• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Kan Selena zich misschien bij een gesprek voegen? Anders kan ik niets met haar doen...]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LunaLeroux

    'Daar gaat het niet om. Ik heb iemand vermoord en dat... Dat voelt gewoon vreselijk. Je komt er nooit meer vanaf. Ik moest naar het politie bureau, maar ik wist niet eens dat ik het deed. In de 5e klas werd ik gezien als een monster. Gelukkig was mijn school carrière toen bijna afgelopen...' zei hij. Ik slikte, ik wist dat hij gelijk had. Ik plaats van iets te zeggen gaf ik heb een knuffel, als troost.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HurtedHeart schreef:
    [Kan Selena zich misschien bij een gesprek voegen? Anders kan ik niets met haar doen...]

    Again, Chiya was met Selena een gesprek begonnen. Of je hebt al geantwoord en ik ben scheel aan het worden. (;

    [het is hier dood -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    [het is hier dood -.-]


    [Ik zit te wachten op antwoord XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [O... Selena was denk toen weggelopen ik had hem volgens mij niet gezien. Ze was in de eetzaal vuur te besturen om kaarsen aan te maken. Sorry]
    Jason Quinten Happle
    Ze zei niets, maar aan haar gezicht te zien had ik gelijk. Opeens voelde ik armen om heen en ik zag het haar doen. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik had niet echt ooit vrienden gehad. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik zuchte en liet me in het gras liggen. Het was zachte en de zon stond hoog. Allemaal dieren vlogen door de lucht. Vogels vlinders hommels en nog meer. Ik zuchte. Dit had ik nodig ik moest mijn hart luchten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ja,, ga liggen terwijlt Luna jason knufft.. xd]

    Luna Leroux

    Ik bleef hem een tijdje knuffelen, maar hij deed niks terug. Ergens vond ik dat wel jammer. Voordat ik hem los kon laten ging Jason in het gras liggen, dus viel ik op hem. Geschrokken vloog ik overeind en bloosde. 'Je had kunnen waarschuwen,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Jep Jason is niet super slim]
    Jason Quinten Happle
    'Je had kunnen waarschuwen,' zei ze zachtjes terwijl ze bloosde. 'Sorry..' Zei ik zacht terug. 'Ik moest gewoon even liggen.' Zei ik als excuse. Ik wou ook liggen. Ik was moe en had nauwelijks energie meer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luna Leroux

    'Ik moest gewoon even liggen,' zei ik. Ik moest lachen. Wacht, waarom? 'Wil je de volgende keer dan waarschuwen?' vroeg ik. 'Tenzij je wilt dat ik weer op je val,' zei ik, als grapje. Ik ging in een kleermaker zit zitten en keek naar de lucht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [mijn poppetje zit nog steeds ergens met Steef, lol. btw @HurtedHeart wil je maybe even reageren bij Academy blablabla? dan kan ik daar even verder a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga wel gewoon verder.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik liep door het huis. Ik verveelde me dood. Blijkbaar was ik de enige, iedereen had wat te doen. Nouja, ik was het wel gewend om alleen te zijn. Ik ging bij het voetbalveldje in de tuin staan. Er hing een basket boven de goal. Er had, zover ik wist, nog niemand gespeeld. Ik pakte de basketbal die wat verder lag en begon van ver te gooien. Ik gooide een paar keer raak, een paar keer mis.

    Het is hier idd vrij levenloos, ik ga maar gewoon POTC op TV en Angel Beats! op de laptop hier kijken ._.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:28 ]

    [Hurted,, kan je af en toe ook hier reageren ? XD Cuz i am realy realy bored]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@LovingStyles: Ik kan nu even online zijn. Mijn vriendin (Waar ik nu ben) is gaan douchen en ik mocht even op de pc. Waar kan ik inspringen?]

    [Zal ik dan toch maar de rpg Wings of 2012 aanmaken?]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 21:48 ]

    SomeMusic schreef:
    [@LovingStyles: Ik kan nu even online zijn. Mijn vriendin (Waar ik nu ben) is gaan douchen en ik mocht even op de pc. Waar kan ik inspringen?]


    Aimee Jade Tempeste
    Steef buigt zich weer naar voren. 'Zo beter?' vraagt hij met een knipoog. Ik grinnik even, 'veel beter,' zeg ik speels.

    [en doe maar 2012 :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered