• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Ik?' Ze schoot in de lach. 'O God, no, never. Ik haat sport.' Ik grijns
    'Nee, sporten is niet echt mijn ding,' Ik haal mijn schouders op.
    'Iedereen zijn eigen ding toch?' Ik kende Katherine eigenlijk niet zo goed
    maar ze leek me erg aardig. 'En waar ben je dan wel goed in?' Vroeg ik en keek haar afwachtend aan.

    Thomas Eckisa ~ sportleraar
    'Goedemorgen!' begroette ik de twee leerlingen. Liam en Katherine. Aardige mensen. De beer, Moose, begon luid en tevreden te brullen toen ik aan kwam lopen. 'Jullie zijn vroeg, hebben jullie er zin in?' ik grijnsde, ik hield van gemotiveerde leerlingen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Ik beet hard op de binnenkant van mijn wang, toen het meisje iets terugriep en er enkelen begonnen te lachen. Hoe durfde ze? Wie dacht ze wel niet dat ze is? Geen idee wie het was, maar ik mocht haar nu al niet.Gelukkig hoorde ik dat ze naar het sportveld zou gaan.
    'Toe maar, loop maar weg ja. Dan keert hier misschien de rust eindelijk terug.' Ik zou haar nog wel krijgen.



    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    'Dat, Liam, is een hele goede vraag,' zei ik terwijl ik even nadacht.
    'Piano spelen,'zei ik toen zodat ik niet zou overkomen als iemand die zegt dat ze helemaal niets kan. 'Dat kan ik wel, jij speelt gitaar, toch?'
    Dit alles viel me reuze mee, ik stond te praten met een jongen, die eigenlijk toch aardiger bleek dan ik had verwacht.
    Nog voor Liam antwoord kon geven, kwam Thomas aan gelopen. Fijn, tot zover mijn woordenschat.
    'Ja. Nou, ja, het moet maar, hè.' O God, waar was ik mee bezig?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:39 ]


    everything, in time

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    Ze negeerde mijn vraag, want ze reageerde op de jongen die haar zojuist had toegeroepen. Ik stond op. "Laat hem maar." ze liep weg. Ik keek naar de jongen. Die was inmiddels gaan zitten. Ik besloot achter Ichigo aan te gaan. "Je moet je van zulke personen niks aantrekken. Jij bent gewoon vrolijk! Ik vind het juist leuk." we liepen naar de velden.


    Tijd voor koffie.

    Ichigo Amane
    Alira liep achter me aan. 'Je moet je van zulke personen niks aantrekken, Jij bent gewoon vrolijk! Ik vind het juist leuk.' Ik vond haar heel aardig en knipoogde naar haar. 'Goeie, die jongen denkt dat hij echt heel wat is.' Alira knikte zwijgend. Toen kwam ik op een idee. 'Kom,' zei ik tegen Alira en we liepen met z'n tweeën naar de jongen. Ik plofte naast hem neer. 'Yooooo!' zei ik gemaakt enthousiast.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Mijn God, dit ging ze toch niet menen? Zonder echt op te kijken, wendde ik mijn ogen tot het meisje.
    'Wat?' Meer woorden wilde ik eigenlijk echt niet aan haar verspillen.
    'Laat me raden, je naam betekent aardbei in het Japans? Heel leuk, boeit me niets, ik probeer te eten.'Goed, behalve die dan.



    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    'Dat, Liam, is een hele goede vraag,' zei ik terwijl ik even nadacht.
    'Piano spelen,'zei ik toen zodat ik niet zou overkomen als iemand die zegt dat ze helemaal niets kan. 'Dat kan ik wel, jij speelt gitaar, toch?'
    Dit alles viel me reuze mee, ik stond te praten met een jongen, die eigenlijk toch aardiger bleek dan ik had verwacht.
    Nog voor Liam antwoord kon geven, kwam Thomas aan gelopen. Fijn, tot zover mijn woordenschat.
    'Ja. Nou, ja, het moet maar, hè.' O God, waar was ik mee bezig


    everything, in time

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    Ik vond Ichigo erg aardig. Ze was echt vrolijk, en ze leek zich niet zoveel aan te trekken van de jongen. Toen leek ze een idee te krijgen. "Kom," zei ze. Ze liep naar de jongen toe. Wat deed ze nou? Ze ging naast hem zitten. "Yoooooo" zei ik. Ik onderdrukte een giechel. De jongen keek half op. Nerissa lachte, alleen ik kon dat horen natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:44 ]


    Tijd voor koffie.

    {zeg trouwens maar dat Emilie Johnson ook 21 of 22 jaar is, dat is wel een goede leeftijd :) }

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:49 ]


    Tijd voor koffie.

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Dat, Liam, is een hele goede vraag,Piano spelen,'zei ze. 'Dat kan ik wel, jij speelt gitaar, toch?' Thomas komt aangelopen. 'Ja ik speel gitaar en een beetje piano.' Antwoord ik snel en kijk dan naar hoe Thomas bij ons komt staan. Ik vroeg me af waar chase was ik had hem niet bij het ontbijt gezien. 'Ja ik heb er zin in.' Grijns i naar Thomas. Ik mocht hem wel.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:52 ]

    Seryna L'amoure

    Half slaperig kwam ik binnen in de eetzaal. Ik keek iedereen slaperig aan, zo te zien was ik de laatste. 'Waarom slaap jij altijd zo lang uit?' hoorde ik mijn Totum zeggen. 'Had me dan wakker gemaakt' mompelde ik terug en zag Ichigo al naar de sportvelden lopen. 'Hé Ichigo, nu al klaar!' zei ik terwijl ik mijn ontbijt voor elkaar bracht. Toen ik rond de zaal keek zag ik een lege plaatst, waar hoogst waarschijnlijk Ichigo had gezeten en liep er op af. 'Is deze plaats bezet?' vroeg ik zonder op antwoord te wachten en ging zitten.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Ichigo Amane
    'Laat me raden, je naam betekent aardbei in het Japans? Heel leuk, boeit me niets, ik probeer te eten,' zei de jongen. Ik grijnsde tegen Alira. 'Kijk, ik word nog eens beroemd!' Ik zette Ninjan vlak voor het bord van de jongen neer. 'Dit is Ninjan, weet je wat Ninjan in het japans betekent?' De jongen negeerde me. 'Ninjan betekent wortel, cool hé?'

    Thomas Eckisa
    'Ik heb er zin in!' zei Liam, aardige jongen. Meisjes zouden wel gek van hem zijn. Ik keek naar Katherine, die niks zei. 'Leuke vakantie gehad?' vroeg ik vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:56 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Adriana

    'Is deze plaats bezet?' Vroeg Seryna. "Nee, Ichigo zat daar enkele minuten geleden, maar ze is al naar een andere tafel," Zei ik, ook al had ik gewoon niets kunnen zeggen, want ze ging hoe dan ook zitten. "Lekker geslapen?" Vroeg ik.

    [Ze kwam toch aan onze tafel zitten? :p]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:57 ]


    Take me to wonderland

    Jules Jólé Montgomery. Papegaai - Drizzle.
    Ietwat te laat kwam ik aan om te gaan ontbijten. Veel aandacht werd er niet aan me besteed en daar was ik blij mee. Drizzle zat mokkend op mijn schouder, zeurend dat hij wilde slapen. Toen zag ik Chase zitten en twijfelde wat ik moest doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'I really do NOT care,' zei ik. Dit meisje begon me nu echt op mijn zenuwen te werken. Eerst probeerde ik haar te negeren, maar dat werd moeilijker omdat ik alsmaar kwader werd. Uiteindelijk stond ik zo snel op, dat mijn stoel met een klap naar achter viel. Ik was nu zeker twee koppen groter dan het meisje. 'Ik zeg het nog een keer: Ga weg, of ik zorg ervoor dat je sociale leven op deze school wordt verpest.'
    Ik had best veel, tja, "volgers" op deze school. Vrienden waren het niet, eerder kontenlikkers, en zij zouden doen wat ik hen op zou dragen.


    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    Hé, ik wist helemaal niet dat Liam ook piano speelde. Dat vond ik echt leuk om te horen, maar ik zou er later wel op terugkomen. Op dit moment kon ik niets anders dan kijken naar de sportleraar.
    Ik schrok dan ook op toen ik hem iets hoorde vragen en voelde mijn wangen rood kleurde. Ik hoopte dat mijn Momo zo vriendelijk was het een beetje te verbergen en ik voelde inderdaad zijn warme vacht tegen mijn wang. Verdomd, wat voelde ik me klein tegenover Thomas.
    'Ja, mijn vakantie was perfect. Lekker rustig, niet veel gedaan. En u?'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 13:01 ]


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik grinnek als Moose naar Thomas opgetogen gromt. 'Jij hebt er ook zin in he.' Ik ga op mijn hurken voor hem zitten, iets waar ik direct spijt van krijg want nu lig ik weer op de grond. Mijn witte shirt was nu waarschijnlijk bruin van de aarde en of groen van het gras. Ik lach. 'Waarom doe je dat?' Ik duw de beer van me af.