• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Eindelijk was dat kind weg, ik raapte mijn stoel op en keek de zaal even boos rond, zodat ze wisten dat ze nu maar even beter niets konden flikken. Plots zag ik Jules staan, wat me ergens toch wel een tikkeltje zenuwachtig maakte. Ik had haar sinds onze ruzie niet meer gesproken, toch wendde ik haar met mijn hand en klopte op de stoel naast me, als teken dat ze daar moest komen zitten.

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Ga maar vast,' piepte ik. Liam vraagt of het wel gaat en ik knik. 'Jawel, nee, ik heb geen hoogtevrees het is alleen..' Mijn hersens leken wel gelei en konden niets meer bedenken. 'Ik heb toch hoogtevrees,' biecht ik op met een rood gezicht. Waarom moest ik zo nodig liegen?

    [ Tot vanavnd! (: ]


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Ik heb toch hoogtevrees,' Zegt Katherine met ene rood hoofd. Ik had enorm veel spijt dat ik haar dit had aangedaan. 'Oke we gaan samen naar beneden goed?' Ik klim naar haar toe en leun met mijn voeten tegen de muur. Mijn ahnden zijn los en ik gesp mijn tweede zekering aan haar hesje vast. 'Oke je moet nu de muur los laten goed?' Ik kijk haar aan. 'Als je wilt kan je je aan mij vast houden maar anders komen we nooit naar beneden.' Ik glimlach gerustellend.

    Jules Jólé Montgomery. Papegaai - Drizzle.
    Chase merkte me op en meteen bekroop een naar gevoel me. Ik wilde niet boos zijn en wilde niet dat hij boos op mij was. Wat moest ik doen? Zonder ergens over na te denken, liep ik op hem af en ging naast hem zitten.
          ''Eh, hoi.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Moet je niet naar de sportvelden?' vroeg ik zonder haar te begroeten, maar ik glimlachte wel. Omddat ik nooit sorry zei, was dit mijn manier om te laten werken dat het wel goed zat tussen ons.
    'Nadat je hebt ontbeten, natuurlijk, we houden je wel gezond,' grinnikte ik.


    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Muurtje loslaten? Ben je gek? Ik wil nog niet dood!' Waar was ik aan begonnen? Technisch gezien had ik geen hoogtevrees, maar eerder 'valvrees'. Dat was nu niet echt boeiend, maar no way dat ik die muur ging loslaten. Een traan van paniek liep over mijn wang, maar gelukkig had ik Momo die het gelijk wegveegde, waardoor het niet zo opviel. 'Anders ga jij maar gewoon naar beneden, dan blijf ik wel hier,' glimlachte ik waterig.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 14:33 ]


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Anders ga jij maar gewoon naar beneden, dan blijf ik wel hier,' Ik schiet in de lach. 'Ohja en dan klim ik elke dag naar boven om je wat te eten en te drinken te komen brengen.' Ik kijk haar sarcastisch aan. 'Oke vertrouw me.' Ik Maak haar zekering los verbind die met mijn hesje. 'Je hoeft alleen het touw vast te houden dan gaan we samen naar beneden goed?'

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Moet je niet naar de sportvelden?' vroeg ik zonder haar te begroeten, maar ik glimlachte wel. Omddat ik nooit sorry zei, was dit mijn manier om te laten werken dat het wel goed zat tussen ons.
    'Nadat je hebt ontbeten, natuurlijk, we houden je wel gezond,' grinnikte ik.


    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Dat zou heel fijn zijn,' zei ik grinnikend, maar Liam was alweer bezig met mij te overtuigen. 'Als ik doodga, haat ik je voor altijd,' waarschuwde ik hem, waarna ik voorzichtig met éen hand het touw vast nam. Mijn hele lichaam beefde en ik zou willen dat ik hier nooit aan begonnen was. Momo liep van mijn schouder naar mijn arm en beet in mijn vinger, waardoor ik ook de tweede hand geschrokken los liet en als een gek naar het touw greep. Mijn hart ging als een gek tekeer en ik hield mijn ogen stijf dicht.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 14:44 ]


    everything, in time

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    Ik keek tegen de muur op. Ik hield wel van klimmen, maar ik had het nog nooit op zo'n muur gedaan. Nerissa keek geamuseerd naar me op. "Bomen vind je een eitje, maar zo'n muurtje durf je niet?", ze had wel gelijk. Ik zekerde mezelf en klom tegen de muur op. Het ging met veel Souplesse. "Goed gedaan!" hoorde ik Nerissa zeggen. Ik bereikte de top snel. Die klimbomen waren toch handig geweest. Ik drukte de knop in, die je moest indrukken als je boven was geweest, en ging langzaam weer naarbeneden. Nerissa glimlachte.


    Tijd voor koffie.

    Jules Jólé Montgomery. Papegaai - Drizzle.
    ''Kuch, ik lust ook wel wat te eten hoor.'' zei Drizzle geïrriteerd. ''En geen graan of iets vandaag, graag.''
    Ik negeerde Drizzle en keek glimlachend naar Chase.
    ''Met wie praatte je net?'' vroeg ik, terwijl ik een hap van een broodje pakte. ''Niet dat het uitmaakt, maar ik ben gewoon benieuwd.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Met een aardbei. Oftewel Ichigo.' Mijn blik stond strak naar voren en ik voelde de irritatie alweer opborrelen. 'Wat een rot kind is dat, met haar eeuwige gegiechel.' Nu kijk ik Jules wel aan. 'Ze stond me uit te dagen, kun je dat geloven? Wat een lef heeft dat kind. Ik heb haar gewaarschuwd en toen is ze toch maar weg gelopen.'

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Dat zou heel fijn zijn,' zei ik grinnikend, maar Liam was alweer bezig met mij te overtuigen. 'Als ik doodga, haat ik je voor altijd,' waarschuwde ik hem, waarna ik voorzichtig met éen hand het touw vast nam. Mijn hele lichaam beefde en ik zou willen dat ik hier nooit aan begonnen was. Momo liep van mijn schouder naar mijn arm en beet in mijn vinger, waardoor ik ook de tweede hand geschrokken los liet en als een gek naar het touw greep. Mijn hart ging als een gek tekeer en ik hield mijn ogen stijf dicht.


    everything, in time

    Seryna L'amoure

    Snel liep ik verder naar de hoge muur. 'Seryna, ik ben niet zo'n klimmer' ik kijk haar aan en maakte een 'o' gebaar. 'Dat wist ik trouwens wel, maar toch moeten we het proberen' zei ik zachtjes en klom tegen de muur op. Erg gemakkelijk ging het niet, maar toen ik eindelijk boven was, stond Latoya nog beneden. 'Kom op meis, het is maar een klimmuur' terwijl ik op de muur zat kon ik goed om me heen kijken. Vrolijk begroette ik iedereen die langs kwam.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Als ik doodga, haat ik je voor altijd,' Ik grinnek. 'Ik vind het goed.' Zodra ze de muur los gelaten heeft lg ik een arm rond haar middel. Zo gaan we langzaam naar beneden. Met mijn andere hand stuur ik tegen zodat we niet tegen de muur aan knallen. Mijn voeten raken de grond. 'Je leeft nog.' Lach ik en laat haar los.

    Jules Jólé Montogmery. Papegaai - Drizzle.
    Verbaasd kijk ik Chase aan.
    ''Maar je kent haar helemaal niet, misschien is ze wel heel erg.'' Ja, ik gaf altijd iedereen een kans. Wetend dat Chase dat niet deed, pakte ik zijn hand vast en glimlachte toen.
    ''Komt wel goed,''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [Heb ik nog iets belangrijks gemist?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Ik gaf even een bemoedigend kneepje in Jules' hand. 'Geloof me, dat kind is vreselijk irritant. De eeuwige optimist. Vind ik jou toch veel leuker,' lachte ik en gaf haar een dankbaar kusje, omdat ze mijn dag weer goed had gemaakt. 'Wil je een hapje?' vroeg ik terwijl ik mijn broodje naar haar toestak.

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    Het gevoel van mijn voeten die de grond raakten, was geweldig. Al moet ik wel toegeven dat ik het jammer vond dat Liam me los liet.
    'Je hebt zo'n beetje mijn leven gered, dankjewel!' zei ik opgelucht terwijl ik een paar ontsnapte tranen wegveegde.
    'Het spijt me dat je dit moest doen, ik had gewoon meteen moeten zeggen dat ik hoogtevrees had.'


    everything, in time

    Jules Jólé Montgomery. Papegaai - Drizzle.
    Ik glimlachte dankbaar en schudde mijn hoofd. ''Nee, dankjewel. Ik zit vol.''
    Ik drukte een kusje op zijn wang en leunde moe tegen hem aan.
    ''Zullen we zo maar eens gaan?'' vroeg ik gapend. ''Anders komen we te laat.''


    Big girls cry when their hearts are breaking