• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Ja?' Zegt hij als we de leerlingenkamer in gelopen zijn. 'Is er iets dat je me moet vertellen?' Vraag ik terwijl ik plaats neem op de bank.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Thimo Parker.
    Ik schrik, zou ze...? 'N-nee, nee hoor.' zeg ik met een trillende stem. Ik haal ern hand door mijn en zucht, niemand mag het weten spookt het door mijn hoofd.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Btw, Tiara weet niet dat ze hebben gezoend, ze weet alleen dat Thimo met de andere helft van zichzelf, met Mary en Alexis praat.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Okidoki (:]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Tiara Noëlle Pofue.

    'N-nee, nee hoor' Zegt hij met een trillende stem. Hij haalt zijn hand even zuchtend door zijn haar. 'Tja, zo erg is het niet om met Mary en Alexis te praten, maar ze zijn niet aardig. Echt niet. Dat heb je toch gemerkt?' Zeg ik en kijk naar het vuur.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Katherine Sharp

    Vermoeid zet ik me op de bank in mijn nieuwe kamer. De wijn in mijn handen fonkelde door het licht van de haard waar ik bij zat. Er lag een boek opengeslagen op mijn schoot, maar aan lezen kwam ik niet toe. De dag was zodanig zwaar geweest dat er nu vanalles door mijn hoofd spookte en ik me nauwelijks kon concentreren op the Sense and Sensibility van Jane Austen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alexis

    "Alexis, waarom praat jij tegen een Aigle?" vraagt Mary. Ik grom, "er klopt iets niet, en ik ga uitzoeken wat, want ik weet zeker dat het iets is tussen jouw en Thimo!" schreeuw ik, en kwaad loop ik weg. Ik ga vannacht echt uitzoeken wat er is!


    El Diablo.

    Thimo Parker.
    'Z-zoals ik al zei, je moet ze gewoon beter leren kennen... D-daar weet i-ik natuurlijk niks van! Maar, tja... Uhm, ieder mens heeft wel zijn goede kanten..., toch?' vraag ik zo nonchalant mogenlijk. Ik slik en staar in de haart.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik blijf geschrokken staan en kijk haar na.
    "Stop met uit je bek te lullen!" schreeuw ik haar achterna. Ik kijk even naar Thimo en glimlach.
    "Sorry," zeg ik geluidloos, en ik loop Alexis achterna.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Z-zoals ik al zei, je moet ze gewoon beter leren kennen... D-daar weet i-ik natuurlijk niks van! Maar, tja... Uhm, ieder mens heeft wel zijn goede kanten..., toch?' Zegt hij zo nonchalant mogelijk. 'Tja, misschien heb je gelijk. Maar je bent wel een beetje raar hoor' Zeg ik en woel met mijn hand even door zijn haar. 'Gekkerd' Mompel ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:37 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Thimo Parker. [2]
    versteend blijf ik staan, ik wilde waarscheinlijk niet weten wat haar gave was... Of wel. Snel kloon ik me, dan kijk ik naar Mary... 'Iedereen is nu al wantrouwig.' zucht ik
    [3]
    snel sluip ik achter Alexis aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alexis

    Ik hoor dat Mary achter me loopt, en ik draai me om. Ik sta stil, en kijk haar arrogant aan. "wat" zegt ik met een kille ondertoon.


    El Diablo.

    Mary

    "Waar was dat goed voor? Waarom doe je ook maar moeite om tegen hen te praten? We zijn Tigres, geen goede feetjes," snauw ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik grinnik, dat zit weer goed. 'Welke gave zou jij eigenlijk willen hebben?, los van die je nu hebt...' vraag ik om van onderwerp te switchen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Thimo Parker. [3]
    Ik hoor Mary tegen Alexis snauwen, ze pakt het goed aan. Maar ik denk dat het de nieuwschierigheid van Alexis niet zal verminderen.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."