• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Zo jij bent vrolijk' Valt me op als Cassie met een geïriteerd gezicht naast me komt zitten. 'Ik heb nu alweer genoeg van die irritante Tigres' Zegt ze. 'Slet,' Mompelt ze erachteraan. Ik volg haar blik en zie dat Mary haar armen om Soufian heen slaat. 'Helemaal gelijk meid,' Zeg ik, sluit mijn ogen en concentreer me op haar gedachte. Wanneer Cassie iets wil zeggen, maak ik een beweging, dat haar duidelijk moet maken dat ze even stil moet zijn. 'Niets veranderd dus' Mompel ik wanneer ik mijn ogen weer heb geopend.

    Soufian Nigel Prángé.

    'Je weet mijn kamer zijn, je mag altijd langskomen' Zegt ze verleidelijk en drukt haar lippen even in mijn hals, waarna ze verder de eetzaal inloopt. Ik glimlach even en stop mijn oortjes weer in mijn oor. 'Schat van een meid' Denk ik en glimlach even.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie Jade Mirron

    Ik zie hoe Mary Soufian loslaat en verder de eetzaal in loopt. Ik richt me hand ongezien op haar en laat de zwaartekracht rond haar voeten verdwijnen waardoor ze struikelt en op de grond valt. Ik grinnik triomfantelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte
    Abrupt werd de zon verscholen door grijze wolken die zich als bij toverslag hadden gevormd. Mijn handen waren tot vuisten gebald, en ik liet dikke druppels uit de wolken vallen die op de ramen kapot spette. Ik ademde even in en uit,waardoor de wolken weer zachtjes verdwenen.
    "Jij al last gehad van die tigres?" vroeg ik aan Fedea.


    Take me to wonderland

    [Aangezien Selena er niet is loop ik ook maar naar de eetzaal]

    Alexis

    'Iemand zin om wat Aigles dwars te zitten?' grijnst Liam. 'Ofcoure' grijns ik, 'dat stond al op het plan'. Ik pak mijn staf, en spreek een zweefspreuk uit. Ik laat een fles cola zweven boven Cassie, en en laat het daarna vol over haar vloeien.


    El Diablo.

    Mary

    Ik kijk woedend naar Cassie, en mompel een spreuk zodat ze niets meer kan eten. Van de hele avond niet.
    "Bitch," mompel ik.


    Fedea

    Ik kijk op en schud mijn hoofd.
    "Ik ben te braaf," zeg ik zacht en lach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Naast me struikelt een meisje en beland plat op de vloer. Ik zucht en zoek met mijn ogen naar iemand van Les Tigres. Mijn ogen blijven hangen bij Cassie.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik been naar Alexis.
    "Wat heb ik gezegd, stop met het uitlokken! Je moet enkel terugbetalen, en vals zijn. Anders komen wij weer in de problemen."
    En dat is de reden dat ik leider ben, en niet zij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    GoogleIt schreef:
    Thimo Parker.
    Naast me struikelt een meisje en beland plat op de vloer. Ik zucht en zoek met mijn ogen naar iemand van Les Tigres. Mijn ogen blijven hangen bij Cassie.


    [Cassie zit bij Les Aigles :P ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Ik ben te braaf' Hoor ik Fedea zeggen. 'Haha, laat me niet lachen. Jij en braaf?' Zeg ik glimlachend, maar hij verdwijnt meteen als ik de colafles zie zweven en hij over Cassie heen word gegooid. 'Grmpf' Mompel ik en kijk even naar Alexis. 'Stomme kut hoer' Mompel ik en richt me dan weer op Cassie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [Cassie zit bij Les Aigles :P ]


    Ik bedoel dat hij gewoon naar jou blijft kijken ^-^.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Faílte
    Vanuit mijn ooghoek zie ik het flesje cola leeglopen over cassies hoofd.
    Woedend spring ik recht, en met een zwaai van mijn hand laat ik een aantal borden tegen hun gezicht belanden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:49 ]


    Take me to wonderland

    Fedea

    Ik kijk naar Tiara en Cassie.
    "En ik lok niet uit."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie Jade Mirron

    Ineens voel ik cola over me heen komen. Boos draai ik me om naar de tafel van Les Tigres en zie dat Alexis me triomfantelijk aankijkt. Ik maak een beweging met mee hand en een bord met vliegt in haar gezicht. Ik draai me weer om en wil gaan eten maar dat lukt niet. Mary Ik schuif mijn bord naar Fáilte en draai me weer om naar de tafel van les Tigres en laat ook een bord met eten tegen Mary's gezicht aankomen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    GoogleIt schreef:
    (...)

    Ik bedoel dat hij gewoon naar jou blijft kijken ^-^.


    [haha okee :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mensen, de mensen uit les Aigles zijn lief en vriendelijk, ze lokken niet uit en gaan al zeker niet met borden of eten gooien.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.