• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fateh
    Des schoof mijn mouw een stukje omhoog en voelde aan mijn huid. Ik glimlach even om het idee. 'Oke, ik mag blijven,' zegt ze. 'Dat klopt,' zeg ik. 'Het komt doordat mijn emoties en mijn humeur mijn gave nog besturen, dat is de beste waarschuwing die ik iemand kan geven. Anders kun je de kans hebben dat het mis gaat.'

    Cassie
    Ineens gebruikt Steef al zijn kracht en draait ons om waardoor ik weer onderop lig. "Haha, had je nog wat te zeggen?" Ik schud teleurgesteld mijn hoofd, 'je bent zo on-origineel dat je mijn ideeën moet na-apen, je stelt me teleur Steefje,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince~ Emotie beheersen

    Ik verstijf als ik Aimee net zo hard zie terug zoenen, een koude rilling gaat er over mijn rug als ik het aanschouw. Met moeite kijk ik van ze weg en staar even naar de hoes van de film.


    I only miss you when I'm breathing

    LovingStyles schreef:
    Cassie
    Ineens gebruikt Steef al zijn kracht en draait ons om waardoor ik weer onderop lig. "Haha, had je nog wat te zeggen?" Ik schud teleurgesteld mijn hoofd, 'je bent zo on-origineel dat je mijn ideeën moet na-apen, je stelt me teleur Steefje,' grinnik ik.

    Cassie? :"D

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Dat klopt." Ik grinnikte. "Het komt doordat mijn emoties en mijn humeur mijn gave nog besturen, dat is de beste waarschuwing die ik iemand kan geven. Anders kun je de kans hebben dat het mis gaat." Vertelde hij. "Dus, als ik je boos maak ben ik niet meer veilig?"

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Ze schudde teleurgesteld haar hoofd. "Je bent zo on-origineel dat je mijn ideeën moet na-apen, je stelt me teleur Steefje." Grinnikte ze. "Wat dacht je van een dikke man van dertig?" Lachte ik en ging met mijn hand langs haar oor, naar haar lippen.

    [Selena is in de eetzaal kom naar haar toe als je durft ;)]
    Jason Quinten Happle
    'Nou, wat er is gebeurd net? Want ik zag je traan. En waarom jij hier heen bent gestuurd. Wat kan jij?' vroeg ze vriendelijk. Ik slik en word langzaam wit. 'Ik kan ieder spiertje verlammen en ook alles. Ik heb iemand vermoord en zag een flashback waarbij mijn moeder me een moordenaar en wilden mijn vrienden op de basisschool mijn beste vriendin offeren zodat ik ze niet zou vermoorden.' Zeg ik snikkend. Ik voel weer een traan stromen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    -Fateh-
    'zoals ik al zei: ik ben zo onvoorspelbaar als vuur. Dus inderdaad als ik boos ben is er een grote kans dat er iets in de fik gaat, maar je kun ook geluk hebben en me kalmeren. Ik doe mijn best om het zo min mogelijk de gebruiken dus voorkomen is beter dan genezen,' zeg ik rustig. De gedachten dat ik bijna de school in de fik had gestoken blijven voor altijd in mijn geheugen gegrift staan. Het vuur was al begonnen, maar iemand kon me kalmeren en ik kon het vuur nog optijd doven. Helaas was darde doorslag geweest hiervoor.

    Aimee Jade Tempeste
    "Wat dacht je van een dikke man van dertig?" lacht Steef. Hij gaat met zijn hand langs mijn oor naar mijn lippen. Een huivering gaat door me rug. 'Je hoeft me niet meer af te leiden hoor,' zeg ik dan, 'je ligt al bovenop me'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart schreef:
    [Selena is in de eetzaal kom naar haar toe als je durft ;)]

    Even kijken of ik durf.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik liep naar mijn kamer en ging op mijn bed zitten. Ik deed mijn broekspijpen omhoog. Drie blauwe plekken. Ik concentreerde me op ze één voor één. Ze waren binnen tien minuten weg. Alleen de wond op mijn hand bleef nog even. Ik had honger. Ik liep naar de eetzaal. Er zat een meisje. Ik liep naar haar toe.
    'Niet eenzaam, zo alleen?' vroeg ik. 'Hai. Ik ben Chiya.'

    [Oke, kan Aimee op me wachten.. *Smeek*
    Ik moet nu gaan.. ):]

    SomeMusic schreef:
    [Oke, kan Aimee op me wachten.. *Smeek*
    Ik moet nu gaan.. ):]


    [haha is goed hoor, hoelaat ben je morgen denk je online?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Fuuuuu ik moet ook gaan -_-]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Fuuuuu ik moet ook gaan -_-]

    This one? (;

    Ik moet ook gaan, tot morgen!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 22:03 ]

    Luna Leroux

    Ik zag Jason's gezicht wit worden en hoorde hem slikken. Vriendelijk bleef ik hem aan kijken. 'Ik kan ieder spiertje verlammen en ook alles. Ik heb iemand vermoord en zag een flashback waarbij mijn moeder me een moordenaar en wilden mijn vrienden op de basisschool mijn beste vriendin offeren zodat ik ze niet zou vermoorden,' vertelde hij snikkend. Ik zag dat er een traan over zijn wang liep. Ik deed me ogen dicht en manifesteerde een zakdoekje. Het duurde wel eventjes, maar ok. Met het zakdoekje veegde ik voorzichtjes de tranen weg van Jason. 'Het komt goed,' begon ik. 'Ongelukken kunnen gebeuren, zeker als je niet weet hoe je zulke dingen moet gebruiken. Misschien helpt het niet, maar ik vergeet het je ervoor. En die andere mensen zijn gewoon klootzakken,' zei ik tegen hem. In de hoop dat ik hem opvrolijkte.

    [Damn heb nog nooit zo lang stukje gedaan voor een rpg..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja die, maar yeah! Heb mijn iPad mee gesmokkeld naar boven :D]


    I only miss you when I'm breathing