• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade Scarlett Origliasso
    Mijn wekker ging af en ik schopte het ding geïrriteerd onder mijn bed, maar kon nog met zien hoe laat het was. Zeven uur. Had ik de wekker gezet? Snel douchte ik me en trok wat kleding aan waarna ik me naar de eetzaal snelde en daar toch rustig binnen kwam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xDesire schreef:
    [Kun je dan geen duidelijke afspraak maken over dagen wisselen ofzo?]


    [ik verander straks het beginbericht, want ik heb het gevoel dat er nog wat regels nodig zijn]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie Jade Mirron

    'Ja ze is een stuk beleefder. Ze scheld on niet uit ofzo. En sinds wanneer zeggen Tigres sorry?' zegt Jason verbaasd. 'Dat vroeg ik me ook al af,' ik grinnik even, 'ik zeg het niet graag maar wij zijn ook niet echt typische Aigles,' zeg ik tegen Jason met een knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [GoogleIt => Darius]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Yoëllina maria Consales


    Ik kijk de zaal rond naar de overige leerlingen die in groepjes zitten.
    Waar blijft Aminthe? denk ik hopeloos terwijl ik een hap van mijn broodje neem en vervolgens zucht.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aminthe

    Ik kom gehaast, met een ongekamd kapsel de zaal binnenhollen, terwijl ik zie dat iedereen al aan het eten is. Ik ga weer naast Yoëlla zitten, en rek met uit.
    'Verslapen, echt handig, zo op de eerste dag,' mompel ik, terwijl ik een poging doe om mijn haar te fatsoeneren.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yoëllina maria Consales

    Ik grinnik als Aminthe de zaal komt binnenlopen.
    'Hoe laat je ging je dan slapen?' vraag ik terwijl ik mijn brood opeet en nog een croissant met kaas neem. Op dit moment had ik echt zo'n Yoëlla-ische vreetbui. Als ik het croissantje heb gesmeerd pak ik een beker melk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ( Kzit op e Ipad, dus wat meerr kans op spellingsfouten. :S hebben ze gezamelijke kamers? )

    Soufian Nigel Prángé.

    'Tring ! Tring !' Hoor ik naast me, waardoor ik wakker schrik en uit mijn bed val. 'Lekker dan' Mompel ik en krabbel op. Wanneer ik mijn wekker heb uitgedrukt, rek ik me even uit en pak een paar kleren. Dan loop ik naar de badkamer, sluit de deur en stap onder de douche. Als ik klaar ben, stap ik onder de douche vandaan en kleed me om. Ik smeer wat gel door mijn haar en stap de badkamer uit. Ik hoor mijn buik knorren, open de slaapkamerdeur en loop richting de eetzaal.

    Tiara Noëlle Pofue.

    Ik ben al een tijdje mijn bed uit en lees een boek over toverdranken, maar als ik al meerdere voetstappen op de gang heb gehoord, besluit ik om maar eens richting de eetzaal te lopen. Wanneer ik in de eetzaal ben aangekomen, neem ik plaats naast Cassie. 'Hee,' Zeg ik vrolijk en kijk naar het eten.

    Jordi Oliver James.

    Nadat mijn wekker is gegaan, spring ik uit bed en kleed me aan. Ik pak mijn ipod en stop de oortjes in mijn oor. Luisterend naar muziek loop ik richting de eetzaal en ga een beetje afwezig aan tafel van Les Aigles zitten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:07 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( xTrustMex = IHEARTZAYNx )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yoëllina maria Consales


    Ik zie de jongen gisteren en kijk even op als hij bij ons aan tafel komt zitten. 'Hoi Jordi.' Zeg ik zachtjes met een glimlach en kijk dan weer even voor me uit.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cassie Jade Mirron

    'Hee,' zegt Tiara vrolijk als ze naast me komt zitten. Ik zie haar naar het eten kijken. Ik grinnik. 'Jason had honger en was te lui om het zelf te halen,' zeg ik terwijl ik Jason een por geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tiara Noëlle Pofue.
    'Jason had honger en was te lui om het zelf te halen,' Zegt Cassie en geeft Jason een por. 'Oke,' Zeg ik grinnikend en pak een broodje, wat ik beleg met wat kaas.

    Jordi Oliver James.

    'Hoi Jordi' Hoor ik zachtjes. Ik haal een oordopje uit mijn oor en kijk haar glimlachend aan. 'He,' Zeg ik en kijk dan naar het eten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Neen, iedereen eigen kamer]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sitka schreef:
    [Neen, iedereen eigen kamer]

    [Okidokie. :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Eh, ik wil niet veel zeggen. Maar over de gaves was onduidelijkheid, dat is nu opgelost. En over de dagwissel, tsja, ik vond het wel goed zo. Het is niet dat jij deze RPG geopend hebt, dat jij dan mag bepalen wanneer de dag om is.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt