• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Elizabeth Mckane

    Ik liep met een te zware koffer door de poort naar binnen. Dit was dus de school waar ik de eerst komende paar jaar zou doorbrengen. Hier had ik dus echt geen zin in en zag en voelde bij iedereen die voorbij liep dat iedereen precies hetzelfde er over dacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexis Roselynn Lopez

    De poort gaat open, en ik duw gelijk iedereen weg. Niet te moeilijk voor mij, ik heb de geweldige gave dat ik mega sterk ben. En ik zie er nog steeds goed uit, nou ja. Ik heb er altijd goed uitgezien. Ik werd al vanaf mijn 6e gevraagd voor fotoshoots. Niet gek, ik ben net zo mooi als Doutzen Kroes. Waarschijnlijk mooier. Whatever.


    El Diablo.

    fáilte
    Ik gaf een kort knikje, waarna ik me omdraaide om ook mijn koffers mee te sleuren. Met een verbeten gezicht door het dragen van de zware koffers, loopt ik mee naar binnen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 21:02 ]


    Take me to wonderland

    Cassie Jade Mirron

    Ik moet lachen als ik Fáilte's verbeten gezicht zie. 'Zijn jouw koffers ook al zo zwaar?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aminthe

    Ik knip met mijn vingers, en de koffers zweven achter me aan. Waarom zou je ze dan ook dragen als je kan toveren? Ik loop naar binnen, zeker wetend dat ik bij Les Aigles kom. Het zou me echt verbazen als ik bij Les Tigres zou komen, ik heb nu al een hekel aan die mensen. Ik heb er echt zo'n zin in!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fáilte

    "Ongelofelijk hoeveel je moet meenemen voor een jaar school." Zucht ik. "Kleren voor een jaar, bijna voor 2 jaar als ik mijn moeder had laten doen. Die enorme schoolboeken, en natuurlijk spullen voor in onze vrije tijd." Dat laatste zeg ik met een speelse lach.


    Take me to wonderland

    Cassie Jade Mirron

    Ik grinnik, het zou me niks verbazen als hij een koffer vol met eten had meegenomen. 'Jij hebt nog makkelijk praten als een jongen. Voor schoenen hoef jij alleen maar platte mee. Ik moet ook nog eens pumps meezeulen. En voor broeken hetzelfde, ik moet ook nog rokjes mee,' zeg ik dramatisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Jayden Keano

    'Hee Alexis!' roep ik als ik Alexis zie. Ze draait zich om en loopt naar me toe. 'Gelijk alweer ruzie met Mirron?' vraag ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik zucht, en zet mijn koffers in de grote hal. Ik voel hoe iemand tegen me aan botst. Ik draai me om en zie een nieuw gezicht(Aminthe), ik zie nu al dat het een typische Aigle is. Ik lach bitchy, en duw haar keihard tegen de muur.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 21:14 ]


    El Diablo.

    [Hebben ze hier btw ook een soort sorteerceremonieachtig iets?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Neen, iedereen weet al in welke afdeling ze zitten (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Ik moet lachen om de dramatisch ondertoon in cassies stem. "Nou, dat eten inpakken was anders ook geen pretje." Zeg ik als verdediging.


    Take me to wonderland

    Aminthe

    Ik loop fluitend door de gangen, maar wordt plotseling ruw tegen de muur geduwd. Mijn ogen flitsen woedend naar het meisje, dat bijna zeker weten een Tigre is.
    'Waar denk je dat je mee bezig bent?' sis ik woedend.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alexis

    'Hee Alexis, Gelijk alweer ruzie met Mirron?' vraagt Liam die achter me staat. 'Ach, die slet moet weten wat haar plek is' zeg ik tegen hem alsof het niks is.


    El Diablo.

    Mary

    Ik loop voorbij twee mensen die al ruzie aan het maken zijn. Dan zie ik dat het Alexis is.
    "Alexis, liefje," zeg ik lief en wenk haar.
    Dat ze het maar snel uit haar hoofd haalt.
    "Liam," sneer ik nepvriendelijk zijn richting uit, iets wat moet volstaan als een 'hallo'.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 21:17 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.