• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alexis

    'Alexis je weet dat wij hier niet roken' bijt ze me toe. Ik rol met mijn ogen. 'En ik weet het dat je de Aigles haat, maar we wachten mekaar niet op of slaan elkaar niet in elkaar of dreigen niet.' legt ze uit. Ik rol met mijn ogen, 'Mag ik nou gaan?' zeg ik geïriteerd.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Fedea

    "Dank je," zeg ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Wow, jullie zijn snel :3 Samenvatting pls? En waar an ik inspringen?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Sitka schreef:
    [Ik heb iets gezegd tegen Liam ;D]


    [oww zie het nu pas -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Iedereen gaat eten, en is aangekomen. Al wat ruzie hier en daar. Meer niet (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte
    Beschermend ging ik iets voor Cassie staan. "Nou en?" Sis ik zonder op iets beters te komen. Diep van binnen voelde ik een kleine steek om het feit dat hij misschien wel gelijk had.


    Take me to wonderland

    Mary

    Aangezien Liam niet antwoordt loop ik verder, en kom Souf tegen.
    "Ha, die Souf," zeg ik met een knipoog.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie Jade Mirron

    Ik kijk Liam boos aan en Fáilte gaat beschermend iets voor me staan. "Nou en?" sist hij. Ik wurm me langs Fáilte en geef Liam een harde klap in zijn gezicht, 'Flikker een eind op!' sis ik. Dan pak ik Fáilte bij zijn arm en trek hem mee naar de tafel.

    Liam Jayden Keano

    Ik kijk Cassie en Fáilte woedend aan terwijl ze weglopen. Ik loop naar de tafel en ga naast Alexis zitten. 'Iemand zin om wat Aigles dwars te zitten?' vraag ik grijnzend


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    Ik loop naar de eetzaal, mijn dag verliep op zijn rolletjes maar toch bleef ik moe. Zuchtend loop ik binnen en kijk de zaal rond.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Soufian Nigel Prángé

    Ik loop naar binnen met mijn oortjes in mijn oren. 'Ha, die Souf,' Hoor ik zacht voor me. Ik hef mijn hoofd en kijk in het gezicht van Mary. Ze knipoogt even en een glimlacht siert mijn gezicht. Ik trek de oortjes uit mijn oor. 'Hee, hoe ist?' Vraag ik, maak van mijn hand een vuist en steek hem naar haar uit.

    [ Dat is dus een box. XDD oke faal. (:]

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Dankje' Zegt ze met een glimlach. 'Geen dank' Zeg ik hyper. 'Kijk daar is Thimo!' roep ik en zwaai uitbundig naar hem. Ik zie wat Tigres naar me kijken. Boeiend. Ik ben een hyper kindje, so what?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fáilte
    Ik werd door Cassie bij mijn arm beetgenomen en naar de tafel getrokken. "Wat een klootzak." Murmel ik door mijn half gesloten mond.


    Take me to wonderland

    Mary

    Ik negeer zijn vuist en sla mijn armen om zijn hals.
    "Het waren twee eenzame maanden," fluister ik in zijn oor.
    Hij hoeft niet te weten dat ik lieg. Geen haar op mijn hoofd dat ook maar twee maanden zonder seks kan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Soufian Nigel Prángé.

    Ze negeert mijn vuist en slaat haar armen om mijn hals. 'Het waren twee eenzame maanden' Fluistert ze in mijn oor. 'Ik heb jou ook gemist hoor, schatje' Zeg ik grijnzend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie

    Met een geïrriteerd gezicht ga ik naast Tiara zitten. Fáilte ploft naast me neer. 'Ik heb nu alweer genoeg van die irritante Tigres,' zeg ik tegen iedereen. Ik kijk even naar de tafel van de Tigres en zie dat Mary haar armen om Soufian heen slaat. 'Slet,' mompel ik zachtjes. Ik wist bijna zeker dat Mary had met alle jongens van haar afdeling had gedaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    Ik glimlach om zijn woorden.
    "Je weet mijn kamer zijn, je mag altijd langskomen," zeg ik verleidelijk en druk mijn lippen kort in zijn hals, waarna ik naar verder naar de eetzaal loop.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.