• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte
    "Dankje," mompel ik met een glimlach naar Jason.

    [Inspiratieloos. D:]


    Take me to wonderland

    [Damnass jullie gaan snel o.O kan iemand even snel een samenvatting geven? Hoeft niet veel te zijn, ik heb toch maar alleen een leraar :'D]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Demesne schreef:
    [Damnass jullie gaan snel o.O kan iemand even snel een samenvatting geven? Hoeft niet veel te zijn, ik heb toch maar alleen een leraar :'D]
    [iedereen is dus naar school gedaan en Madison kon haar gave iet onder controle houden en martelde Jason bijna dood. Ze huilde en ze vind Souf leuk. De Tigres pesten de Aigles heel erg en Jason greep in om het te stoppen. Mary en thimo zijn verliefd op elkaar. Madison vind Souf leuk en Fay komt in de ochtend op school. Ik denk dat iedereen ookal zei diegene dat niet naar bed ging en nu is de nieuwe dag aangebroken. ;) iedereen slaapt nog dus kan jou docent misschien Fay helpen?]

    Fay Valentina Rush
    Ik verbeterde mijn spieren en tilde mijn koffers op en bracht mezelf naar binnen. Het was vroeg in de ochtend ik was een dag telaat, maar veel maakte het me niet uit. Ik sprak een simpele spreuk en liet mijn koffers naar mijn kamer vliegen. Ik keek rond of ik iemand zag, maar ik zag nog niemand. Ik voelde me alleen. En zo wou ik me niet meer voelen...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tijd RPG denk ik: 7 uur in de ochtend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason Quinten Happle
    Ik opende mijn ogen en liep in mijn blote bovenlichaam naar beneden. Ik had honger maar geen zin om alleen te gaan. Straks waren die irritante Tigres daar...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Valeria Gylliger

    Ik liep net, waarschijnlijk als één van de eerste, naar beneden voor een korte ochtendwandeling als mijn oog op een leerlinge viel. Ze stond er maar wat verloren bij en met opgetrokken wenkbrauwen liep ik op haar af. 'Kan ik je soms helpen?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Fay Valentina Rush
    Ik kijk om me heen. Wauw het was weer mooi dit jaar. 'Kan ik je soms helpen?' vroeg een vriendelijke vrouwelijke stem. Ik verbeterde mijn zicht en bekeek de vrouw. Ze was mooi. Ik glimlachte vriendelijk. 'Nee dank u mevrouw ik zal wel naar het ontbijt gaan. ik kon gisteren niet komen.' Zei ik beleefd en netjes. 'Het spijt me ik ben Fay Valentina Rush. Een Tigre ookal denk ik dat ik daar Niet echt bij hoor.' Zeg ik met een kleine glimlach. Ik voelde me er ook niet in thuis.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Valeria Gylliger

    Ik glimlachte even kort terug. 'Loop maar door dan, alhoewel je misschien eerst even bij je afdelingshoofd moet langsgaan voor de praktische zaken te regelen.' Met een kort gebaar maak ik duidelijk dat ze moet doorlopen terwijl ik me afvroeg waarom ze in hemelsnaam te laat was alhoewel dat niet mijn zaken waren.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lily Devon
    Ik keek op de klok aan de muur. Het was nog vroeg, maar ik kon niet slapen. Ik zuchtte even en besloot toen maar op te staan. Ik kleedde me aan en liep naar de ontbijtzaal, waar ik tot mijn verbazing niet de enigste was.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cassie Jade Mirron

    Zuchtend kijk ik op de wekker. 7 uur. Met moeite kom ik overeind. Ik neem nog even snel een douche en loop daarna naar beneden. Jason ligt onderuitgezakt op de bank. 'Trek eens wat kleren aan, nudist,' grinnik ik tegen hem. Ik loop naar de bank toe en ga naast hem zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [oja btw, is het nog weekend in het rpg of hebben ze vandaag al les? en ze hebben ook gewoon een leerlingenkamer lijkt me?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eeeeeeeeeh.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fay Valentina Rush
    'Ik zal straks alles regelen, maar als u het niet erg vind ga ik eerst een beetje eten.' Zeg ik vriendelijk. Ik doe mijn vuist in mijn hand en buig lichtjes en loop dan weg naar de eetzaal. Ik kon het eten ruiken omdat ik mijn zintuig bij mijn neus verbeterd had. Ja mijn stiefvader was Chinees en hij leerde me beleefd te zijn en te buigen voor een oudere.

    Jason Quinten Happle
    'Trek eens wat kleren aan, nudist,' grinnikt iemand tegen me. Ik kijk op en zie Cassie. 'Ook goede morgen.' Zei ik grijnzend. Ik zwaaide met mijn hand en een shirt zwelorgaan op me af en beukte me omver. 'Argh deze spreuk was voor zware dingen.' Kreun ik terwijl ik opkrabbel en het Shirtje aandoe. 'Ga je mee ontbijten?' Vraag ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [die gave is al bezet.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    [die gave is al bezet.]
    [Mijn gave is anders. Ik kan bij mezelf zintuigen verbeteren en ook bij anderen. Ik kan ook andere dingen verbeteren zolang het maar niet voor mijn uiterlijk of emoties geld ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break