• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Renoster schreef:
    Mag ik een samenvatting?

    Chiya viel uit een boom, Aimee en Steef zijn aan het stoeien/zoenen, Luna praat met Jason, Vince & Luel zoeken een film uit. Volgens mij eet Iral een pizza en is Destiny aan het praten met... Fateh?

    Alex~transformatie
    Ik loop de woonkamer weer in en zie Vince en Luel 'Wat zijn jullie aan het doen?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Liggen Aimee en Steef nog op de grond? ^^
    & Praten Fateh en Destiney nog steeds?]

    SomeMusic schreef:
    [Liggen Aimee en Steef nog op de grond? ^^
    & Praten Fateh en Destiney nog steeds?]

    jep dat laatste wel

    SomeMusic schreef:
    [Liggen Aimee en Steef nog op de grond? ^^
    & Praten Fateh en Destiney nog steeds?]

    Zal ik Chiya laten binnenkomen bij Steef & Aimee? Muwhahaha. >:3

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 21:10 ]

    SomeMusic schreef:
    [Liggen Aimee en Steef nog op de grond? ^^
    & Praten Fateh en Destiney nog steeds?]


    Aimee Jade Tempeste
    "Nope, geen plan." 'Hmmm, dat betekent dus dat ik hier nog wel even zit...' zeg ik, 'niet dat ik het erg vind want je bent best wel lekker om op te zitten,' grinnik ik.


    [en nee laat Chiya maar niet komen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [en nee laat Chiya maar niet komen a.]

    Ik ben toch nog aan het bedenken, dus die streep ik wel even door.
    * kijkt stukje * Lol i get it completely.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 21:16 ]

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "'Hmmm, dat betekent dus dat ik hier nog wel even zit..." Zei ze. "Niet dat ik het erg vind want je bent best wel lekker om op te zitten." Grinnikte Aimee. "Weetje, ik lig wel lekker." Mompelde ik, boog iets naar voren en drukte een zachte kus op haar lippen.

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Sorry, ik wou je er niet door laten schrikken. Ik was het even vergeten." Zei hij zacht en te neergeslagen. "Het hoort zo." Ik haalde even mijn schouders op.. "Apart.." Mompelde ik. "Heeft het met jou gave te maken?" Vroeg ik zachtjes, maar toch nieuwgierig.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 21:12 ]

    Vince~ Emotie beheersen

    'We gaan een film kijken.' zeg ik tegen Alex. Dan kijk ik weer even naar Aimee en Steef en zie ze zoenen, er is dus echt heel wat gebeur terwijl ik was ingevroren. Of Aimee is wel héél flirterig?


    I only miss you when I'm breathing

    [Ben er weer wat heb ik gemist? en wie kan Jason of Selena betrekken?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fateh
    "apart," zegt Des zacht. "Heeft het met jou gave te maken?" vraagt ze. Ze was duidelijk nieuwsgierig. Ik knik. 'Mijn gave is de onvoorspelbaarheid van het vuur,' zeg ik. 'Als mijn lichaam koud is kun je blijven, maar als het lijkt alsof ik koorts heb kun je beter weg wezen.'

    Aimee Jade Tempeste
    "Weetje, ik lig wel lekker." mompelt Steef en ik grinnik even. Dan buigt hij ineens naar voren en drukt een zachte kus op mijn lippen. Ik glimlach even en kus hem dan terug. Ik vergeet helemaal dat Vince en Alex ook in de woonkamer zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart schreef:
    [Ben er weer wat heb ik gemist? en wie kan Jason of Selena betrekken?]

    Luna praat met Jason. Wat is Selena aan het doen, Chiya kan wel komen zo.

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Mijn gave is de onvoorspelbaarheid van het vuur." Vertelde hij. Ik knikte. "Als mijn lichaam koud is kun je blijven, maar als het lijkt alsof ik koorts heb kun je beter weg wezen." Vervolgde hij. Onbeleefd maar om het te weten te komen schoof ik zijn mouw een klein stukje omhoog en voelde. Koud. "Oke, ik mag blijven." Grinnikte ik en trok mijn hand weer terug.

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Ze glimlachte en kuste me terug. Oeps.. Vince en Alex waren hier ook nog.. Nouja, jammer dan. Ineens gebruik ik al mijn kracht, zet me af en draai ons om. Nu lag ik weer boven op haar. "Haha, had je nog wat te zeggen?"

    HurtedHeart schreef:
    [Ben er weer wat heb ik gemist? en wie kan Jason of Selena betrekken?]


    [Ehh, Luna is nog steeds bij Jason..]

    Luna Leroux

    'Hoe bedoel je die vraag?' vroeg Jason en hij trok een wenkbrauw omhoog. 'Nou, wat er is gebeurd net? Want ik zag je traan. En waarom jij hier heen bent gestuurd. Wat kan jij?' vroeg ik vriendelijk.


    [Dat zei ik 2 blz/ terug, maar nu ben ik ff douchen.. tot over half uurtje]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 21:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you