• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    Ik moest moeite doen om niet te lachen, en ik ging naast Ichigo zitten, die 'gezellig' met de jongen aan het praten was. Ik had geen honger en Nerissa ook niet. "Ninjan betekent wortel, cool hé?", Nerissa zag de totum van Ichigo grijnzen.

    Ik keek naar de klok. Hoe laat moesten we eigenlijk naar het veld? De jongen leek pissig te worden. Ging Ichigo nu niet te ver?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 13:04 ]


    Tijd voor koffie.

    Ichigo Amane
    Ik zuchtte en keek naar de jongen, die misschien een beetje intimiderend over kwam.
    'Zullen we maar naar de velden?' vroeg Alira een beetje zenuwachtig. Ik keek op de klok en zag dat sport zo zou gaan beginnen. Ik knikte en pakte Ninjan op. 'Ik spreek je vast nog wel eens,' zei ik tegen de jongen en ik knipoogde liefjes naar hem. Ik liep achter Alira aan, die zich een weg door de eetruimte baande naar de sportvelden toe.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Luel ~ Jolan, wilde hond: Beheerst vuur

    Als we klaar zijn ga ik naar het sportveld. Er staan al een paar mensen, dus ik ga bij het groepje staan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Seryna l'Amoure

    "Lekker geslapen?" Vroeg Adriana. Ik zuchte diep. 'Heerlijk' zei ik met veel sarcasme. 'Ik mis mijn ouwe bed' snel nam ik nog een hap. 'Ik schiet wel op. Sorry, maar je zult er maar aan moeten wennen dat ik laat ben' zei ik een beetje lachend, maar ik was wel serieus. Ik was altijd laat, overal.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Thomas Echisa
    'Aaaaah, daar hebben we Luel!' zei ik hartelijk toen ik merkte dat er niks zinnigs uit Katherine kwam. Eigenlijk leek het alsof ze een black-out had. In de verte zag ik dan Alira en Ichigo aan kwamen rennen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 13:16 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    "Is de sportleraar aardig?" We kwamen aan bij een groepje mensen. "Lucht! Ruimte! Heerlijk..." riep Nerissa vrolijk, en ze rende voor ons uit, nouja, voorzover ze weg van mij kon. Ik vond Cheetah's erg sierlijk, zoals ze rende, en nu ook huppelde. Ik lachte om het gedrag van Nerissa. Nerissa was erg wijs, maar ook lief, en soms speels. Ze hield niet zo van tussen muren zitten. Het was jammer dat ik niet zo hard kon rennen als haar. "Ze houd van de buitenlucht." zei ik lacherig tegen Ichigo. "Zeg dat wel!" Riep Nerissa mij toe. "Kunnen jullie niet wat sneller?" "We zijn nou eenmaal niet allemaal de snelste dieren van de wereld!" plaagde ik Nerissa. Ze rende weer terug naar mijn zijde.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 13:18 ]


    Tijd voor koffie.

    Ichigo Amane
    'Thomas is super aardig, en knap,' ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen. De prachtige Cheetah van Alira rende weg. 'Ze houdt van de buitenlucht,' lachte Alira en ik kon niet anders dan glimlachen naar Nerissa. Ze was zo mooi!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Eindelijk was dat kind weg, ik raapte mijn stoel op en keek de zaal even boos rond, zodat ze wisten dat ze nu maar even beter niets konden flikken. Plots zag ik Jules staan, wat me ergens toch wel een tikkeltje zenuwachtig maakte. Ik had haar sinds onze ruzie niet meer gesproken, toch wendde ik haar met mijn hand en klopte op de stoel naast me, als teken dat ze daar moest komen zitten.

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    Fuck, ik had me als een complete idioot gedragen. Snel richtte ik me weer tot Liam, met hem praten was een stuk makkelijker en nu de groep toch groter werd, maakte het ook niet zo uit.
    'Ik wist helemaal niet dat je piano speelde! Hoe lang doe je dat al en wat voor stukken speel je?'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 13:25 ]


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Great dat had ik al verwacht. Het was een ding dat ze wist dat ik piano speelde maar ik wilde gewoon niet dat iedereen dat wist. Ik haal ene hand door mijn haar. wist helemaal niet dat je piano speelde! Hoe lang doe je dat al en wat voor stukken speel je?' Ik kuch even. 'Sinds ik 7 of 8 ben geloof ik, en uhm ja van alles.' Zeg ik wat ongemakkelijk. 'En jij?' Over haar wilde ik het wel weten.

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    Ik zag Ichigo kijken naar Nerissa. We kwamen aan bij het groepje voor de sport. Ichigo begroette de leraar even vrolijk. Ze had gelijk, hij wás knap. Ik giechelde. Ichigo keek me veelbetekenend aan. "Herstel jezelf een beetje," zei Nerissa. Ik keek op. "Hoi!" zei ik tegen de leraar. Hij glimlachte flauwtjes. Arme man, hij had geen idee waar we het over hadden. Ik moest bijna nog een keer lachen, maar een duwtje van Nerissa voorkwam dat.

    {moet stoppen, kom later misschien nog online :S}


    Tijd voor koffie.

    Adriana Minola

    "Heerlijk," antwoordde ze met sarcasme. "Over sarcasme gesproken," zei ik glimlachend. "Ik schiet wel op. Sorry, maar je zult er maar aan moeten wennen dat ik laat ben" zei ze een beetje lachend. Ik lachte. "Is niets," ik keek even op de klok. "We moeten snel zijn, sprot begint zo," mompelde ik met tegenzin.


    Take me to wonderland

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Eindelijk was dat kind weg, ik raapte mijn stoel op en keek de zaal even boos rond, zodat ze wisten dat ze nu maar even beter niets konden flikken. Plots zag ik Jules staan, wat me ergens toch wel een tikkeltje zenuwachtig maakte. Ik had haar sinds onze ruzie niet meer gesproken, toch wendde ik haar met mijn hand en klopte op de stoel naast me, als teken dat ze daar moest komen zitten.

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    Bewonderend keek ik hem aan, hij was dus goed in sport én in muziek. Hij moest de meisjes vast van zich afslaan. Toch keek hij er niet zo gemakkelijk bij. 'Dat is al echt lang, ik pas sinds mijn 10e verjaardag. En ik speel ook van alles, maar klassiek is het makkelijkste. Of rustigere liedjes met zang, dat is ook wel leuk.' Even bracht ik mijn hoofd dichter bij het zijne en fluisterde: 'Jouw geheim is veilig bij mij, hoor,' zei ik met een glimlach.


    everything, in time

    Thomas Eckisa
    Mijn olifant Sypie kwam aanvliegen en landde indrukwekkend vlak achter het groepje. Ze toeterde even en ik grijnsde. 'Zullen we alvast beginnen met sporten? De latere zullen vandaag geen straf krijgen, het is immers de eerste schooldag,' melde ik tegen de leerlingen. 'Oké, we beginnen simpel. Loop even vijf minuten lang in, daarna kunnen jullie elke keer een andere hindernis pakken. Wanneer je genoeg hebt van een hindernis, ga je naar de volgende.'

    Ichigo Amane
    Ik luisterde naar Thomas, die uitlegde wat we moesten doen. Ik grijnsde. 'YOSH! Laten we gaan rennen, Ninjan!' Samen sprintte we ervan door en ik bedacht me alvast wat voor hindernis we zouden gaan doen als we klaar waren met rennen. De evenwichtsbalk? Nee, dat was niet leuk. Mijn oog viel op een klim parcour. Konden panda's klimmen? Nou ja, we konden het altijd proberen...


    | Reality is for people that lack imagination |

    Seryna L'amoure

    Snel propte ik het laatste stukje brood in mijn mond en vloog op. 'Snel!' gilde ik als een gek. Op het laatste moment ging ik altijd zo stressen.

    Hijgend kwamen Adriana en ik aan bij sport. 'Sorry' zei ik met een grijns en bekeek de hindernissen. De rest was aan het inrennen. Ik keek mijn nieuwe sportleren aan. 'Sorry mijn schult. Ik moet niet zo sloom zijn de volgende keer. Is het erg?'


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Dat is al echt lang, ik pas sinds mijn 10e verjaardag. En ik speel ook van alles, maar klassiek is het makkelijkste. Of rustigere liedjes met zang, dat is ook wel leuk.' Ik knik geintereseerd. We hadden meer gemeen dan ik gedacht had en zij wist. 'Jouw geheim is veilig bij mij, hoor,' Ze glimlacht. Ik voel me opgelucht. 'In dat geval zal ik vanmiddag iets voor je spelen goed?' Ik steek mijn hand naar haar uit.
    Als ze die geschud heeft moeten we rennen. Daar heb ik geen moeite mee ik deed aan hardlopen dus dit was niets. Ik bleef naar Katherine lopen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 13:37 ]