• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Het spijt me dat je dit moest doen, ik had gewoon meteen moeten zeggen dat ik hoogtevrees had.' Ik schiet in de lach. 'Ik moet sorry zeggen, ik heb je dit aan gedaan weet je nog?' Ik maak ons los en trek dan het hesje uit. 'Nu mag jij kiezen wat we gaan doen.'

    Diapal schreef:
    [Heb ik nog iets belangrijks gemist?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Nee, je hebt voor jouw personages niets belangrijks gemist. (: ze zijn nu aan het sporten, dus daar kun je een van je personages naartoe sturen. Jules en Chase zitten nog steeds in de eetzaal en zijn dus min of meer aan 't spijbelen, daar kun je dus eventueel met je leraar naar toe. Wat jij wilt! ^^ ]

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Zodra Jules tegen me aan kwam liggen legde ik mijn arm om haar schouders en wreef over haar arm. 'Je bent overduidelijk nog moe, fuck de sportles. Wij blijven gewoon lekker hier. Of we nu te laat zijn of gewoon niet komen, dat maakt dan ook niet meer uit.'

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Maar je wist niet dat ik hoogtevrees had en ik loog erover. Eigen schuld dikke bult, mijn schuld, punt uit,' besloot ik.
    Mijn hele lichaam beefde nog na en ik had eigenlijk geen zin meer om nog te sporten. 'Weet je wat? Doe jij maar wat je wilt, ik kijk wel. Even bijkomen hoor.'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:14 ]


    everything, in time

    [Oké, bedankt.]


    Luel ~ Jolan, wilde hond: Beheerst vuur

    De leraar begroet me, maar ik ken hem nog niet. Hij heeft vast op zijn leerlingenlijst gekeken of zo.
    De opdracht is gegeven, ik begin rondom het veld heen te rennen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ De les is al begonnen. (: De leerlingen moesten vijf minuten rennen en mochten dan zelf kiezen welke hindernis ze wilde doen. ]


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Weet je wat? Doe jij maar wat je wilt, ik kijk wel. Even bijkomen hoor.'
    Ik glimlach. 'Vind ik ook goed hoor.' Ik keek even rond naar de andere hindernissen en koos voor de simpele rekstokken waar je je blijkbaar 10 moet op trekken.

    Humble schreef:
    [ De les is al begonnen. (: De leerlingen moesten vijf minuten rennen en mochten dan zelf kiezen welke hindernis ze wilde doen. ]

    Kijk, daar kan ik wat mee. xD
    Gewijzigd.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Zodra Jules tegen me aan kwam liggen legde ik mijn arm om haar schouders en wreef over haar arm. 'Je bent overduidelijk nog moe, fuck de sportles. Wij blijven gewoon lekker hier. Of we nu te laat zijn of gewoon niet komen, dat maakt dan ook niet meer uit.'

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    Terwijl Liam zich optrok aan de rekstokken, ging ik voor hem op de grond in kleermakerszit zitten. Mijn hoofd bewoog mee met de bewegingen die hij maakte en mijn bewondering voor hem nam toe.
    Steeds als zijn armen gestrekt wagen, kroop zijn inmiddels niet meer witte shirt omhoog en was er een dun streepje van zijn getinte buik te zien. Ik probeerde mijn ogen bij zijn gezicht te houden, maar kon het niet laten af en toe te spieken.
    'Tien heb je, nu naar de honderd,' zei ik met een grijns.


    everything, in time

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    "Zullen we nog even rennen? Anders kunnen we wel tikkertje doen?" Nerissa had weer een vrolijke, speelse en vooral hypere buien. "Je weet dat dat niet eerlijk is. Jij wint altijd!" "Ah toe?" ze keek me lief aan. Ik zucht. "Oke dan!" Nerissa rent over het veld. "Ik ben de tikker!" ik begin te rennen. Na 1 minuut komt Nerissa achter me aan. "Tikkie!" roept Nerissa na ongeveer 1 minuut. "Jij bent hem!" ik draai me om en ren achter haar aan.

    Na een tijdje gaan we weer verder met de hindernissen. "Wat is dit nou weer?" vraag ik af. Ik stond voor een parcour met onder andere kleverige grond.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:20 ]


    Tijd voor koffie.

    Seryna L'amoure

    Een beetje verveeld zag ik Luel rennen. 'Laat die oefening maar, Latoya, kom' ik sprong van de muur af en rende naar Luel toe. 'Hiii!' zei ik vrolijk en begon naast hem te rennen. 'Ik dacht dat ik laat was' grinnikte ik. 'Ik ben trouwens Seryna. Je kwam me niet erg bekend voor dus dacht, laat ik maar even naar je toe gaan'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:21 ]


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Tien heb je, nu naar de honderd,' zei ze met een grijns.. Ik laat het rek los. 'Als jij de 20 haalt doe ik er 100.' Lach ik en en trek haar overeind. Nu was het mijn beurt om even op de grond te gaan zitten.

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Zodra Jules tegen me aan kwam liggen legde ik mijn arm om haar schouders en wreef over haar arm. 'Je bent overduidelijk nog moe, fuck de sportles. Wij blijven gewoon lekker hier. Of we nu te laat zijn of gewoon niet komen, dat maakt dan ook niet meer uit.'

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Challenge accepted, bereid je maar vast voor op flinke spierpijn van in totaal 110 optrek.. eh.. dingen.' Ik stond op, veegde mijn broek en mijn handen af en nam het rek stevig vast. Ik was een meisje, natuurlijk was ik goed met de rekstokken. Dit viel echter toch tegen, tegen de tijd dat ik bij 15 was.
    'Ik heb er wel al meer gedaan dan jij,' verdedigde ik mezelf, terwijl ik met mijn laatste beetje kracht probeerde mezelf nog een paar keer op te trekken.


    everything, in time

    Luel ~ Jolan, wilde hond: Beheerst vuur

    Ik glimlach hartelijk als een meisje naast me komt rennen en vind het leuk dat ze de moeite neemt om zich voor te stellen aan mij.
    'Mooie naam,' vind ik. 'Ik heet Luel.'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:28 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jules Jólé Montgomery.
    ''Is het al zo laat dan?''
    Meteen sprong ik op en trok Chase overeind. Ik wilde nooit, maar dan ook nooit een les missen. Zo snel als ik kon, beval ik Drizzle te komen en trok Chase mee naar buiten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Ik heb er wel al meer gedaan dan jij,' Ik schiet in de lach en ga languit op het gras liggen. 'Maar het zijn er nog geen 20 lieve schat.' Moose maakt een grommend geluid wat lijkt op laag gegrinnik.