• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [I'm off too]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte
    Opeens viel alles weer op zijn plaats en begreep ik het. Het was Jasons gave die dit veroorzaakte.
    Ok, ik voel me dom.

    [ok, dit klinkt dom. :p]


    Take me to wonderland

    Jade scarlett origliasso
    Ze praatte zoveel en snel dat ik het nauwelijks bij kon houden, maar toch ving ik sommige dingen op en grinnikte even. 'Goed, hier zijn bijvoorbeeld een paar toiletten, maar die worden ook gebruikt door de meiden van de andere afdeling. We hebben een eigen afdelingkamer, maar dat is gezamelijk.' Ik liep sneller om haar een beetje van alles te laten zien, maar was vergeten dat ik te hoge hakken droeg waardoor ik een paar keer stuntelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Liam moet beslissen met de deal die ik nu ga zeggen.]
    Jason
    Ik kreeg geen antwoord alleen alle ogen keken naar mij. Ik moest grijnzen. 'Oke. De Tigres pesten de Aigles meer. Zelfs niet met gaves.' Zeg ik met een grijns. Chantage ja, maar ik kon altijd nog plan b doen. Namelijk iedereen een super band met iedereen geven. Alleen zou ik dan wel mijn hele leven in coma moeten zijn want anders had ik niet genoeg energie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Jayden Keano

    Ik grom even, 'best,' mompel ik. 'Haal je dan nu je gave van Souf af?'

    Cassie Jade Mirron

    Mijn mond valt open van verbazing. Ik geef Jason een klopje op zijn schouder. 'Nooit geweten dat jij zo slim kon zijn,' zeg ik plagerig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (is het nu zo dat ze aigles niet meer mogen pesten? Iedereen niet?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga slapen mensjes ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil nog wel een jongen aanmaken voor les tigre trouwens. Maar dat doe ik morgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Iedereen niet grijns grijns xD]
    Jason
    'Best.' Gromt Liam 'Haal je dan nu je gave van Souf af?' vraagt hij dat bot. 'Waar is de asjeblieft?' Zeg ik plagend maar ga weer in trance. Ik maak de banden weer zoals ze waren en krijg mijn ogen terug. 'Souf als je nog is wat flikt op een van ons doe ik het nog is.' Zeg ik serieus. Ik krijg een schouderklopje van Cassie. 'Nooit geweten dat jij zo slim kon zijn,' zegt ze plagerig. Ik grijns. 'Ik ben slimmer dan ik eruit zie.' zeg ik charmant.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Casie Jade Mirron

    Ik rol met mijn ogen en ga op mijn tenen staan. 'In je dromen,' fluister ik op een flirterige toon in zijn oor. Ik laat me weer zakken om mijn voeten en kijk hem afwachtend aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soufian Nigel Prángé.

    Oke, dit voelt zo weird. Nu voelt ik me weer normaal. Jason.. 'Souf, als je nog is wat flikt op een van ons doe ik het nog eens' Zegt hij Serieus. 'Grpmf..' Verkrijg ik uit mijn mond en ik draai me om naar les Tigres. Ik werp ze nog een geïriteerde blik toe en ga dan zitten. 'Mensen, dat wil je niet meemaken. Beste vrienden zijn met een van hún.' Zeg ik tegen niemand in het bijzonder. 'Ow, ja. Maddie en Liam, sorry hea' Zeg ik grijnzend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Melding: Aigles en Tigres blijven vijandig doen, en daar wordt NIETS aan veranderd.
    Maar ze zijn niet zo kinderachtig om elkaar elke 5 minuten in de haren te vliegen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aminthe

    Ik grinnik om het tafereel wat zich in de eetzaal afspeelt. Het is eigenlijk best grappig. Ik gaap.
    'Hmmm, misschien moeten we maar naar bed gaan. Het begint laat te worden, en morgen is een gewone schooldag,' zucht ik vermoeid tegen Yoëlla.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [jeez X_____x samenvatting?]
    Thimo Parker.
    Ik kijk Mary aan en bijt op mijn lip. 'Zoals ik al zei, ik zal moeten oefenen. Maar het kan lukken.' ik leg mijn handn om haar middel em glimlach

    [Sorry, dat ik gister opeens weg was. Hw etc.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [De Tigres hadden besloten om Failte lastig te vallen, waarna er weer een ruzie ontstond tussen de tigres en de aigles. Jason had ervoor gezorgd met zijn gave dat Souf bevriend was met Failte. Die gave is opgeheven nu.]


    Take me to wonderland