• Lionsgate wilt verder met Twilight maar dan op TV!
    Voor meer info moet je even naar telegraaf.nl ik zit op mijn ipod dus kan niet kopieren xd

    Maar wat vinden jullie hier van?

    Twilight gaat door AMSTERDAM - Twilightfans kunnen opgelucht adem halen The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2, wordt toch niet de laatste film in de vampierreeks.

    Dat meldt de producent Lions Gate Entertainment tegen de Amerikaanse krant Los Angeles Times.

    "We verwachten dat Breaking Dawn Part 2 ruim zevenhonderd miljoen dollar gaat opbrengen", zegt topman bij Lions Gate Jon Feltheimer.

    Lions Gate nam vrijdag producent Summit Entertainment, dat haar succes voornamelijk dankte aan de Twilight-filmserie, over voor 412,5 miljoen dollar. Hierdoor is de kans groot dat Twilight verder gaat op tv omdat Lionsgate ook een televisietak heeft.

    Kaskraker
    The Twilight Saga: Breaking Dawn part 1 verscheen in november 2011 in de Nederlandse bioscopen. De film, gebaseerd op de boeken van de Amerikaanse Stephenie Meyer, bracht wereldwijd zo'n 697 miljoen dollar in het laatje.

    In het eerste deel van Breaking Dawn gaan Bella en Edward na hun bruiloft op huwelijksreis naar Rio De Janeiro. Daar ontdekt Bella, tot grote schrik van Edwards familie, dat ze zwanger is. Hierdoor komt de kwetsbare band tussen de vampieren en weerwolven nog meer onder druk te staan. En ondertussen blijft ook de dreiging van de Volturi bestaan.

    The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 moet rond 16 november 2012 in de Nederlandse bioscopen te zien zijn.

    bron

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 jan 2012 - 16:01 ]


    Believe in yourself.

    Oh god, save me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb medelijden met Robert. Volgens mij vond hij het niet echt geweldig


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Dit topic is al een jaar oud, die film is al lang uit :')


    •*• Lululu •*•

    Oromis schreef:
    Oh god, save me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered