• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik glimlach stout en bloos. 'Dat weet jij zelf wel.' zeg ik terwijl ik mijn lippen weer op die van de hare zet.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    Ik vloek inwending wanneer ik op de grond beland. Hij drukt een mes tegen mijn keel.
    "Waar blijft die kus?" grijnst hij.
    Ik leg mijn hand op die van hem waarmee hij het mes tegen mijn keel houdt en duw het zelf dichter tegen mijn keel aan. Hij bluft.
    "Kom maar halen," zeg ik met pretlichtjes in mijn ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madison
    Ik zie opeens Ganz een mes pakken en hij drukt het teen Cat haar nek. In een fractie van een seconde verlam ik zijn hand zodat hij haar niet kon doden. Dit kon me duur te komen te staan, maar niemand ging hier dood. Hij zei iets wat ik niet goed hoorde maar dat boeide me niet. Het kon bet zo goed zijn. 'nog een laatste wens?'


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Cat redt zich prima hoor ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fáilte

    Ik lachte wanneer Jason op mijn hoofd ging zitten. [klinkt zo raar. x'D]
    De wolf schudde nee als antwoord op mijn vraag, maar ik hoorde Jason krassen ten teken van "ja". Ik Glimlachte naar de wolf. "Je bent dus wel een faunaat," Ik keek recht in de ogen van de wolf, en weer verscheen er een lach. "Ik wou dat ik wist wie je was."


    Take me to wonderland

    Mary

    Ik grinnik zachtjes en voel hoe opgewonden ik word. Ik glimlach speels en neem zijn hand vast terwijl ik hem weer meetrek naar mijn kamer. Aangezien iedereen in de eetzaal is, maak ik me niet druk over het feit of we gezien worden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ganz Pitrómon.
    Mijn hand verlamt waardoor het mes langs Cats nek schaaft. 'Laat je erbuiten bitch.' schreeuw ik en zuig genoeg energie uit haar zodat ze geen aanvallen meer kan plegen. 'Waar waren wij?' vraag ik nu richting Cat terwijl ik het mes in mijn andere hand klem.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Thimo Parker.
    Ik slik en loop achter haar aan. Ik ben zenuwachtig, zo ver ben ik nog nooit met een meisje gegaan. Ik sluip mee haar kamer binnen en bloos licht. Dan kijk ik haar weer verlekkert aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie
    Madison heeft de gave op en ik sta op. Ik kijk naar de jongen die een mes tegen de keel van het meisje houdt en rol met mijn ogen. Met een kleine beweging laat ik het mes uit zijn hand vliegen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dat klinkt ech lol.]
    Fay
    "Je bent dus wel een faunaat," Hij keek recht in mijn ogen, en weer verscheen er een lach rond zijn lippen. "Ik wou dat ik wist wie je was." Ik zucht en stap naar voren. Ik ga zitten en verander mijn ogen in mijn normale ogen. Mijn felblauwe met een beetje groen komen tevoorschijn inplaats van de goudbruine wolf ogen. Na zijn blik erop laat ik ze weer bruin worden en kijk ik hem kwispelend aan.

    [Je weet het nog niet meteen. Je moet echt gaan puzzelen. Dat je bijv afspreekt met de wolf. XD dat klinkt droog]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary

    Ik doe mijn deur weer op slot en fluiste dezelfde bezwering die mijn kamer geluidsdicht maakt.
    Ik kijk hem ondeugend aan en zie dat hij zich ongemakkelijk voelt.
    "Is er iets?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    Ik kijk hem beschuldigend aan wanneer ik het mes in mijn huid in plaats van tegen mijn huid voel. Als ik hem hoor schreeuwen tegen iemand dat ze zich er buiten moet laten besef ik dat het niet zijn schuld is.
    "Waar waren wij?" vraagt hij terwijl hij het mes in zijn andere hand neemt.
    Ik grijp hem bij zijn trui en trek hem dichter naar me toe.
    "Je wilde een kus. Of was je alweer aan het bluffen?" vraag ik terwijl ik hem recht in de ogen kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Thimo Parker.
    'Nee Mary, laten we verder gaan voor ik me bedenk.' zeg ik terwijl ik haar op mijn schoot trek. Ik zoen haar innig en glij met mijn tong haar mond binnen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madison
    'Godverdomme. Ganz kwahp daaghmee.' Zeg ik slaperig nadat hij mijn energie uit mijn lichaam is gehaald. 'Iwk krhijgh ju nofgh whellhh.' Zeg ik slaperig. Ik vecht ertegen, maar val uiteindelijk op de grond. Het nadeel aan mijn gave is dat mijn verlammings gave blijft werken. Alleen als ik hem uitzet gaat hij uit dus mocht Hans lekker met een verlamde hand doen. Dat was mijn terugpak.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary

    Ik doe zijn shirt uit, en meteen ook het mijne.
    Mijn handen glijden over zijn bovenlichaam en ik kijk hem glimlachend aan voor ik mijn lippen weer op de zijne druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.