaats in te nemen, zal jij degene zijn die dagenlang huilend in de toiletten doorbrengt. Begrepen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie Jade Mirron

    Ik begin te lachen. 'Serieus Fáilte, waarom heb je eten mee? Je kan hier genoeg krijgen. Enne je moet wel een beetje op de lijn letten he,' zeg ik lachend terwijl ik speels in zijn buik prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis

    "Als ik nog een keer merk dat je probeert mijn plaats in te nemen, zal jij degene zijn die dagenlang huilend in de toiletten doorbrengt. Begrepen?" zegt Mary bitchy. Ik grom en zeg dan, ´Mary, 2 maanden geleden kon je nog de baas spelen, het is afgelopen voor jouw´ grom ik dreigend. Ik duw haar van me af, en loop terug naar de hal.


    El Diablo.

    Fáilte

    "Ze hebben hier geen nando's." Een gespeeld pruillipje verschijnt op mijn gezicht. Een kleine giechel ontsnapt aan mijn mond wanneer ze in mijn buik prikt. Met een vragende blik kijk ik naar mijn buik? "Valt het op?" Vraag ik eerder tegen mezelf.

    [2000 berichten. \O/]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 21:27 ]


    Take me to wonderland

    Mary

    Ik bal mijn vuisten en span mijn spieren op. Er verschijnt een onzichtbare muur waar ze tegen loopt.
    "Alexis toch. Vallen over je eigen voeten."
    Ik schud mijn hoofd wanneer ze me voorbij loopt. Ik lach even en loop richting de slaapkamers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Selena Claire sensorene
    Ik zucht als ik in mijn spiegel kijk. Alexis was erger geworden. Ik begonte spreken in mijn staf die in verbinding stond met de luidsprekers. 'Wil Alexis even naar kamer 99 willen gaan?' Zeg in me een dringende toon. Ik had geen zin in machtsvertooning dit jaar. Ik was niet haar afdelingshoofd, maar ik stak hier een stokje voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Jade Mirron

    'Valt het op?' vraagt Fáilte. Ik denk dat hij het eerder tegen zichzelf bedoelt dan tegen mij maarja. 'Nee hoor,' zeg ik, 'je hebt een hele sexy buik. Ik zal het bewijzen,' voordat hij iets kan doen trek ik zijn shirt omhoog en druk een kusje op zijn buik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis

    Alexis toch, vallen over je eigen voeten' zegt Mary, kwaad loop ik haar voorbij. 'Wil Alexis even naar kamer 99 willen gaan?' klinkt luid door de school. Ik zucht, en begin te lopen.


    El Diablo.

    Tiara Noëlle Pofue.

    Wanneer ik door de poort heen loop, sluit ik mijn ogen even en snuif diep. Ik adem uit en open mijn ogen. Een nieuw schooljaar en een nieuw begin. Het word vast leuk, tenminste dat mag ik hopen. en alsjeblieft laat die Mary wat aardiger zijn geworden in die twee maanden. Ik heb mijn koffers weggezet en loop nu richting de eetzaal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mary

    Ik doe mijn hakken aan en loop naar de eetzaal. Nieuw dieet, dus niet teveel eten. Dat gaat naar de varkens, naar Les Aigles dus. Ik loop stug door, zelfs als een stelletje eerstejaars in mijn wegstaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Selena Claire sensorene
    Ik ging zitten op mijn zachte stoel. Ik wachte op Alexis ik wist haar gave heel goed. Ik grinnikte XII zou hem in een oogwenk kunnen kopiëren. En dan nog sterker als haar kunnen worden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexis

    Ik liep kamer 99 in, en stak een sigaret op. Simpel, gewoon een vlam uit mijn toverstaf laten komen. Basisspreuk, en toch risico dat de school in de fik kon vliegen. Ik zag Selena hoofdschuddend kijken. But i dont give a fuck, hell yeah. I smoke!


    El Diablo.

    Fáilte

    Blozend trek ik mijn shirt weer omlaag nadat ze een kusje gaf op mijn buik. "Dankje" prevel ik een beetje verlegen, het rood nog steeds op mijn wangen.


    Take me to wonderland