• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eonian schreef:
    (Waarom is Liam trouwens in de lijst 17 en bij RPG rollen 18? :'D)


    [ik heb geen idee :') hoe oud is hij dan? :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sitka schreef:
    (...)

    [ik heb geen idee :') hoe oud is hij dan? :')]

    (Don't know hoe het zit. 8D Maar bij RPG rollen staat dat tie achttien is, but I'm just saying. Het viel me op. :'D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sitka schreef:
    (...)

    [ik heb geen idee :') hoe oud is hij dan? :')]



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Catherine

    "Catherine," hoor ik Jade zeggen waarop ik met een glimlach naar haar kijk. "Kan je een beetje wat over jezelf vertellen? Ik heb graag een beetje overzicht over de tafel Les Tigres weet je. Gewoon de basic stuff, je hoeft geen personal dingen te vertellen."
    Ik knik even en denk een moment na. Ik neem nog een slok thee en zeg dan,
    "Ik ben 16, zit in het tweede jaar, ben net hierheen verhuisd uit Groot-Brittannië, ik hou niet van vogeltjes," ik knik even naar de tafel van Les Aigles. "En mijn vrienden noemen me Kitten."
    Ik stop wat eten in mijn mond en kauw smakelijk.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 21:52 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dat is echt eng, ik noem mijn personages ook altijd Katherine of Cathy. En hun bijnaam is ook kitten. O.o
    Betrapt. Lol]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mary

    Ik grinnik zachtjes en kijk vluchtig naar de tattoo op mijn pols.
    "Oepsie?" zeg ik zacht en kijk haar lachend aan.
    Ik prop nog wat lasagne in mijn mond.
    "Jij ook wat?" vraag ik wanneer ik alles heb doorgeslikt aan Catherine.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik eet mijn eten op en kijk om me heen. Ik zie Mary kletsen, het liefst zou ik nu naast haar zitten. Maar... dat mocht niet.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Sorry voor de 1e pagina dat ik niet reageerde.. ik was offline, maar dat stond blijkbaar niet zo? S:
    Ik zal meer gaan reageren, daar start ik morgen mee. Nu ga ik zo offline, ben te logeren bij een vriendin! (:]

    Gale Pitrómon.
    Ik schrok mijn eten naar binnen en ga languit op mijn stoel zitten. Ik verveelde me en wilde iemand uitdagen voor een leuk gevecht...
    [Who's in? :3]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Echt? Ik had er echt geen idee van, heb volgens mij nog nooit met jou in een RPG gezeten. What a coincidinck.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Meh, Fedea's bored? tenzij iemand anders echt perse met de geweldig lieve Noa wilt spelen >;]]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Haha, maakt niets uit!
    Anyway peeps, ik ga nu een beetje slapen en dan ben ik er morgen niet. Jullie zullen het zonder mij moeten doen.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Daniël
    'Zonder gave, Daniël.' zei Lily en ik keek haar glimlachend aan. Ze bleef op haar plaats dribbelen en ik liep naar haar toe, waarna ik haar handen behendig vastpakte die de bal vast had op dat moment. Ik was heel dichtbij haar en ik voelde de warmte opborrelen tussen ons. 'Ik zou niet durven.' Mijn stem was een hese, zachte fluistering, maar mijn blik was ondeugend en keek haar in de ogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fay
    "Die ogen," fluisterde hij. "Ze komen me zo bekend voor," hij schud even zijn hoofd. "Misschien krijg ik gewoon waanbeelden."
    Hij glimlacht naar me als ik naast hem ga zitten "Hoe cute kan je zijn?" Lacht hij. Ik grinnik. Ik kon veel cuter zijn. Blaf een soort van en schud mijn hoofd. Ik ga weer voor hem zitten en laat mijn ogen weer blauw worden inplaats van de goud bruine ogen. Ik hou ze 4 seconde aan en ga dan weer naast hem zitten met zijn hand naast mijn hoofd.

    Madison
    Ik grinnik. 'Dan kijk je gewoon Rond? De meeste Tigre meisjes zijn vrij knap. Neem Fay bijvoorbeeld alleen is ze raar. Ze gaat met Aigles om.' Zeg ik verafschuwend. 'Anders Jade alleen ik ken Baarn iet goed, maar ze is best knap.' Help ik hem. Hij moest niet lonerd zijn.

    Jason
    Ik laat haar toe en ik kus haar teder. Ik voel mijn horloge piepen. Ik laat haar los. 'Sorry ik moet gaan. Privé zaken.' Zeg ik glimlachend. Ik ren weg van haar naar haar een kus en een glimlach te schenken. Ik kom aan bij de tuin en ik voel hij mijn armen veren krijgen. Ik duik de bosjes in en voor ik het weet ben ik een Arend. Ik sloeg mijn vleugels uit en ging in de lucht in. Ik moest elk 24 uur gedwongen transformeren. Dat vond ik het mispakte aan Fanaut zijn.

    [mijn faunaat personen moeten ieder 24 uur even veranderen in hun vorm, anders veranderen ze er gedwongen in. Dus gebeurt het langzaam en zichtbaar voor anderen.]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 22:06 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik zou wel een gevecht willen maar Cassie staat ergens te zoenen met Jason en Alex praat ergens met Madison]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered